TheCoolerKing
Vaste klant
Ik ben zelf grote fan van Brussel en verkies het boven Antwerpen. Om kort te zijn: er zijn zeker hele knappe dames, zowel tijdens de dag als in de nacht, en hun service is zeker niet slecht. Kun je een slechte service hebben in Brussel? Zeker, maar dat is toch eigen aan elke raambuurt? Lees eens het Franstalig forum (of de recensies hier) en je zult merken dat er heel wat toppers zijn met een zalige service! Er bestaat geen correlatie tussen service en de esthetica van een raambuurt… Raambuurten zijn ook van nature niet de meest mooie straten van een stad, dus ik vind dat argument maar gebrekkig. Antwerpen heeft gewoon geluk gehad dat alles er zeer net is gerenoveerd. Brussel is misschien verloederd en gelegen in een ongelukkige deelgemeente, maar de dames zijn absoluut de moeite waard! Persoonlijk heb ik de slechtste service gehad in Antwerpen tot nu toe. Dat ligt niet aan de buurt, maar wel aan mijn foute keuzes.
Ga ik er 's nachts wandelen? Nog niet gedaan en dat hoeft ook niet. De nachtshift start om 18h, en dan kun je vaak nog tijdens het daglicht de dames aanschouwen.
Ga ik er 's nachts wandelen? Nog niet gedaan en dat hoeft ook niet. De nachtshift start om 18h, en dan kun je vaak nog tijdens het daglicht de dames aanschouwen.