Ik hoor het alweer, aan Brussel mis ik ook niks
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerende verloederde buurt niet per se vermengen met het aanbod, er zitten weldegelijk pareltjesIk ben gisterenavond, alvorens naar de Rode Duivels te gaan kijken, even gaan wandelen in de Aarschotstraat. Mijn god wat een verloederde buurt, de werken daar geven het echt een desolate aanblik. Vele ramen leeg met als gevolg dat die panden er ook vuil uitzien. Wie wil daar nu nog wandelen? Ook voor de meiden die er nog werken moet dit triestig zijn. Mij gaan ze er niet meer zien. Brrr....
Het zal minder 1 april zijn als ge dat erna moet uitleggen thuis....Het klinkt bijna als een 1aprilgrap. In de aarschotstraat krijgt er een n schot in zn arsch.
Hallo , waar ergens in de linnestraat , ben al twee keer tevergeefs van Antwerpen gekomen wil een pzc en cum in mouth steeds zijn de meeste afwezig wie weet raad groetenEr zitten heel vaak meerdere afrikaanse dames in een kamer in de linnebuurtook al denk je soms alleen te zijn. Dan liggen ze daar te slapen achter een doek ofzo of hebben ze zich even voor tien minuten verstopt om daarna verder te kletsen. Als je trio aanbiedt zullen ze vast een vriendin hebben die best ook wel even €20 wil meepikken.
Hallo , overal in de buurt in de linnestraat of weidestraat of in de plantenstraat (naam en huisnummer indien mogelijk ) ben wel op zoek naar dames van het kaliber Delphine of Beauty nota bene Waar kan ik Delphine terugvinden eventueel privé indien mogelijk Ben regelmatig in Brussel en alles in potdicht groeteOveral in die buurt. Vraagt en gij zult vinden. Pzc + cim is ander verhaal, de jongere meiden doen dat niet zo snel want die werken vaak via pooiersinstructies (geen anaal, pzc ja maar daarna meteen tanden poetsen met zo'n mondverfrisser, bij gescheurde condoom en cum in poes zsm pooier bellen). De ervaren dames heb je vele grotere kans bij dat ze het doen. Bied meer geld en hun nee verandert in een ja.
Graag exact adres waar ik deze kan vinden grtzEr zitten heel vaak meerdere afrikaanse dames in een kamer in de linnebuurtook al denk je soms alleen te zijn. Dan liggen ze daar te slapen achter een doek ofzo of hebben ze zich even voor tien minuten verstopt om daarna verder te kletsen. Als je trio aanbiedt zullen ze vast een vriendin hebben die best ook wel even €20 wil meepikken.
Straat blijft toch open he ?
In de dag of in de avond ?Ben er gisteren geweest in de Aarschot bij een vrouw met een marilyn monroe look moet zeggen de service was echt super ze noemde Anna ben helaas het nummer vergeten
Vroeger als 17 uur?In de dag nationaliteit weet ik niet denk niet van hier
Was het nummer 36 of 34?Yep was rond een uur 14.30
Ik meen n° 82, ze zit in de dagshift en start al vrij vroeg (7h) , er hangt soms zelf een bordje met een referentie naar Monroe. Anyway, als je ze ziet weet je onmiddellijk dat het deze Anna is. Wel iets steviger dan de echte Marilyn.Ben er gisteren geweest in de Aarschot bij een vrouw met een marilyn monroe look moet zeggen de service was echt super ze noemde Anna ben helaas het nummer vergeten