Zeker gaan, je ziet er dingen die je op niet zo veel plaatsen ziet. De sletten van het team zijn echt getraind om te neuken, niet om aan bar te hangen of zo, echt liggen, en gaan... En dan gebeurt het dat er amateurtjes mee komen doen.
Zo was ik woensdag Billie (een hoertje van het team) aan het neuken, en die haar partner (denk ik toch) ... op een ander feestje zouden die heel de tijd vervelend doen en in de buurt blijven hangen maar haar partner was met zo een amateur bezig. Plots hoorde ik hem die andere vrouw wat tikken op haar billen geven en hij legde ze doggy klaar, net naast ons, .... en hij begon met haar te spelen (wat vingeren en neuken). Maar daar stopte het niet mee, hij liet ook weer andere mannen toe om mee te doen. Toen ik (nog steeds vol op Billie aan het gaan) een paar minuten later opkeek zat dus aan die amateur vrouw ook 3 man, en ondertussen was Billie ook nog volop bezig en niet enkel met mij.... Geloof me, zo gaat het wel vaker daar...
En dat is dan wat hier genoemd wordt dat er op die feestjes van Lotte en friends heel weinig dode momenten zijn, wat op andere plaatsen wel is.
Dus ja, als je graag uren aan de bar hangt, beter ander feestje kiezen (grapje he). Voor seks zijn deze echt aan te raden!