Voormalig lid 15306
Meubelstuk
Mensen die ergens in een overlastgebied een huis kopen gaan klagen over de overlast en krijgen dan hun zin
Ik vind dat een vreemde redenering. Er zijn veel mensen in dat gebied die er al tientallen jaren wonen en de laatste jaren steeds meer overlast ervaren.
Maar je kunt dan redeneren "je woonde er al dus wist je het toch?" en tegen de nieuwkomers "waarom ben je dan daar gaan wonen, eigen schuld niet zeuren!"
Alleen de mensen die er niet wonen hebben dan gelijk
;=)
De nieuwe locatie is in niemand zijn achtertuin.ten koste van mensen die ergens al woonden en dan een Eros Center in de achtertuin krijgen.
Alle beetjes helpen.Het daadwerkelijke probleem zijn ook niet die ramen, maar meer de enorme toevloed van toeristen en dat zal echt niet 1-2-3 minder worden door die ramen te verplaatsen.
Ja mee eens!Puur als wandelaar vind ik de nieuwe locatie wel beter. Makkelijker bereikbaar en misschien meer op service gericht dan op toeristen.
De Wallen kom ik al lang niet meer. Op zich vind ik het een aardig gebied, maar parkeren is een drama en het is er vaak veel te druk.
Ik kom er om vrienden te bezoeken en moet dan oppassen dat de bezopen toeristen niet tegen mijn fiets aanlopen.
Ook zitten er een paar goeie Aziatische winkels met voedingsmiddelen en een paar lekkere Aziatische restaurants waar ik weleens kom.
Parkeren is er geen probleem met de fiets.
Komt men met de wagen vanuit buitengebied dan zijn er parkeergarages op loopafstand. Je kunt er zelfs online een plekje reserveren, dan heb je geen stress.