• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Casa Rossa, Emmerich am Rhein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hazelnoot, misschien kun je je aanmelden bij de afdeling marketing van Casa Rossa
Bedankt, maar dat gaan we maar niet doen. Als je een sexhuis begint moet je dat soort zaken zelf ook kunnen. Als ze verstandig zijn dan lezen ze hier ook mee, misschien steken ze er iets van op. Dat zouden eigenlijk alle sexinstellingen moeten doen, dan weten ze wat er leeft onder de klanten en hoe deze je bedrijf zien.
 
Ze hebben het niet slim aangepakt met die belastingen.
Ik denk dat je in de war bent met de eigenaar van Fun Garden in Emmerich. Die dwong de meisjes en is veroordeeld voor een jaar of zes. Martin van CR was niet zo moeilijk en liet eigenlijk de boel een beetje versloffen door de boel te laten regelen door een buitenlandse gastvrouw. Maar ik zie nog geregeld een meisje dat er vroeger lang heeft gewerkt, ik zal het haar eens vragen.
Ik ben nooit bij fungarden geweest.
Als je Suzan bedoelt, ze werkte er niet elke dag en bepaalde sowieso haar eigen tijden.
Ik ben op de zondagmiddag er veel geweest, en dan waren de dames moe. En vertelde zij mij dat ze een korte nacht hebben gehad.
Ondanks dat er geen klanten waren mochten ze niet naar bed. En dit was weldegelijk Martin die dit opdrong.
Maar goed CR is nu een totaal ander huis geworden. Website kan idd beter.
 
Ik ben nooit bij fungarden geweest.
Als je Suzan bedoelt, ze werkte er niet elke dag en bepaalde sowieso haar eigen tijden.
Ik ben op de zondagmiddag er veel geweest, en dan waren de dames moe. En vertelde zij mij dat ze een korte nacht hebben gehad.
Ondanks dat er geen klanten waren mochten ze niet naar bed. En dit was weldegelijk Martin die dit opdrong.
Maar goed CR is nu een totaal ander huis geworden. Website kan idd beter.

Ik zal het eens navragen. Martin's vrouw was meer degene die de zaken bepaalde, maar ook zij was er niet vaak. Overigens is zij ook overleden, nog voor Martin.
 
Ze zijn juist aardig op de Nederlandse markt gericht, regelmatig staan er tegenwoordig meiden op kinky te adverteren met ontvangst bij Cassa Rossa, en dat uit pezen bij privé huizen is sinds corona juist typisch Nederlands! Want bij andere privé huizen in Duitsland is het nog altijd 1 vaste prijs per half uur en per uur inclusief tongzoenen en beffen en vaak ook nog pzc zonder bij te betalen ondanks officieel in Duitsland pzc verboden is!
Benieuwd bij welke andere clubs dit zo is dan. Ik kom zelf het vaakst bij Casa Rossa en Haus nr 5 maar bij beiden is gewoon bijbetalen voor zoenen en pzc hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan