Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op nr 154 overdag staat een mooie vrouw met lang bruin/zwart haar.

Ze is gebruind en heeft een paar tatoeages. Ze heeft iets dikkere benen en een mooie volle kont.

Vanuit ons gezichtspunt zit ze rechts, maar voor haar links.

Wie kent haar en heeft ervaring met haar?

Ik vind haar erg knap, maar ze heeft me in het verleden een keer afgewezen toen ze 's nachts werkte.
 
De Aarschotstraat is achteruit aangaan in seconden in plaats van dagen zeker in de avond waarbij agressieve bedelaars je blijven achtervolgen en vragen voor "kleingeld" en drugsdealers die aanklampen en vragen of je marihuana wil kopen?
 
Ik ben gisteren in de A-straat aangevallen, had een hele bende achter mij die mij wou beroven. Ze probeerden alles uit mijn broekzakken te stelen. Hoe dichter bij het Noord station hoe erger dat het werd. De straat ligt er ook vuil en stinkend bij. Nog nooit gezien zo vuil. Ik kom meer dan 20 jaar in die wijk maar dit was de laatste keer. Ze zijn er echt agressief. Ik ben kunnen ontsnappen door bij een dame binnen te gaan. Daarna een blokje om naar huis terug naar mijn auto.
 
Of ik nu op weg naar de zwartjes was of er van terug kwam, er was altijd wel soort dat me raar aankeek, me vanalles toeriep of me achtervolgde. En politie zie je daar dus gewoon niet, ook al is er een post letterlijk midden in die buurt. Men heeft zelfs 'n keer mijn rugzak van mijn rug willen trekken. En uiteraard werd mij ook verschillende keren drugs aangeboden.

Had even de indruk dat ze het vuil sneller ophaalden, maar waar denk ik nu plots toch zo hard dat dat aan de verkiezingen lag?

Mij zien ze daar nooit meer.

En als als je al wat gebruikt moet je gatachterlijk zijn om bij een straatdealer te kopen.
 
Ach, het zijn daar allemaal sukkelaars. Niet voldoende gepamperd, te weinig aandacht voor hun identiteit, te weinig subsidies, en zo kan ik een waslijst opnoemen. Vermoedelijk nog veel te weinig links beleid :ROFLMAO:. 't Is hier verrot tot op den draad. Maar niemand mag het zeggen, hé.
 
Was vandaag toch nog maar eens naar mijn 'vaste' dame in Bxl gegaan, Rodica op nr 100, weliswaar met een klein hartje nadat ze me gisteren vertelde dat een klant van haar gisteren ook bijna overvallen was en nog net op tijd bij haar terug kon binnenvluchten... Was extra vroeg gegaan, maar toch nog onguur volk in de buurt. Ik ga voortaan langs de andere kant het station uit en dan onder de brug door zodat ik bijna rechtstreeks bij haar raam uitkom. Het enige wat ik moest trotseren waren enkele matrassen met een hoop rommel errond... Triest dat deze buurt zo moet eindigen.
 
Ik heb twee jaar geleden deze buurt een paar keer bezocht (moest toen meermaals naar Brussels gaan voor werk).

Gisteren moest ik weer in Brussels zijn en ben ik hier langsgepasseerd.

Ik was echt wel verbaasd hoe vies de straat was. Ook hoe weinig meisjes er waren (namiddag) terwijl het toch zo'n goed weer was. De qualiteit/uiterlijk van de dames vond ik totaal niet aantrekkelijk.

Het verschil verbaast me echt.

Spijtig, nochtans vond ik mijn ervaringen jaren geleden in Brussels super leuk. Ik hoop dat dingen snel verbeteren.
 
En er dan een (dure) woonwijk van maken.
Wat wil je dan met de Brabantsestraat doen? Als die middenstanders krijg je daat niet zomaal weg.

Heel Sint Joost is één groot ghetto. Daar maken de Plantenstraat, Rivierenstraat etc het verschil ook niet. Ze willen gewoon de dames daar weg hebben.

De warme buurt is nu een soort van afvoerputje. Zo worden de dames en de klanten vanzelf weg getreitert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan