Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op nr 154 overdag staat een mooie vrouw met lang bruin/zwart haar.

Ze is gebruind en heeft een paar tatoeages. Ze heeft iets dikkere benen en een mooie volle kont.

Vanuit ons gezichtspunt zit ze rechts, maar voor haar links.

Wie kent haar en heeft ervaring met haar?

Ik vind haar erg knap, maar ze heeft me in het verleden een keer afgewezen toen ze 's nachts werkte.
 
De Aarschotstraat is achteruit aangaan in seconden in plaats van dagen zeker in de avond waarbij agressieve bedelaars je blijven achtervolgen en vragen voor "kleingeld" en drugsdealers die aanklampen en vragen of je marihuana wil kopen?
 
Ik ben gisteren in de A-straat aangevallen, had een hele bende achter mij die mij wou beroven. Ze probeerden alles uit mijn broekzakken te stelen. Hoe dichter bij het Noord station hoe erger dat het werd. De straat ligt er ook vuil en stinkend bij. Nog nooit gezien zo vuil. Ik kom meer dan 20 jaar in die wijk maar dit was de laatste keer. Ze zijn er echt agressief. Ik ben kunnen ontsnappen door bij een dame binnen te gaan. Daarna een blokje om naar huis terug naar mijn auto.
 
Of ik nu op weg naar de zwartjes was of er van terug kwam, er was altijd wel soort dat me raar aankeek, me vanalles toeriep of me achtervolgde. En politie zie je daar dus gewoon niet, ook al is er een post letterlijk midden in die buurt. Men heeft zelfs 'n keer mijn rugzak van mijn rug willen trekken. En uiteraard werd mij ook verschillende keren drugs aangeboden.

Had even de indruk dat ze het vuil sneller ophaalden, maar waar denk ik nu plots toch zo hard dat dat aan de verkiezingen lag?

Mij zien ze daar nooit meer.

En als als je al wat gebruikt moet je gatachterlijk zijn om bij een straatdealer te kopen.
 
Ach, het zijn daar allemaal sukkelaars. Niet voldoende gepamperd, te weinig aandacht voor hun identiteit, te weinig subsidies, en zo kan ik een waslijst opnoemen. Vermoedelijk nog veel te weinig links beleid :ROFLMAO:. 't Is hier verrot tot op den draad. Maar niemand mag het zeggen, hé.
 
Was vandaag toch nog maar eens naar mijn 'vaste' dame in Bxl gegaan, Rodica op nr 100, weliswaar met een klein hartje nadat ze me gisteren vertelde dat een klant van haar gisteren ook bijna overvallen was en nog net op tijd bij haar terug kon binnenvluchten... Was extra vroeg gegaan, maar toch nog onguur volk in de buurt. Ik ga voortaan langs de andere kant het station uit en dan onder de brug door zodat ik bijna rechtstreeks bij haar raam uitkom. Het enige wat ik moest trotseren waren enkele matrassen met een hoop rommel errond... Triest dat deze buurt zo moet eindigen.
 
Ik heb twee jaar geleden deze buurt een paar keer bezocht (moest toen meermaals naar Brussels gaan voor werk).

Gisteren moest ik weer in Brussels zijn en ben ik hier langsgepasseerd.

Ik was echt wel verbaasd hoe vies de straat was. Ook hoe weinig meisjes er waren (namiddag) terwijl het toch zo'n goed weer was. De qualiteit/uiterlijk van de dames vond ik totaal niet aantrekkelijk.

Het verschil verbaast me echt.

Spijtig, nochtans vond ik mijn ervaringen jaren geleden in Brussels super leuk. Ik hoop dat dingen snel verbeteren.
 
En er dan een (dure) woonwijk van maken.
Wat wil je dan met de Brabantsestraat doen? Als die middenstanders krijg je daat niet zomaal weg.

Heel Sint Joost is één groot ghetto. Daar maken de Plantenstraat, Rivierenstraat etc het verschil ook niet. Ze willen gewoon de dames daar weg hebben.

De warme buurt is nu een soort van afvoerputje. Zo worden de dames en de klanten vanzelf weg getreitert.
 
De zaken zullen niet snel verbeteren. De verborgen agenda van beide besturen (Schaarbeek en vooral St. Joost) is het volledig laten verloederen van de buurt en er dan een (dure) woonwijk van maken.
Dure woonwijk? Wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Willen ze dan rijkeleui aantrekken om te komen wonen naast de Brabantstraat en de spoorweg en dergelijke?
Of eerder de ganse buurt daar platgooien en dure appartementshoogbouw neerzetten?
 
Dat zal afhangen van de projectontwikkelaars. Meestal kopen ze huis per huis op om langzaam meer en meer appartementen te bouwen. Dit zijn privé-initiatieven en geen overheidsplanning. Men doet dat niet alleen in Bxl, ook in Antwerpen worden rond het SKW vervallen panden volledig gerenoveerd en omgebouwd tot appartementen. Verschil met A'pen is dat men daar de buurt zelf ongemoeid laat en in de omringende straten/plein aan woningrenovatie doet. Met succes overigens.
 
Dure woonwijk? Wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Willen ze dan rijkeleui aantrekken om te komen wonen naast de Brabantstraat en de spoorweg en dergelijke?
Of eerder de ganse buurt daar platgooien en dure appartementshoogbouw neerzetten?

Wie gaat in godsnaam daar willen wonen tussen drugsdealers, daklozen, drugsverslaafden en bendes. Zelfs zet je mooie en luxe appartementen dat moet je nog altijd privé gewapende bewakingsagenten moeten zetten voor veiligheid.
 
Wie gaat in godsnaam daar willen wonen tussen drugsdealers, daklozen, drugsverslaafden en bendes. Zelfs zet je mooie en luxe appartementen dat moet je nog altijd privé gewapende bewakingsagenten moeten zetten voor veiligheid.
Onmogelijk is dit niet. In Amerika kennen ze er wat van. Dure woonsten zijn met doortastende security afgegrendeld van de buitenwereld.
 
Blijkbaar zijn veel mensen nog altijd behoorlijk blind. Als je met alle voorbeelden ten lande nu nog steeds niet ziet en snapt hoe projectontwikkelaars te werk gaan zal je het wellicht nooit snappen.

Of het dealers, hoeren, daklozen of kleine middenstanders zijn, als dat slag volk (projectontwikkelaars) zijn gore blik op een buurt laat vallen moet en zal alles wijken.
Je moet maar naar de geschiedenis van bxl kijken om te weten hoe de grootste crimineel van het land destijds, vandenboeynants, ervoor zorgde dat half brussel verkloot werd ten voordele van dat soort megalomane projecten.

Dat gebeurt nu weer. Vraag jezelf maar eens af: hoe lang laten ze de buurt nu al verloederen? Dat is niet toevallig zo, dat is een langdurig, traag maar zeker plan. Hoe krijg je bv uitgelegd dat die wegenwerken daar nog steeds niet gedaan zijn.
 
Vraag jezelf maar eens af: hoe lang laten ze de buurt nu al verloederen? Dat is niet toevallig zo, dat is een langdurig, traag maar zeker plan. Hoe krijg je bv uitgelegd dat die wegenwerken daar nog steeds niet gedaan zijn.
Het is gewoon onkunde, nalatigheid, enz. De beleidsmakers zullen klagen en zagen dat ze er geen geld/subsidies enz voor hebben, maar geef ze decennia lang hopen geld en ze krijgen nog steeds niets gedaan. En dan als de privé er geld wil insteken hen betichten dat het zij zijn die de boel verpesten, dat is wel héél kort door de bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan