Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien zelf vragen aan haar, wel zo netjes denk ikIk zie dat ze ook telefonisch te bereiken is, heeft iemand haar gegevens eventueel via pm voor mij?
Alle dagen maar eigenlijk nooit voor 17.00 zo ver ik weet, beste kans is eigenlijk in de avond tot sluiting.Hey Medewandelaars ,
Op welke dagen werkt Carina?
Of hoe kan ik in contact komen met haar?
Let me know hier of in Pm
Heeft zij ook een nummer waarop ik haar kan bereiken?Alle dagen maar eigenlijk nooit voor 17.00 zo ver ik weet, beste kans is eigenlijk in de avond tot sluiting.
Nr 24 rechtse raam , even langslopen, ze is vandaag aanwezig .Heeft zij ook een nummer waarop ik haar kan bereiken?
Yes. Her window was closed about a week or so ago. But now she's at 7 right for the foreseeable future. EnjoyIs her window also closed now that anyone might know?
Nee, ze heeft geen advertentie op kinkyParty girls
Welcome ! My name is Carina I am a real naughty girl and now I am to satisfy your needs and fantasies! A massage session if you are tired from work or a long trip, i...www.kinky.nl
Is dit de carina?
Dat klopt PJ ze zit op 6 links .Welk nummer zit zr nou want ik meende haar op 6 te zien gisteren
Kan je iets meer vertellen?Zit een donkere dame op 6 links...
Nou dat is zeker niet Carina, zij is Roemeens ,slank ,donker haar , en een sleeve.Denk zuid Amerikaans, curvy zeker niet dik. C/D cup en bijpassende kont. Lang krullend haar, denk een jaar of 35/40
Misschien op vakantie weer danNou dat is zeker niet Carina, zij is Roemeens ,slank ,donker haar , en een sleeve.
ze gaf aan geen voorkeur te geven aan korte dates, maar je kan 't haar altijd vragen heHallo,
Mijn vraag is of Carina ook alleen pijpen zonder condoom doet? En wat zij daar dan voor vraagt
Alvast bedankt
Vreemd antwoord? Pijpen zonder kan toch ook best een korte date zijn. En dit is waarschijnlijk de eerste dvp waarvan ik hoor dat ze liever meer korte dates doet dan enkele langdurige dates. Dat laatste is namelijk veel makkelijker voor de meeste dvp's.ze gaf aan geen voorkeur te geven aan korte dates, maar je kan 't haar altijd vragen he
Elover, even terug goed lezen. Ze geeft aan enkel langere dates te doen. Dus enkel een date voor pzc lijkt me voor haar onwawrschijnlijk te zijn, maar ieder moet het haar gewoon vragen he. Ik weet ook maar wat ze mij tussendoor vertelt. Ik zou juist denken dat korte dates een quick cash transactienis, maar elk meisje staat daar anders tegenover.Vreemd antwoord? Pijpen zonder kan toch ook best een korte date zijn. En dit is waarschijnlijk de eerste dvp waarvan ik hoor dat ze liever meer korte dates doet dan enkele langdurige dates. Dat laatste is namelijk veel makkelijker voor de meeste dvp's.
Inderdaad, ik heb het verkeerd gelezen. Ik vond het al vreemd.Elover, even terug goed lezen. Ze geeft aan enkel langere dates te doen. Dus enkel een date voor pzc lijkt me voor haar onwawrschijnlijk te zijn, maar ieder moet het haar gewoon vragen he. Ik weet ook maar wat ze mij tussendoor vertelt. Ik zou juist denken dat korte dates een quick cash transactienis, maar elk meisje staat daar anders tegenover.
grts
Inderdaad, ik heb het verkeerd gelezen. Ik vond het al vreemd.