Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zaten toen ik begon te wandelen zeker enkele zwarte dames in de gedwongen prostitutie. De eerste twee die ik bezocht, wiens namen me al lang ontglipt zijn, heb ik nooit meer terug gezien na die razzia. Van een was het jammer want die was na een tijd ook echt aan het genieten van het beffen en was zeer lief.

EDIT: Evalin heette ze!

Vermoedelijk is dat de periode waarin jij de achteruitgang begon te merken. Het is daar al enkele tientallen jaren bezig. P****ck Mo*****ts werd eind 1998 in Schaarbeek op een avond doodgeslagen met een ijzeren stang. Door een 13 jarige "jongen" die gezien had dat P.M. net geld uit een automaat had afgehaald. Bij P.M. werd zelfs openlijk in de pers de vraag gesteld wat die man daar op dat uur van de dag nog liep te doen. De 13 jarige "jongen" kreeg uiteindelijk van de rechter een berisping. En hij moest de familie van het slachtoffer een schadevergoeding betalen, die zo groot was dat je er gemakkelijk enkele keren mee naar de meisjes zou kunnen gaan.

1998 is intussen al een dikke kwarteeuw geleden. Toen was het daar ook al de berg aan het af rollen in het Brusselse rioollandschap. Sindsdien is het er alleen maar veel erger geworden. Ratten vermenigvuldigen zich snel, ook de ratten die zich vermomd als menselijke figuren op straat bezig houden met allerlei andere dingen dan wandelen.

En gebouwen zonder onderhoud vervallen. Naar de huidige normen die Antwerpen oplegt voor kamers waarin sekswerk gedaan wordt, kan men die fameuze "A-straat" daar in Brussel helemaal platleggen. Van de naam Aarschotstraat mag je gerust het 'chot' weglaten. Wat overblijft is een asshole, een omschrijving die de lading veel beter dekt. En het is met die andere "bekende Brusselse wijken of buurten" geen haar beter.

Hoewel criminaliteit en onveiligheidsgevoel in alle vormen reëel zijn moet ik niet zo hebben van nazipraktijken zoals het ontmenselijken door te verwijzen naar ongedierte.
Er zaten toen ik begon te wandelen zeker enkele zwarte dames in de gedwongen prostitutie. De eerste twee die ik bezocht, wiens namen me al lang ontglipt zijn, heb ik nooit meer terug gezien na die razzia. Van een was het jammer want die was na een tijd ook echt aan het genieten van het beffen en was zeer lief.

EDIT: Evalin heette ze!
Die zaten dan niet in de aarschotstr maar in de aanpalende straten vermoed ik. Eind jaren 90 werden meisjes op een heel andere manier in de prostitutie gebracht dan daarvoor. Bulgaarse mafia heeft die aanpak veranderd door ze niet meer bont en blauw te meppen, maar door ze te laten denken dat ze zelfstandig veel geld konden verdienen. Dat ze van hun winsten dan woekerprijzen betaalden voor de dienstverlening die de mafia organiseerde hadden ze niet gedacht. Het is een vorm van uitbuiting, dat zeker.
Daarom ook dat ik gedwongen relatief noemde.
Gedwongen prostitutie vind je vandaag vooral op het internet in prive-ontvangst. Typisch is veelvuldig en snel wisselen van locatie, werken met telefoniste. Die klanten verdeelt ( beetje zoals je bendes hebt die drugs uithalen, andere die smokkelen en nog andere die dealen)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan