Recensie Carla/Issa/Isabel, Leopoldsburg (Voorheen Genk) 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
380
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag dit toppertje van mij weer ontmoet, na het financiële begonnen met een wasje en dan het bed op voor een korte massage. Na een beetje smal talk zijn we belandt in 69 met PZC en daar haar al beetje moeten afremmen, na haar strak mooie poesje verwend te hebben heeft ze het condoom aangebracht op een speciale manier en is ze op mij komen zitten hemels zicht btw en damn da poesje is strak duurde niet lang of eerste condoom was vol. Even opgekuist en beetje tegen elkaar gelegen, dan vond ik het tijd om haar nog eens te verwennen wat naadloos overging in doggy en wat een zit op haar poepje en smalle taille, daarna nog reserve cowgirl en geëindigd in missionaris en wat is ze lening 😛 mij ziet ze vaker omdat het mijn type is en er nog niet veel heb gevonden die op haar lijken en het is makkelijk kortbij
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adda-xxx.html
Totale kosten (in euro)
200€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij Adda langsgeweest en kan me alleen maar aansluiten bij de reviews hierboven.

Lieve meid, goede communicatie, top service. Enig minpuntje was dat ik dacht dat we CIM hadden afgesproken maar blijkbaar had mijn autocorrect daar "on" ipv "in" van gemaakt.

Dat deed ze dus niet, maar goed: volgende keer beter typen. Hele relaxte sfeer en zal wellicht nog een keer gaan.
 
Ik ben laatst bij Adda langsgeweest en kan me alleen maar aansluiten bij de reviews hierboven.

Lieve meid, goede communicatie, top service. Enig minpuntje was dat ik dacht dat we CIM hadden afgesproken maar blijkbaar had mijn autocorrect daar "on" ipv "in" van gemaakt.

Dat deed ze dus niet, maar goed: volgende keer beter typen. Hele relaxte sfeer en zal wellicht nog een keer gaan.
Ik ontmoet haar maandag weer voor de 4de keer 😍🤪
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/for-the-first-time-in-your-city-5.html
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prima ervaring! Het begon een beetje zakelijk, maar verder doet ze goed haar ding. Heel strak lichaam, fijn petite...
Enkel geen tong, als ze dit ook nog deed was ze voor mij de perfectie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels 2 keer bij Carla geweest (paar weken terug al want ze gaf al aan dat ze eind juli terug naar Roemenië ging). Contact verloopt altijd heel soepel en aangenaam en het is een dame die haar afspraken nakomt.
2e keer verzocht of ze me wilt ontvangen in een sexy rokje en dat verzoek kwam ze graag tegemoet.
Met haar perfect lichaam staat alles haar. Haar lichaam en lengte zijn voor mij echte pure perfectie, kan niet beter. Gezicht trekt mij persoonlijk minder aan maar dat is smaak.
Ze is een vriendelijke Roemeense meid waar je ook prima een leuk gesprek mee kunt voeren. Pijpen is heerlijk en afwisselend. Beffen was 50 EUR extra maar vond ik niet de moeite waard. De manier waarop ze het condoom omdat is top, zoals al vaker beaamd hier.
Intiem met haar is een genot, voornamelijk door dat perfect lichaam. Wat een heerlijk kontje, strak buikje en zachte huid.
Alle standjes zijn genieten. Reversed cowgirl bij haar is m'n favoriet.
Het lukt me niet vaak om 2 keer in 1 uur klaar te komen maar daar zorgt ze wel voor. Haar doorzettingsvermogen is subliem.

MAAR

Voor mij blijft het een afknapper dat ze niet (tong)zoent op de mond (haar goed recht trouwens!). Ze zoent je nek en lichaam en dat is heerlijk, vele doen dat niet eens, maar toch is het voor mij zonder (tong)zoenen niet de ervaring die ik zoek. Vandaar dat er waarschijnlijk geen herhalingsgevaar meer optreedt. Dat ligt echter volledig aan mijn voorkeur en niet aan haar.
 
Inmiddels 2 keer bij Carla geweest (paar weken terug al want ze gaf al aan dat ze eind juli terug naar Roemenië ging). Contact verloopt altijd heel soepel en aangenaam en het is een dame die haar afspraken nakomt.
2e keer verzocht of ze me wilt ontvangen in een sexy rokje en dat verzoek kwam ze graag tegemoet.
Met haar perfect lichaam staat alles haar. Haar lichaam en lengte zijn voor mij echte pure perfectie, kan niet beter. Gezicht trekt mij persoonlijk minder aan maar dat is smaak.
Ze is een vriendelijke Roemeense meid waar je ook prima een leuk gesprek mee kunt voeren. Pijpen is heerlijk en afwisselend. Beffen was 50 EUR extra maar vond ik niet de moeite waard. De manier waarop ze het condoom omdat is top, zoals al vaker beaamd hier.
Intiem met haar is een genot, voornamelijk door dat perfect lichaam. Wat een heerlijk kontje, strak buikje en zachte huid.
Alle standjes zijn genieten. Reversed cowgirl bij haar is m'n favoriet.
Het lukt me niet vaak om 2 keer in 1 uur klaar te komen maar daar zorgt ze wel voor. Haar doorzettingsvermogen is subliem.

