Recensie Chanel Blond, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Wandelaar
38
26/10/22
26
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chanel-blond.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een blonde, 22-jarige Colombiaanse (Venezuelaanse bleek tijdens de date) schone met een DD.

Even gestuurd via whatsapp, prijsjes bekend gemaakt, gestuurd wat ik verwachtte: kort gezegd, een GFE.

Adres verkregen, binnen de ring van Hasselt in een woonwijk nabij het Virga Jesse ziekenhuis/stadspark.

Voldoende parking in de buurt, maar het huis gaf al een slechte indruk.
Raam van de deur was ingeslagen, struikjes ongesnoeid en gras in geen maanden gemaaid.

Ze stak haar hoofd even buiten een raam op het eerste verdiep en kwam opendoen.
Mee naar achter, wat ooit een leefruimte geweest moest zijn, was een slaapkamertje.
Er waren nog mensen in het huis, want ik hoorde ze nog even praten.
Binnenkant huis en de slaapkamer zag er al niet veel beter uit dan de buitenkant.
Optie om even op te frissen was er niet.

De dame in kwestie verstaat wel wat Engels maar praat voornamelijk Spaans, dat had ze laten weten via whatsapp.

Al bij al zag ze er best goed uit, ze had het roze pakje aan van haar foto's.
Plaats genomen op het bed en ik kwam maar moeizaam op gang, het grote licht brandde nog en er was zelfs geen muziekje, weinig sfeer...
Uiteindelijk wel gevraagd het grote licht uit te doen.

Ik had geopteerd voor een uur, dat zou met 69 zijn en ik had nog expliciet gevraagd of PZC in de prijs zat.
Maar ze haalde al snel een stevig rood condoom boven.
Nu, de pijpbeurt op zich en het rukken zonder condoom tussendoor waren best lekker.

De tieten waren mooi, maar duidelijk aan gewerkt en de tepels waren wat te gevoelig om veel mee te doen.

Verschillende standjes afgewerkt en regelmatig vroeg ze wel om te komen, dus ik had het al een beetje door.
Ze deed de condoom af en begon lustig te rukken, ik dacht even dat ze me zou gaan pijpen zonder, maar toch niet, dat was bijbetalen...
Had ik het geweten had ik voordien al afgehaakt.

In ieder geval, kan ik gelukkig redelijk goed zelf beslissen wanneer ik klaarkom.
Want tijdens de seks liet ze de kegelspiertjes goed knijpen hoor.
Weer een condoom er rond, 69 dan maar? Nee dat ging blijkbaar niet...
Beffen dan? Ook één van m'n vereisten...
Dat kon gelukkig wel.
Best een lekker grietje dat toch wel redelijk nat werd na wat clitoraal gelek.

Weer een korte neukpartij erg nat dit keer, waarop we de 30 minuten naderden, meestal tijd om de eerste keer klaar te komen als ik nog wat van de rest van de date wil genieten. Dus in doggy helemaal losgelaten.
Lekker.

Ze begon zich nadien stilaan weer aan te kleden...
Euhm... Massage? Vroeg ik.
Oké dat kon toch nog.
Even masseren, maar ze had al snel pijn haar elleboog, door een ongeval, naar eigen zeggen.
Geen probleem.

Finished vroeg ik? En dat was het blijkbaar.
Op dik 30 minuten stond ik weer buiten.

Ze is nog maar 2 weken in België en gaat volgende week naar Zelzate.

Herhalingsgevaar is er voor mij bij deze niet. Knappe dame, maar het uur niet volbrengen en de locatie zijn een behoorlijk afknapper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan