Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe komt terug is 23april vertrokken en blijf paar weken of een maand in haar geboorteland. Zondag 21 april nog een date met haar gehadWanneer komt ze terug? Komt ze nog terug?
Hoe was de date?Ze komt terug is 23april vertrokken en blijf paar weken of een maand in haar geboorteland. Zondag 21 april nog een date met haar gehad
Ik ontmoet haar maandag weer voor de 4de keerIk ben laatst bij Adda langsgeweest en kan me alleen maar aansluiten bij de reviews hierboven.
Lieve meid, goede communicatie, top service. Enig minpuntje was dat ik dacht dat we CIM hadden afgesproken maar blijkbaar had mijn autocorrect daar "on" ipv "in" van gemaakt.
Dat deed ze dus niet, maar goed: volgende keer beter typen. Hele relaxte sfeer en zal wellicht nog een keer gaan.
Zij ontvangt op meerdere plaatsen maar vertrekt deze avond terug even naar haar geboortelandOntvangt zij ook niet in Cupido?
Kust ze nog steeds op haar mond? Zelfs zonder de taal?Prima ervaring! Het begon een beetje zakelijk, maar verder doet ze goed haar ding. Heel strak lichaam, fijn petite...
Enkel geen tong, als ze dit ook nog deed was ze voor mij de perfectie.
Of naar Zulte ????Zij ontvangt op meerdere plaatsen maar vertrekt deze avond terug even naar haar geboorteland
Ze ontvangt ook in Zulte, Beringen en Maasmechelen maar is gisteren avond voor een paar weekjes naar huis vertrokken.Of naar Zulte ????
Adda xxx
Hallo jongens, ik ben Ada voor de eerste keer in jouw stad. Ik ben een heel speciaal meisje, heel lief, heet en attent, ik ben hier om jewww.redlights.be
Je zegt dat ze niet met haar tong kust, maar kust ze toch op haar mond zonder haar tong?Inmiddels 2 keer bij Carla geweest (paar weken terug al want ze gaf al aan dat ze eind juli terug naar Roemenië ging). Contact verloopt altijd heel soepel en aangenaam en het is een dame die haar afspraken nakomt.
2e keer verzocht of ze me wilt ontvangen in een sexy rokje en dat verzoek kwam ze graag tegemoet.
Met haar perfect lichaam staat alles haar. Haar lichaam en lengte zijn voor mij echte pure perfectie, kan niet beter. Gezicht trekt mij persoonlijk minder aan maar dat is smaak.
Ze is een vriendelijke Roemeense meid waar je ook prima een leuk gesprek mee kunt voeren. Pijpen is heerlijk en afwisselend. Beffen was 50 EUR extra maar vond ik niet de moeite waard. De manier waarop ze het condoom omdat is top, zoals al vaker beaamd hier.
Intiem met haar is een genot, voornamelijk door dat perfect lichaam. Wat een heerlijk kontje, strak buikje en zachte huid.
Alle standjes zijn genieten. Reversed cowgirl bij haar is m'n favoriet.
Het lukt me niet vaak om 2 keer in 1 uur klaar te komen maar daar zorgt ze wel voor. Haar doorzettingsvermogen is subliem.
MAAR
Voor mij blijft het een afknapper dat ze niet (tong)zoent op de mond (haar goed recht trouwens!). Ze zoent je nek en lichaam en dat is heerlijk, vele doen dat niet eens, maar toch is het voor mij zonder (tong)zoenen niet de ervaring die ik zoek. Vandaar dat er waarschijnlijk geen herhalingsgevaar meer optreedt. Dat ligt echter volledig aan mijn voorkeur en niet aan haar.
@Mirko3830 misschien kan je eens informeren?Ik stuur haar een bericht met info over prijzen en ze blokeerd me.
Ben je ook te weten gekomen wie haar vriendin is voor een trio?Vandaag mijn toppertje terug kunnen bezoeken sinds ze terug van haar home country is, en het was weer geweldig, ze zag er verdomd zo goed uit, extra gebruind door het zonnetje daar en haar figuurtje was blijft mijn nr 1. Maar iets leuks te weten gekomen dat er een trio vvm mogelijk is met een vriendin van haar.
tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^Vandaag mijn toppertje terug kunnen bezoeken sinds ze terug van haar home country is, en het was weer geweldig, ze zag er verdomd zo goed uit, extra gebruind door het zonnetje daar en haar figuurtje was blijft mijn nr 1. Maar iets leuks te weten gekomen dat er een trio vvm mogelijk is met een vriendin van haar.
Bij mij inderdaad geen tong. Toch is ze voor mij steeds een veilige keuze als ze in het land is. Prachtig lichaam, bovengemiddelde service, leuke gesprekken, vaak aanwezig en vlot mee af te spreken...tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^
Haar vriendin Maya, Momenteel wel niet in Limburg https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-boys-new-in-your-city-xxx-100-real.htmlBen je ook te weten gekomen wie haar vriendin is voor een trio?
tongzoenen geen optie..? en toch je nr 1? ^^ Of ze is dan zo goed in al de rest dat het niet veel uit maakt of je vind het zelf geen 'must'. Mijn nr 1 zou altijd toch het volledige pakketje zijn denk ik dan ^^