Algemeen Casa Rossa, Emmerich am Rhein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk wel dat je bijna zelfde geld kwijt bent. Bij Casa waren extra,s 70 euro voor zoenen en PZC. Dat zal in Amersfoort ook zo zijn. Terwijl mijn ervaring in Rheine en Nordhorn is dat extras per 20 euro omhoog gaan. Had op lagere kosten gehoopt in Duitsland. Verder vind ik haar een prachtige vrouw om te zien, en als het ijs breekt, kan er ook wel iets moois ontstaan.

Vandaag naar Casa Rossa geweest, was ik maar thuis gebleven. Gekozen voor Alexandra, dame maakt een totaal apatisch, ongeinteresseerde 'wat doe ik hier eigenlijk', indruk. 70 Euries kwijt voor de slechtste sex ooit in mijn lange wandelaars carriere. Ze probeert gelijk een CD om je slappe lid te leggen en gaat dan als een Claas Lexion Combine als een soort malloot zuigen aan je nog slappe pik dat de lust je al vergaat. Geen enkele spanningsopbouw maar een soort cyberachtige robotsex waar de honden geen brood van lusten is het handelsmerk van deze geloof ik Roemeense DVP. Eens maar nooit weer! Wat een afknapper...Probeerde haar nog te penetreren, iets wat me altijd wel lukt, maar door al het amateuristische gestuntel vooraf klapte mijn pik ook nog eens dubbel, en lukte de penetratie ook nog eens niet. Van ellende maar gevraagd of ze het met olie wilde afmaken. Ze keek me aan of ze water zag branden en begon quasi geirriteerd met olie aan mijn pik te sjorren, ik spoot uiteindelijk wel, maar niet al het zaad kwam eruit omdat madame alweer snel met de nodige poetslappen klaar stond. Met halfvolle zak en een kater het etablissement weer verlaten...hier zien ze mij voorlopig niet meer terug. groet Morton.
Ik kreeg echt de slappe lach van deze prachtige recensie 😁 kut ervaring natuurlijk voor je maar bedankt voor de lach

Nou heren, gelukkig sta ik wat positiever in het leven als mede ijsbeer Hans
Heel lekker hoor, om te horen dat je positief in het leven staat. En wees gerust: dan ben ik ook!
Maar ik heb ook oog voor de realiteit en het is helaas nu eenmaal zo dat de werkelijkheid vaak tegenvalt t.o.v. wat er op de website staat. Maar uiteraard kan het een keer meevallen. Maar je moet wel gezond kritisch zijn, anders val je van de ene in de andere teleurstelling.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Ben ook bij Susi geweest naar aanleiding van jouw recensie, maar mijn ervaring is helaas precies het tegenovergestelde. Zal binnenkort ff recensie maken
Ik ben er Vrijdag ook geweest obv de lovende recensie en inderdaad: De dame en de recensie blijken een grote scam te wezen. Bij binnenkomst kamer moeizaam tot afspraak 30 minuten en betaling kunnen komen. Geen wasje vooraf, geen aanraking. helemaal niets. Spreekt geen of nauwelijks Engels of Duits en doet ook net of ze dat niet verstaat.

Vervolgens werd ik naar het bed gedirigeerd en hield ze haar kleren aan terwijl ze een condoom om mijn nog halfslappe jogho deed. Pijpen was redelijk maar plichtmatig en kort. Ze ging snel bovenop en probeert je dan zo snel mogelijk klaar te rijden. Uiteindelijk toch naar Doggy geswitcht en wel lekker klaargekomen. Aangezien we amper 10 minuten verder waren nog om een massage gevraagd geen probleem zei ze. Dus gemasseerd op 4x de normale afspeelsnelheid. na 5 minuten was het genoeg en kon ik me aankleden.
Op zich wel een goed uitziende jongedame maar flink steviger dan de foto's doen vermoeden. Ook zijn haar borsten op z'n Zuid-Amerikaans vergroot met zo'n duidelijk litteken aan de onderzijde. Nee. voor mij geen herhalingsgevaar. Had ik maar gekozen voor Nicoletta of Alexandra, die zagen er bij de voorstelronde in ieder geval goed uit. Denk toch dat ik CR voorlopig maar weer oversla.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, de eigenaren begrijpen niet hoe ze dit bedrijf goed kunnen laten draaien. Het pand heeft een geweldige ligging met weinig concurrentie in de buurt. Zorg ervoor dat je een aantal goede en aantrekkelijke dames krijgt die een goede service verlenen. En niet de dames de hoofdprijs laten vragen voor extra's. Helaas bouw je op de huidige wijze geen aantrekkelijk privéhuis op.

