Vandaag naar Casa Rossa geweest, was ik maar thuis gebleven. Gekozen voor Alexandra, dame maakt een totaal apatisch, ongeinteresseerde 'wat doe ik hier eigenlijk', indruk. 70 Euries kwijt voor de slechtste sex ooit in mijn lange wandelaars carriere. Ze probeert gelijk een CD om je slappe lid te leggen en gaat dan als een Claas Lexion Combine als een soort malloot zuigen aan je nog slappe pik dat de lust je al vergaat. Geen enkele spanningsopbouw maar een soort cyberachtige robotsex waar de honden geen brood van lusten is het handelsmerk van deze geloof ik Roemeense DVP. Eens maar nooit weer! Wat een afknapper...Probeerde haar nog te penetreren, iets wat me altijd wel lukt, maar door al het amateuristische gestuntel vooraf klapte mijn pik ook nog eens dubbel, en lukte de penetratie ook nog eens niet. Van ellende maar gevraagd of ze het met olie wilde afmaken. Ze keek me aan of ze water zag branden en begon quasi geirriteerd met olie aan mijn pik te sjorren, ik spoot uiteindelijk wel, maar niet al het zaad kwam eruit omdat madame alweer snel met de nodige poetslappen klaar stond. Met halfvolle zak en een kater het etablissement weer verlaten...hier zien ze mij voorlopig niet meer terug. groet Morton.