Recensie Alex, Zoetermeer (vh Amstelveen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
463
06/12/21
821
89
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9726569-alex
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij de foto's van Alex had ik al een bang vermoeden dat het in het echt minder zou zijn. Ze ontving op een bekende locatie in Amstelveen, waar ik helaas al vaker dames aantrof die creatief waren met leeftijd en foto's. Alex is gerust tien jaar ouder. Op zichzelf ziet ze er prima uit voor haar leeftijd, maar wees daar dan ook eerlijk over.

Goed, die eerste teleurstelling maar parkeren... Jammer genoeg bleek ze ook niet zo hartelijk. Je hoopt dan dat een open en vrolijk karakter een en ander zal compenseren, maar helaas. Op pogingen tot ijsbreken en een praatje werd niet echt ingegaan, alles was zakelijk. De sex was aanvankelijk ook zo, staccato en niet met een lach. Gelukkig brak de zon gaandeweg langzaam door en kwam er zowaar enige passie bovendrijven. Naarmate we het tempo opvoerden werd ze geiler en werd er opeens zelfs gezoend. Voor het betere vingerwerk was nog steeds geen ruimte overigens. Na het neuken, wat dus eigenlijk best prima was, kon ik snel mijn spullen pakken, douchen en de deur weer uit.

Een afwerkster wil ik haar niet noemen, daar was ze wel iets te stijlvol voor. Maar ze doet het duidelijk enkel voor de centen en laat liefst niets van plezier toe. Wel een prima prijsje, maar daar is de service dan ook naar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister naar Alex en Anna geweest. In de advertentie stond trio en daar had ik wel zin in. Onderweg toch even review bekijken en inmiddels aangekomen toch paniek vanwege de slechte reviews. Dit via app aangegeven en dat ik me een beetje zorgen maakte en de afspraak liever annuleer. Er werd gevraagd waar heb je dit gelezen en dit doorgestuurd. Na een kort gesprek waarin ze aangaf dat er ook klanten zijn die positief zijn, ik welkom was om het tegendeel te ervaren en ik toch vriendelijk bedankte, wenste ze mij een fijne avond. Daar zat ik op aangegeven adres nog zonder nummer op locatie en toch wel in de stemming. Het vriendelijke gesprek was doorslaggevend om het toch maar te proberen voor een half uur en ik mocht naar binnen. Eenmaal binnen zeker weten de dames op de foto en ja iets ouder beide. De ene wel iets voller dan de ander. Kreeg een handdoek om te douche, alles was netjes en schoon. Vervolgens een prima trio gehad en ook flink gelachen. Ik ga wel terug en had een fijne ervaring en zou hen zeker aanraden voor een betaalbare leuke en toch lekkere ervaring zonder tijdsdruk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9726569-alex
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben naar Zoetermeer gereden voor een afspraak met Alex.

Ik ben blij naar huis gereden.
De afspraak ging heel soepel en snel in het Engels via whatsapp. Zijn geeft in het bericht ook gelijk aan dat cim extra kost.
De foto's geven een andere indruk. De foto's zijn denk ik van een tijdje terug, of bijgewerkt.

Op het bed ging Alex op mij zitten met kleding aan. Al strelend mocht haar uitkleden.
Met haar borsten kwam zij tegen mij lichaam en zoende zij mij eerst teder op de mond en af en toe liet zij tongzoenen toe.

Het pijpen zonder condoom deed zij met een goed gevoel. Het werd een langere pijpsessie dan andere dames doen. Zij wisselde van langzaam en snel af, waarbij ik ook kon stoten. Dit hield zij lang vol. Maar ik kwam niet voor cim.
De seks was heerlijk in missionaris. Zij bewoog heen en weer en op en neer mee met haar heupen. En tijdens de seks zoende en tongzoende zij mee.

Douchen was vooraf en achteraf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan