Voormalig lid 12563
Wandelaar
Nee niks vernomen, ik zal haar eens appen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegint nooit eerder dan 17uIs ze er overdags of 's avonds?
Klopt........,, ken haar dus al meerdere jaren,, ooit in Antwerpen m'n eerste date, daarna veelvuldig aan huis mogen ontvangen.Een geweldige tijd gehad met deze lekkere jonge dame.
Zit bij elkaar al 6 jaar in het vak.
Heeft een heel mooi fijn lichaam en is superlief, als je dat ook voor haar bent.
Heerlijke befsessie gegeven en lekker zonder gepijpt.
Daarna ook in missio heerlijk geneukt, waarbij ze genoot van het weer klaarkomen.
De sappen uit haar grotje smaken heerlijk.
Afspraak was 20 min incl PZC, maar omdat het iets uitliep 20 meer afgerekend.
Een echte aanrader.
Ze is er pas rond 15.00 uur en is van plan nog een hele tijd te blijven.
Bekende is geen newbie, maar een echte oude bekende ;-)
Helemaal mee eens.
Bekende heeft in het verleden heel veel gepost op hookers.nl.
Hopelijk gaat hij de "draad" hier weer opnemen, want er is nog steeds maar een heel klein percentage wandelaars die hun ervaringen hier delen, terwijl we er allen bij gebaat zijn.
Daarom wordt Carina binnenkort mijn volgende doelwit (mits ze beschikbaar is).
Ik was er gister ook hoopte dat ze er was even gewacht maar volgens mij was ze er niet haar plekje zag er ook verlaten uitGisteravond geen Carina gezien op 24, was ze misschien vrij?
Ze stelde haar kleine (zachte) siliconen borstjes voor
@moderator werkt niet, je kan enkel een bestaande username taggen, of in dit geval, best een topicreport aanmaken.@moderator, samenvoegen met andere recensietopic graag.
Ja, ze is op vakantie. Half augustus weer terugLas in een andere topic dat Sara nu op 24r zit, Carina op vakantie dat iemand misschien weet?
Still at 19?Goed nieuws deze topper!!! Is weer terug