Jammer, de eigenaren begrijpen niet hoe ze dit bedrijf goed kunnen laten draaien. Het pand heeft een geweldige ligging met weinig concurrentie in de buurt. Zorg ervoor dat je een aantal goede en aantrekkelijke dames krijgt die een goede service verlenen. En niet de dames de hoofdprijs laten vragen voor extra's. Helaas bouw je op de huidige wijze geen aantrekkelijk privéhuis op.
overigens geen eigenaar of theke gezien of gesproken. Tatiana opende de deur en riep de andere dames op voor de voorstelronde.

Dan klopt mijn gevoel dus toch wel. Ik laat deze tent ook aan me voorbijgaan.

Had de aankondiging van twee nieuwe dames op de website van CR ook gezien en dacht nog wauw een 22 jarige latina....maar voordat ik mijn automobiel richting de Heimat wilde sturen was mevrouw alweer vertrokken! Zegt ook alles als je na 5 dagen weer vertrekt. Als ik de recensies op die van Lekker hoor na, lees is het misschien maar goed ook dat ik niet gegaan ben. Bij Hobbybob's recensie krijg ik gelijk een flashback naar mijn gestuntel met Alexandra die er inderdaad best goed uitziet maar er een dienstverlening van een afgekeurde crystal meth crackhoer op nahoudt. De mindset van de moderne DVP is zo totaal anders dan die van een dame van lichte zeden uit laten we zeggen de mid eighties en nineties. Het gaat tegenwoordig vooral om snel geld en de klant zo vlug mogelijk lozen. Vaak zijn de geleverde diensten zo allerbelabberdst slecht dat je denkt dat je in een slechte B-film met Ron Jeremy zit. Soms kies ik bij CR een dame en denk bij het naar de kamer lopen al: '' had ik die andere maar genomen''. :) Hobbybob ik zou voor Nicoletta gaan de volgende keer....;) toch wel mooi die recensies hier op GirlsReview, 'You never walk alone'. groet Morton.

Laatst bewerkt:
Had de aankondiging van twee nieuwe dames op de website van CR ook gezien en dacht nog wauw een 22 jarige latina....maar voordat ik mijn automobiel richting de Heimat wilde sturen was mevrouw alweer vertrokken! Zegt ook alles als je na 5 dagen weer vertrekt. Als ik de recensies op die van Lekker hoor na, lees is het misschien maar goed ook dat ik niet gegaan ben. Bij Hobbybob's recensie krijg ik gelijk een flashback naar mijn gestuntel met Alexandra die er inderdaad best goed uitziet maar er een dienstverlening van een afgekeurde crystal meth crackhoer op nahoudt. De mindset van de moderne DVP is zo totaal anders dan die van een dame van lichte zeden uit laten we zeggen de mid eighties en nineties. Het gaat tegenwoordig vooral om snel geld en de klant zo vlug mogelijk lozen. Vaak zijn de geleverde diensten zo allerbelabberdst slecht dat je denkt dat je in een slechte B-film met Ron Jeremy zit. Soms kies ik bij CR een dame en denk bij het naar de kamer lopen al: '' had ik die andere maar genomen''. :) Hobbybob ik zou voor Nicoletta gaan de volgende keer....;) toch wel mooi die recensies hier op GirlsReview, 'You never walk alone'. groet Morton.
Bedankt voor de tip! ik vond Alexandra er best goed uitzien maar kwam me een beetje ongeduldig over. Nicoletta wel een aanrader dan? of de minst slechte bij CR?

Ik heb over Nicoletta eigenlijk nog niets verkeerd gehoord, ik moet ook uitkijken niet te vervallen in teveel negativiteit....dat wil ik ook niet. Ik zie in principe alleen maar goodwil in elke DVP maar ben te vaak van een koude kermis thuis gekomen. 2 jaar geleden werkte een zekere Lorena er nog, ook een toppertje, dus het kan wel. Misschien heb jij bij Alexandra de tijd van je leven hebt, ze ziet er zeker niet verkeerd uit...Je had voor het opheffen van het bordeel verbod een club in Doetinchem, Marit genaamd, daar had ik ook een paar geweldige encounters. Arnhem, Hisveltplein, daar vroeg een DVP mij ooit out of the blue of ik haar wilde bezwangeren, ja dat waren nog eens tijden....Langzaam maar zeker is het allemaal te snel en te zakelijk geworden, en zijn wij behoeftige mannen gedegradeerd tot walking ATM machines....maar goed ik blijf zoeken tot ik weer een klik heb en dan maar hopen dat dame in kwestie langer dan 5 dagen in het bordeel blijft werken...:giggle:

Terug
Bovenaan Onderaan