Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTypisch in Brussel. Ik versta niet dat mannen daar willen blijven naartoe gaan. Al die kruipkoten zijn met niets echt in orde: brandveiligheid, hygiene, comfort, voorzieningen voor dame en klant. Om nog te zwijgen over het soort volk dat je vooral bij avond daar tegen komt. Mochten die Brusselse neuktenten in Antwerpen staan, dan hadden ze al lang moeten sluiten. Mij zien ze daar niet gauw meer. Antwerpen is echt veel beter.In de 69 neukte ik becky met de dikke tieten en zij squirte mn hele lul onder. Werd een natte bedoeling, het hele bed was nat en ze liet het er gewoon in wegtrekken. Toen ik aan het omkleden was kwam de nachtshift haar aflossen en die ging gewoon met hetzelfde natte matras verder, heerlijk die hygiëne
Iemand ervaring met 1 van deze dames??Vanaf 17:00 uur, Isabella Linnéstraat 119, Vicky plantenstraat 114 en Angela Linnéstraat 113.
Kan ik bij deze dames terecht voor een blowjob en cum in mouth thanksIemand ervaring met 1 van deze dames??
Hoe zien ze eruit qua lichaamsbouw??
Iemand??
Vicky en angela hebben dikke billen, kleine borsten, peervormlijf en isabella heeft een normaal postuur met dikke tieten. Blowjob doen ze allemaal, cum in mouth niet verwacht ik.Iemand ervaring met 1 van deze dames??
Hoe zien ze eruit qua lichaamsbouw??
Iemand??
Bedaaankt voor de info !!Vicky en angela hebben dikke billen, kleine borsten, peervormlijf en isabella heeft een normaal postuur met dikke tieten. Blowjob doen ze allemaal, cum in mouth niet verwacht ik.
Vicky is zeer populair bij opgeschoten jongens en angela schijnt ook sympathieker te worden in haar service. Isabella is ontzettend leuk en prachtige tieten.
Wat is je type? Anabelle is strak, bloedmooi en lekker, ga er morgen weer heenVandaag ga ik na lange tijd nog eens naar Brussel.
Kan iemand mij een topper aanbevelen graag met straatnaam.
Liefst een zwarte dame maar een topper uit de aarschotstraat is natuurlijk ook altijd welkom
Dus als iemand 20 euro vraagt en ik betaal dat dan chanteer ik iemand. Hele bijzondere logica heb jij. Als je bij de snackbar een patatje met gaat halen dan betaal je zeker ook dubbel? Of chanteer je de aardappelboer ziet hij te weinig geld krijgt?Voor 20 euro een dame chanteren en dan hier komen klagen?
Niet in de aarschotstraat voor 20 euro. 20 euro is in de linnebuurt (zie plattegrond in eigen topic)Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes
20 euro is idd Linnebuurt. Op het einde van de A-straat kan je voor 30 meestal wel enkele dames vinden (al dan niet met beperkt pakket = 1 standje). Let op bij Linnebuurt dat de meesten voor 20 euro wel niet volledig naakt gaan, sommigen tonen zelfs hun borsten niet. Al is het best normaal dat je voor die prijs niet kieskeurig moet zijn.Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes
Beste Asielzoeker. Da's precies de reden waarom ik niet langer naar de hogere steegjes rond het Noordstation afzak. Die dikke negerinnen??? Mij niet gezien. Neem daarbij het onveilig gevoel die je er ervaart. En meteen snap je waarom veel wandelaars de omgeving links laten liggen. Jammer, want ik heb ooit geweten dat ik er een frequent bezoekers was. En café's zoals bij de Mechelse familie of de rin-tin-tin aanhanger, of nog: bij Toto, een Griek. Steeds even enthousiast. Sprak overigens een aardig stukje Limburgs. Overgehouden aan zijn tijd in het Genkse. En dan had je nog authentieke blanke deernes die de ramen bevolkten. Met heimwee denk ik hierbij aan de Koekelbergse Sylvie, de uit Mons afkomstige Carole of de Oostendse Myriam terug. Die wisten tenminste nog wat een man verlangde. Het respect van velen waren in verhouding. Ze hadden een ruime klantenkring. Nu is het parool van vele zwartjes "Veel betalen, weinig daarvoor in de plaats". Helaas!Beter ga je sochtends of anders smiddags vòòr 16.00 kijken voor van die hele dikke negerinnen, met van die grote pofzakken, tepels als sigarenpeuken, hoewel het sinds corona wat minder aanwezig is. Kijk maar eens op lin 119 dagdienst
Beste Hardgaan. Als je in Brussel momenteel aan Windowshopping doet is het zowel overdag als 's avonds, van de nacht kan ik niet meespreken want véél te onveilig, huilen met de pet op. Het lijkt wel of er is een bom op het indertijd o zo bruisende Noordkwartier gevallen is. Niet alleen is alles wat prostitutie (waar nu ondermeer de Proximustoren "prijkt" van de kaart geveegd, ook de Aarschotstraat is verworden tot een karikatuur van wat het ooit was. En dan mag je uiteraard nog geen gewag maken van de steegjes berg-op. Naar de Groene- en Linnéstraat onder andere. Wat daar momenteel terug te vinden is past onder de noemer: verwaarloosbaar. Enkel gekleurde, logge dames, diep ingezakt in hun luie zetel, af en toe tikken op hun raam, vind je daar nog terug. Teleurstellend!Ik was er daarnet (aarschotstraat) even om te windowshoppen maar het meeste was nog leeg. Weet er iemand vanaf welk uur (ten vroegste) er al heel wat meer dames te bezichtigen zijn?
Voor20 euro? Da's prietpraat. Daarvoor verkrijg je niet meer dan een vette glimlach. Zelfs voor 50 euro kom je doorgans niet aan je trekken. Er zijn echter uitzonderingen. Beste Misterseven: wie zoekt, die vindt.Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes