beetje kansloos verder omdat het midden op een industrie terrein ligt, sfeer in de omgeving is om precies te zijn 5 graden onder nul.
Als ik naar een privéhuis ga of naar een adres voor thuisontvangst dan boeit het mij echt niet of het op straat voor dat pand een dolgezellige boel is met fanfare en polonaise.
Liever niet zelfs, ik wil mijn wagen of mijn fiets makkelijk kwijt kunnen en ik hoef helemaal niemand tegen te komen op weg naar de voordeur. Kom ik wel iemand tegen, geen enkel probleem maar ik ga er niet heen om praatjes te maken of om een pilsje te pakken met de buren.
Multimassage in Haarlem is op een terrein waar bedrijven zitten, is geen enkel probleem. Ruby massage zit ook in een straatje waar o.a. een glaszetter, schilder, schadeherstel-garage zitten, het is er nooit gezellig op straat en 's avonds is er nog minder reuring. Perfect toch?
Ruysdaelkade zijn mooie panden maar om nu te zeggen dat het oergezellig is op straat, nee. Laatst haalde ik mijn fiets van het slot terwijl een andere bejaarde, ongeveer mijn leeftijd, zijn fiets net vastmaakte en ik groette hem, wenste hem een plezierig bezoekje maar hij deed net alsof ik niet bestond. Geen enkel probleem. Mijn bezoekje werd er achteraf niet minder geslaagd door.
De gemeente kan beter zijn geld uitgeven aan het aanleggen van ondergrondse afvalcontainers,
Dus de oplossing voor een wallengebied vol pis en kots en bezopen Engelsen is dat er ondergrondse afvalcontainers bijkomen?
Er zijn zulke containers maar de stomme toeristen willen als ze een prul van een opgegeten ijsje of een leeggedronken blikje vast hebben die ONMIDDELLIJK kunnen weggooien en als er een prullenbak vol zit gooien ze het ernaast in plaats van door te lopen naar een plek waar het nog wel past, of het anders even in hun tas te bewaren. Zeker in een druk weekeinde is het peperduur om alles achter de kont van die boeren op te vegen.