el niño mimado!
Meubelstuk
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://maisonmonty.nl/portfolio/shanti/
- Totale kosten (in euro)
- 145 + 50 pzc
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Eigenlijk kwam ik bij Monty langs voor Gigi, maar die was er niet. Daarom maar gekozen voor een heuse blind date met Shanti! Meer dan dat ene fotootje op de site had ik niet als referentiemateriaal. Maar die kont beviel me wel. Én, blind dates bij Monty blijken me op de een of andere manier altijd te verrassen, zie bijvoorbeeld mijn review van Mila vorig jaar.
Shanti is een kleine, mollige Caribbische jongedame, met een lekkere strakke kont. En daar begon ze meteen mee te schudden toen ze op het bed kroop.
Ze is lekker enthousiast.
Het snel overgaan op Pzc ging me een beetje te gehaast, dus gevraagd of ze lekker bij me kwam liggen, elkaar opgeilen. Dat ging heel soepeltjes en ik werd keihard door haar. Kon haar lekkere borsten likken, haar overal zoenen, beffen, vingeren, ze werd lekker nat. Daarna condoom om en natuurlijk als eerste gekozen voor doggy. Man wat een heerlijke kont! Lekker zo een tijdje doorgegaan, daarna nog wat andere standjes.
Condoom afgestroopt en keihard klaargetrokken over haar billen en rug.
Klik? JA. Kom ik terug bij haar? JA.
Shanti is een kleine, mollige Caribbische jongedame, met een lekkere strakke kont. En daar begon ze meteen mee te schudden toen ze op het bed kroop.
Ze is lekker enthousiast.
Het snel overgaan op Pzc ging me een beetje te gehaast, dus gevraagd of ze lekker bij me kwam liggen, elkaar opgeilen. Dat ging heel soepeltjes en ik werd keihard door haar. Kon haar lekkere borsten likken, haar overal zoenen, beffen, vingeren, ze werd lekker nat. Daarna condoom om en natuurlijk als eerste gekozen voor doggy. Man wat een heerlijke kont! Lekker zo een tijdje doorgegaan, daarna nog wat andere standjes.
Condoom afgestroopt en keihard klaargetrokken over haar billen en rug.
Klik? JA. Kom ik terug bij haar? JA.
Laatst bewerkt: