Buddha Club - Lotte Van den Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen woensdag naar het zuiden gereden voor de 1e x LvdB. Mooie vrouwen en leuke stellen met knappe vrouwen waarvan ik de mooiste een x eerder ontmoet heb in AMAI. Er een paar x bijgestaan, maar was niet de enige;-).Verder verrast door de ander vrouwen. Ik houd normaal eigenlijk alleen van kaal, hier was een vrouw die mij ineens van gedachte deed veranderen. Daarna was kijken naar Billy direct raak. Heerlijke slanke vrouw, bruine ogen en lkkr om bezig te zien. Nog lkkrder om het zelf mee te doen en dat ging meerdere keren er geil aan toe. Ze zei nog op de bank in het hoekje, "dit zou je niet verwachten als je mij op straat zou zien" Ik kon niets anders verzinnen dan dat ik haar direct had uitgenodigd om een hotelkamer te delen, mocht dit gebeuren. Heel erg geil.
Vlak ervoor nog even iets drinken aan de bar , waar naast mij een stel begon en ik de vrouw (A) van een ander stel op schoot kreeg. Alles precies in de flow zoals je zou willen dat het gaat. Billy, Lotte, Elena, Tiger, dank voor de organisatie, daarnaast ook het vriendelijke en ook aantrekkelijke (vrouw) personeel van de Buddha club. Het is de rit meer dan waard, al denk ik er nu over om te kijken of er een vrouw mee zou willen om dit samen te beleven. Terug kom ik zeker.

Terug
Bovenaan Onderaan