Recensie Maria, Halen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Newbie
14
26/10/22
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maria-4810/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria, een prachtige, lieve, Roemeense meid.

Ontving me in een alleenstaande woning op de baan tussen Geetbets en Halen.
Achteraan zijn 2 parkeerplaatsen voorzien en in de woonst zijn 2 aparte kamers boven.

Besproken wat de prijs was. 150 voor een uur, 20 euro extra voor PZC, maar daar heb ik vriendelijk voor gepast.

Ik had haar gevonden via RL na wat rondzoeken met als criteria anaal en ik werd gek van haar profielfoto met die twintails...

Jammer genoeg bleek ze geen anaal te doen, foutje van de advertentie op RL volgens haar.
Geen erg, ik was er nu toch...

Begon ze me heerlijk te pijpen (met condoom), ze kon er best wat van...
69 was ook een no-go, maar gewoon haar beffen kon wel zei ze.

Vervolgens overgegaan op missionarishouding, er kwam wat massageolie tevoorschijn om haar wat te helpen maar verder ging het erg vlot.
Ze heeft een ietwat eigenaardig tikje waarbij ze zichzelf op de schouder/borst slaat, ik neem aan van plezier ik ben best groot, maar ze had toch niets gezegd, vond het best wel schattig.

Wat later had ik wel zin om haar wat te lekken en kronkelen dat ze er van deed. Ze werd ook erg nat op dat moment en wat was ze lekker.

Cowgirl wilde ze dan ook weer niet, dus stelde ze doggy style voor, zalige uitzicht op die lekkere kont en de poes zat lekker strak rond mn lul.

Kortom, knappe meid, lekkere natuurlijk tieten, slank figuur, erg lief en kan zalig pijpen.
Geen fake gehijg en gekreun.
Een beetje teleurgesteld door een paar zaken die ze niet wilde doen, maar is toch voor herhaling vatbaar.
Het is zeker geen klokkijkster en het uur hebben we gezellig vol gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Maria, een prachtige, lieve, Roemeense meid.

Ontving me in een alleenstaande woning op de baan tussen Geetbets en Halen.
Achteraan zijn 2 parkeerplaatsen voorzien en in de woonst zijn 2 aparte kamers boven.

Besproken wat de prijs was. 150 voor een uur, 20 euro extra voor PZC, maar daar heb ik vriendelijk voor gepast.

Ik had haar gevonden via RL na wat rondzoeken met als criteria anaal en ik werd gek van haar profielfoto met die twintails...

Jammer genoeg bleek ze geen anaal te doen, foutje van de advertentie op RL volgens haar.
Geen erg, ik was er nu toch...
Zou voor mij een afknapper zijn.
Zoveel dingen die ze dan niet wil, tenzij je bij betaald en dan nog geen 69 etc.
Ga dan ander werk doen denk ik dan
 
Dat snap ik best, vond het ook best wat eigenaardig, maar het gaf wel wat het girl next door gevoel, in tegenstelling tot bevoorbeeld een bezoek in Brustem.
Klinkt toch een beetje als een makelaar die trots vertelt dat het huis in originele staat is met veel authentieke elementen.
Dus het is geen lekker wijf, je mag alleen niet overal aanzitten, ze doet het een aantal basis dingen gewoon niet en voor andere dingen vraagt ze extra….
Ik kick hier niet op maar misschien was ze verder wel lekker hoor
 
Roemeense vrouwen , daar pas ik voor.
Weinig positieve ervaringen mee, dikwijls zijn ze gedwongen door een pooier die achter de deur zit. Een no go voor mij al een tijd !
Ik wil deze dame niet veroordelen maar weinig roemeense tegengekomen die hun job enthousiast deden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan