Algemeen Bochum, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat was de naam van de dvp en in welke kamer zat ze in eros26
Ik had best wel wat alcohol op, excuses maar het was pal tegenover eros 26 voorste deur. Eerste Kamer links. Echt vervelend gehad. Dame wou mij nog meer geld afhandig maken. Uiteindelijk genoeg gehad en benoemd dat ik geen cent meer ga betalen. Toen werd er gedreigd met security. Haar benoemd dat ze dat maar moet doen maar dat ik het bepaalde mensen dan ook fysiek vervelend ging maken. Hier leek ze van onder de indruk en kon ik ook weg.
Had de eerste keer zon leuke ervaring in Duisburg dit is super jammer.
 
Dame wou mij nog meer geld afhandig maken. Uiteindelijk genoeg gehad en benoemd dat ik geen cent meer ga betalen
ik zou voortaan toch betere afspraken maken bij een dvp voordat je bij haar naar binnen gaat, mij is zoiets gelukking nog nooit overkomen maar ik had dat zeker niet gepikt, ik laat me eigen echt niet zomaar oplichten van 2.5 meier
 
Laatst bewerkt:
ik zou voortaan toch betere afspraken bij een dvp voordat je bij haar naar binnen gaat, mij is zoiets gelukking nog nooit overkomen maar ik had dat zeker niet gepikt, ik laat me eigen echt niet zomaar oplichten van 2.5 meier
Ik ben al naar een partytref geweest 2 koln en 2.keer Duisburg ik ben echt altijd vrij duidelijk en scherp ook met onderhandelen, maar t ging zo gehaaid en snel. Gelukkig dankzij mijn kameraad leuk avond gehad met 2 andere dames voor totaal 60 euro
 
Ja das meestal einde oefening..."the money shot party over". Eerst altijd standaard tarief betalen, kun je daarna nog altijd verlengen. Is mij ookal eens gebeurd in mindere mate 100e voor 40 minuten, na 20 min klaar...komt de vraag wat wil je nog doen. Met andere vriendelijk woorden...daar is de deur.
 
Nou footlover, ze benoemden dat voor 30 euro het standaard gebeuren op. Akkoord gegaan. Binnen benoemden ze blazen ohne gummy 2x nein gezegd trekt ze eraf zuigt 3x moest ik ineens vors bij betalen, toen vroeg ze of ik anaal wou mocht daarna op haar borsten klaar komen. Tijdens anaal kusten zij mij ( het hele show bij elkaar heeft nog geen 10 minuten geduurd,klaar gekomen op haar borsten) moest ik anaal bij betalen,zoenen wat ze zelf deed ook en voor het klaar komen ook nog. Nergens is een prijs benoemd.
Nou footlover, ze benoemden dat voor 30 euro het standaard gebeuren op. Akkoord gegaan. Binnen benoemden ze blazen ohne gummy 2x nein gezegd trekt ze eraf zuigt 3x moest ik ineens vors bij betalen, toen vroeg ze of ik anaal wou mocht daarna op haar borsten klaar komen. Tijdens anaal kusten zij mij ( het hele show bij elkaar heeft nog geen 10 minuten geduurd,klaar gekomen op haar borsten) moest ik anaal bij betalen,zoenen wat ze zelf deed ook en voor het klaar komen ook nog. Nergens is een prijs benoemd
In elke geval door haar gulzigheid waarschijnlijk ook wel karma, en ergens wel iets achter gelaten 😉
 
Laatst bewerkt:
Maar Bochum zeker een aanrader?en wat zijn daar de Straaten met de dvp? En laufhausen? Is Bochum beter dan Duisburg?
Beter wil ik niet zeggen, Duisburg heeft huis 17, 19 en de loods 26, die huizen zijn erg netjes en de meiden zijn over het algemeen mooi. Ik kom nu al een aantal jaar niet meer in de Duitse hoerensteden, ga tegenwoordig bijna altijd naar Antwerpen. Maar toen ik daar nog vaak kwam ging ik vaak eerst naar Essen en daarna naar Bochum in de middag. En in de avond naar Duisburg. Voor mij was Bochum altijd de nummer 2 achter Duisburg. Van de steden in het roer gebied. Frankfurt, Hamburg en dergelijke is een heel ander verhaal. Maar Bochum heeft toch een vrij aardig wandelgebied hoor, je hebt er buiten en binnen.
 
Gisteren was ik in Bochum, en ik moet zeggen dat het een geslaagde avond was. Rond 18:30 was de bezetting al behoorlijk goed. Wat me opviel, was de levendige sfeer.

Er waren veel dames aanwezig en velen van hen waren in een goede bui. Het mooie weer droeg zeker bij aan de gezellige ambiance, met een aangename temperatuur van zo'n 25 graden.

Er was veel lekkers te vinden, zowel binnen in het Laufhaus als buiten bij de ramen. Binnen was het wat rustiger, maar buiten bij de ramen was er duidelijk meer activiteit. Na wat rondkijken, koos ik uiteindelijk voor een hele knappe blonde dame van 24 jaar, die een bril droeg. Ze stond buiten op een hoek, perfect te vinden als je het plein oploopt. Je neemt de tweede rechts en dan vind je haar op de laatste hoek.

Wat ik vooral waardeerde, was haar vriendelijke en relaxte houding. Ze zorgde ervoor dat ik me meteen op mijn gemak voelde, wat de ervaring alleen maar beter maakte. Al met al was het een avond om niet snel te vergeten en ga ik met zo graag maar Bochum als naar Duisburg 👌
 
wat was de naam van de dvp en in welke kamer zat ze in eros26
Hmm, inderdaad, kutwijf. O, deze dame is o, zo fout! Is op haar highheels een vrij forse dame , probeert je vanuit de verte haar kamer in te roepen, heeft een grote bek, praat ook Nederlands, tijdens bezoek probeert ze er een tweede dame bij te halen, als je geen geld meer zegt te hebben wil ze met je mee naar de ATM om de hoek, of vraagt ze zelfs je kaart met pincode, dan kan ze het zelf halen, bied je sterke drank, kamagra, coke en xtc aan en zegt nzc te doen. O, zo fout deze schreeuwerd, qua sex hoef je niets te verwachten.
Ik heb haar ook gesignaleerd in huis 23, kamers 4 en 5, en huis 25 kamers 1 en 3.
Let op! Ze kent de meeste andere Latinas in Duisburg, het lijkt wel een clan. Wat ze onderling bindt is het gebruik van verboden middelen.
Ik heb haar de laatste dagen even niet gezien, maar ze kan ieder moment weer terugkeren.

Dit relaas zou eigenlijk in Duisburg Algemeen geplaatst moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Nouja het blijft een spel helaas,
Hmm, inderdaad, kutwijf. O, deze dame is o, zo fout! Is op haar highheels een vrij forse dame , probeert je vanuit de verte haar kamer in te roepen, heeft een grote bek, praat ook Nederlands, tijdens bezoek probeert ze er een tweede dame bij te halen, als je geen geld meer zegt te hebben wil ze met je mee naar de ATM om de hoek, of vraagt ze zelfs je kaart met pincode, dan kan ze het zelf halen, bied je sterke drank, kamagra, coke en xtc aan en zegt nzc te doen. O, zo fout deze schreeuwerd, qua sex hoef je niets te verwachten.
Ik heb haar ook gesignaleerd in huis 23, kamers 4 en 5, en huis 25 kamers 1 en 3.
Let op! Ze kent de meeste andere Latinas in Duisburg, het lijkt wel een clan. Wat ze onderling bindt is het gebruik van verboden middelen.
Ik heb haar de laatste dagen even niet gezien, maar ze kan ieder moment weer terugkeren.

Dit relaas zou eigenlijk in Duisburg Algemeen geplaatst moeten wor

Hmm, inderdaad, kutwijf. O, deze dame is o, zo fout! Is op haar highheels een vrij forse dame , probeert je vanuit de verte haar kamer in te roepen, heeft een grote bek, praat ook Nederlands, tijdens bezoek probeert ze er een tweede dame bij te halen, als je geen geld meer zegt te hebben wil ze met je mee naar de ATM om de hoek, of vraagt ze zelfs je kaart met pincode, dan kan ze het zelf halen, bied je sterke drank, kamagra, coke en xtc aan en zegt nzc te doen. O, zo fout deze schreeuwerd, qua sex hoef je niets te verwachten.
Ik heb haar ook gesignaleerd in huis 23, kamers 4 en 5, en huis 25 kamers 1 en 3.
Let op! Ze kent de meeste andere Latinas in Duisburg, het lijkt wel een clan. Wat ze onderling bindt is het gebruik van verboden middelen.
Ik heb haar de laatste dagen even niet gezien, maar ze kan ieder moment weer terugkeren.

Dit relaas zou eigenlijk in Duisburg Algemeen geplaatst moeten worden.
Is er met oud en nieuw veel te doen in Bochum en Duisburg,wil lekker in mn eentje een keer paar dagen weg en de feestdagen dit jaar overslaan
 
Was er zondag weer, twee maanden niet geweest. En Bochum is op weg om mijn lievelings wandelplek te worden. Vier prachtige, slanke jonge meiden gehad. Voor 30 euro!!! Eentje was 19 jaar en een week bezig in dit werk, echt, een zeer knappe, lange, slanke, natuurlijk meid. Ik kan het soms niet geloven, hoofdschuddend lig ik soms op ze.

Het aanbod is niet groot, maar er zitten echt mooie meiden tussen, ik zal hier zeker elke maand of twee langskomen. Prijs is echt niet te verslaan.

Ik vind dat Bochum wel een eigen afdeling op het Forum verdient, dan zal ik ook individuele recensies plaatsen.
 
Dankjewel jijzelf kreeg namelijk te horen dat het rond die tijd best wel druk moest zijn daar, maar ik ga uit van jou antwoord aangezien je 100x meer ervaring dan mij hebt op dit gebied
Dankjewel ik zelf kreeg namelijk te horen dat het rond die tijd best wel druk moest zijn daar, maar ik ga uit van jou antwoord aangezien je 100x meer ervaring dan mij hebt op dit gebied
 
Maar Bochum zeker een aanrader?en wat zijn daar de Straaten met de dvp? En laufhausen? Is Bochum beter dan Duisburg?
Bochum zaterdagavond bezocht en was de moeite waard
Laufhaus geen entree zoals in Duisburg tegenwoordig
In het laufhaus zaten zeker 12 mooie dames
Voor de rest was de bezetting redelijk goed
In combinatie met Duisburg de moeite waard
Zeker met een benzine prijs van 1,60
 
Was er zondag weer, twee maanden niet geweest. En Bochum is op weg om mijn lievelings wandelplek te worden. Vier prachtige, slanke jonge meiden gehad. Voor 30 euro!!! Eentje was 19 jaar en een week bezig in dit werk, echt, een zeer knappe, lange, slanke, natuurlijk meid. Ik kan het soms niet geloven, hoofdschuddend lig ik soms op ze.

Het aanbod is niet groot, maar er zitten echt mooie meiden tussen, ik zal hier zeker elke maand of twee langskomen. Prijs is echt niet te verslaan.

Ik vind dat Bochum wel een eigen afdeling op het Forum verdient, dan zal ik ook individuele recensies plaatsen.
Waar is die 19 jarige te vinden?
 
Jaren geleden was ik zowat vaste bezoeker van de Vulkan in Duisburg. Met af en toe een geslaagd bezoek aan Bochum voor de afwisseling. In Duisburg kom ik niet meer vanwege het sterk verminderde aanbod en zeker ook vanwege de iedere keer opnieuw verplichte entree in Haus26 en 17-19. Ga je er 3 keer in en uit, moet je 3 keer 2 euro betalen. Dit gaat koste van het vrijelijk in en uitlopen, dus ze bekijken het maar daar, mij niet meer gezien.
Nu lees ik hier dat het aanbod in Bochum toch nog meevalt, ik heb kort geleden ook wat negatieve berichten gelezen. Het zal waarschijnlijk niet meer zo zijn als 10 jaar geleden, maar dat is het nergens meer.
Maar als er doorgaans een redelijk aanbod is van leuke slanke jonge meiden (ook in de (na)middag), dan wil ik de gok wel eens wagen en er gaan kijken.
Misschien kan @damestester er wat over zeggen.?
 
Jaren geleden was ik zowat vaste bezoeker van de Vulkan in Duisburg. Met af en toe een geslaagd bezoek aan Bochum voor de afwisseling. In Duisburg kom ik niet meer vanwege het sterk verminderde aanbod en zeker ook vanwege de iedere keer opnieuw verplichte entree in Haus26 en 17-19. Ga je er 3 keer in en uit, moet je 3 keer 2 euro betalen. Dit gaat koste van het vrijelijk in en uitlopen, dus ze bekijken het maar daar, mij niet meer gezien.
Nu lees ik hier dat het aanbod in Bochum toch nog meevalt, ik heb kort geleden ook wat negatieve berichten gelezen. Het zal waarschijnlijk niet meer zo zijn als 10 jaar geleden, maar dat is het nergens meer.
Maar als er doorgaans een redelijk aanbod is van leuke slanke jonge meiden (ook in de (na)middag), dan wil ik de gok wel eens wagen en er gaan kijken.
Misschien kan @damestester er wat over zeggen.?
Ik val op slanke jonge meiden en je kan er zeker wat vinden, maar wel wat later op de dag. Eind van de middag nog niet heel veel. Het zijn ook niet enorme aantallen, maar laatste keer zag ik toch wel een stuk of 6 echt mooie, jonge meiden (en nog een aantal wat oudere mooie meiden hoor) en de prijs is niet te geloven.

Ik vind Duisburg laatste maanden wel een stuk verbeterd met bijvoorbeeld een jaar geleden, met name huis 17-19. Maar het betalen elke keer en alle trappen is irritant. Bochum is niet veel verder en daar krijg je er drie voor de prijs van twee...
 
Ik vind Duisburg laatste maanden wel een stuk verbeterd met bijvoorbeeld een jaar geleden, met name huis 17-19. Maar het betalen elke keer en alle trappen is irritant.
Die trappen vind ik niet zo erg (goed voor je conditie😅). Maar telkens 2 euro betalen voor elke keer dat je zo'n huis ingaat, dat vind ik bijzonder storend, want je kunt niet meer heen en weer wandelen, wat juist essentieel is in deze hobby.
 
Die trappen vind ik niet zo erg (goed voor je conditie😅). Maar telkens 2 euro betalen voor elke keer dat je zo'n huis ingaat, dat vind ik bijzonder storend, want je kunt niet meer heen en weer wandelen, wat juist essentieel is in deze hobby.
ik heb misschien een wat slechtere conditie en ben ook vaak uren aan het wandelen, met meerdere bezoekjes. Vooral in de zomer hakken die trappen er op een gegeven moment toch in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan