Bochum is toegevoegd.En weet je al iets meer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBochum is toegevoegd.En weet je al iets meer...
Ik ga vrijdagIk wil graag eens naar Bochum gaan maar is onbekend terrein voor mij. Iemand die me eens mee wilt nemen? Gezellige wandeldag
Via welke richting ga je? Ik ben namelijk van BelgiëIk ga vrijdag
ArnhemVia welke richting ga je? Ik ben namelijk van België
Ik ga ff checken misschien zien we elkaar daar? Kan je me een beetje rondleiden makkerArnhem
Wil ook nog keertje schipperskwartierIk ga ff checken misschien zien we elkaar daar? Kan je me een beetje rondleiden makker
Nooit geweest ondanks dat het maar een uur rijden is… duisburg/aachen was mijn vaste bestemming Eindhoven ook eens geweest maar rare indelingWil ook nog keertje schipperskwartier
dan heb je wat gemist, ga maar een keertje op vrijdag of zaterdag rond 22:00 daar naar toe, je kijkt je ogen uitNooit geweest ondanks dat het maar een uur rijden is
Ben benieuwd!dan heb je wat gemist, ga maar een keertje op vrijdag of zaterdag rond 22:00 daar naar toe, je kijkt je ogen uit
is wel 50 euro per sessie maar er staan echt veel lekkere dames achter de ramen en het is ook elke dag tot 07:00 uur openBen benieuwd!
Hoe zijn de dames daar? Vergelijkbaar met Aachen/Duisburg/SixSens?is wel 50 euro per sessie maar er staan echt veel lekker dames achter de ramen en het is ook elke dag tot 07:00 uur open
sowieso veel mooier en veel meer keus, de raambuurt heeft een hogere bezettingsgraad vergeleken met duisburg, alleen je bent wel wat meer kwijt, een uurtje met een dame in het SKW kan al vanaf 150 euro tot wel 200 euro, hangt ook een beetje af van de dame zelfHoe zijn de dames daar? Vergelijkbaar met Aachen/Duisburg/
bochum is ook niet zo groot, je hebt niemand nodig om je rond te leiden en is ongeveer 20 minuten rijden vanaf duisburg, in 5 minuten heb je alles gezienIk ga ff checken misschien zien we elkaar daar? Kan je me een beetje rondleiden makker
Thanks makker!!sowieso veel mooier en veel meer keus, de raambuurt heeft een hogere bezettingsgraad vergeleken met duisburg, alleen je bent wel wat meer kwijt, een uurtje met een dame in het SKW kan al vanaf 150 euro tot wel 200 euro, hangt ook een beetje af van de dame zelf
bochum is ook niet zo groot, je hebt niemand nodig om je rond te leiden en is ongeveer 20 minuten rijden vanaf duisburg
Nog nooit last van gehadHebben jullie ook wel eens last van die controles onderweg naar duisburg