MAAR

Voor mij blijft het een afknapper dat ze niet (tong)zoent op de mond (haar goed recht trouwens!). Ze zoent je nek en lichaam en dat is heerlijk, vele doen dat niet eens, maar toch is het voor mij zonder (tong)zoenen niet de ervaring die ik zoek. Vandaar dat er waarschijnlijk geen herhalingsgevaar meer optreedt. Dat ligt echter volledig aan mijn voorkeur en niet aan haar.
Je zegt dat ze niet met haar tong kust, maar kust ze toch op haar mond zonder haar tong?
 
Blijkbaar gebruikt Adda tegenwoordig ook onderstaande account van Luisa dat volgens de foto's op het account toch echt aan andere meid zou moeten zijn:

Ik was verbaasd dat Adda er stond toen de deur openging. Whatsapp contact was met Luisa en het outfitje waar ze een foto van stuurde was exact wat Adda aan had.

Edit: ook door haar bevestigd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-here-x.html
Totale kosten (in euro)
380
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag mijn toppertje terug kunnen bezoeken sinds ze terug van haar home country is, en het was weer geweldig, ze zag er verdomd zo goed uit, extra gebruind door het zonnetje daar en haar figuurtje was 🔥🔥🔥 blijft mijn nr 1. Maar iets leuks te weten gekomen dat er een trio vvm mogelijk is met een vriendin van haar.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn toppertje terug kunnen bezoeken sinds ze terug van haar home country is, en het was weer geweldig, ze zag er verdomd zo goed uit, extra gebruind door het zonnetje daar en haar figuurtje was 🔥🔥🔥 blijft mijn nr 1. Maar iets leuks te weten gekomen dat er een trio vvm mogelijk is met een vriendin van haar.
Ben je ook te weten gekomen wie haar vriendin is voor een trio?
 
Vandaag mijn toppertje terug kunnen bezoeken sinds ze terug van haar home country is, en het was weer geweldig, ze zag er verdomd zo goed uit, extra gebruind door het zonnetje daar en haar figuurtje was 🔥🔥🔥 blijft mijn nr 1. Maar iets leuks te weten gekomen dat er een trio vvm mogelijk is met een vriendin van haar.
tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^
 
Ze is weer verhuisd. Nu zit ze in Hasselt


Op de foto's ziet ze er wel knap uit. Maar die prijzen/"standaard" zaken als betalende optie voor een Roemeense vind ik nu toch wel aan de hoge kant eerlijk gezegd
 
tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^
Bij mij inderdaad geen tong. Toch is ze voor mij steeds een veilige keuze als ze in het land is. Prachtig lichaam, bovengemiddelde service, leuke gesprekken, vaak aanwezig en vlot mee af te spreken...
Dit geldt ook voor Ella en in mindere mate ook Elen (klein beetje minder knap of eerder minder mijn type maar zeker ook leuk). Toevallig zijn ze er op dit moment alle 3, dus toch nog keuzestress voor een volgend bezoek.

Ik ben ook wel benieuwd naar de dame voor een trio.
 
Ben je ook te weten gekomen wie haar vriendin is voor een trio?
Haar vriendin Maya, Momenteel wel niet in Limburg https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-boys-new-in-your-city-xxx-100-real.html
Tongzoenen is voor mij geen must.
tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^
 
Van Maya bestaat ook al een topic voor wie interesse heeft:

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent de verre rit ondernomen naar Limburg om deze meid eens te bezoeken. Ze reist wel rond maar ik kon niet meer wachten tot ze eens in de buurt was...😅
Wat kan ik zeggen...? Heel knappe griet, slank en alles mooi uitgebalanceerd 😍
Spijtig dat zoenen er niet standaard bij is. Heb ook niet bijbetaald voor pzc. Dus na het pmc, wat ze heel goed deed - afwisselend traag en snel, overgegaan naar cowgirl en uiteindelijk doggy. Verder ben ik niet geraakt, wat een uitzicht 🔥
Ze spreekt vrij goed Engels, dus een beetje gepraat. Ze komt vrij intelligent over.
Ik weet wel niet of ik er nog eens zo'n verre rit voor over heb, dat niet kussen zorgt ervoor dat het gfe gevoel er niet was... Maar als ze eens in de buurt is, passeer ik graag nog eens 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan