Algemeen Bochum Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe zijn de dames daar? Vergelijkbaar met Aachen/Duisburg/
sowieso veel mooier en veel meer keus, de raambuurt heeft een hogere bezettingsgraad vergeleken met duisburg, alleen je bent wel wat meer kwijt, een uurtje met een dame in het SKW kan al vanaf 150 euro tot wel 200 euro, hangt ook een beetje af van de dame zelf
Ik ga ff checken misschien zien we elkaar daar? Kan je me een beetje rondleiden makker :)
bochum is ook niet zo groot, je hebt niemand nodig om je rond te leiden en is ongeveer 20 minuten rijden vanaf duisburg, in 5 minuten heb je alles gezien

Laatst bewerkt:
sowieso veel mooier en veel meer keus, de raambuurt heeft een hogere bezettingsgraad vergeleken met duisburg, alleen je bent wel wat meer kwijt, een uurtje met een dame in het SKW kan al vanaf 150 euro tot wel 200 euro, hangt ook een beetje af van de dame zelf

bochum is ook niet zo groot, je hebt niemand nodig om je rond te leiden en is ongeveer 20 minuten rijden vanaf duisburg
Thanks makker!!

Denk vanavond maar es effekes kijken in Bochum. Laatste keer 4 jaar geleden. Als ik zo lees zit er genoeg. Weet niet of er qua parkeren iets is veranderd ? Als het helemaal niets rij ik wel terug naar Duisburg.

Bedank mannen, heb geparkeerd bij die ouwe idd 2,50€.
En qua meiden valt het iets tegen, maar toch genoeg keuze, eerlijk gezegd had het ik niet verwacht. Ben nog steeds hier.

Voor rond de kerstdagen vond ik het meevallen qua aanbod. Vanavond bij Vanessa geweest, voor 30 euro+ pzc 20, is het echt geen geld.
Bezetting bij Duisburg is wel erg laag. Je kan better bij Bochum blijven

Also ik zo de beschrijving lees staat ze er nog, dan praat ik over 27 dec.

Andra (Roe), Bochum, Im Winkel 15/61

Ben blij dat ik niet in ben gegaan dan , die hele rij daar hoef ik niet te bezoeken…Eerst allemaal 50€ vragen maar een glimlach of een stukje vriendelijkheid zit er niet in.
Sodeflikker dan maar op.
Ik ben aan de deur en binnen zo vriendelijk ontvangen bij de 30€ dames dan die omhoog gevallen kutjes.

Heb die avond ook 2 meiden bezocht ze vroegen 40€ maar heb 50€ gegeven, mooie meiden en aardig. Wat een genot man ! Sex was wild en dan binnen ouwehoeren en lachen, prima toch.
Haus 7 (nr29) en Haus 7 (nr22)
Namen niet onthouden. Komen eind januari terug volgens zegge.

Terug
Bovenaan Onderaan