Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zodra een website geld gaat kosten, dan hebben sekswerkers geen interesse 🤣 Die willen alles zo goedkoop mogelijk of gratis. Mijn website kost geld en heeft een eigen domeinnaam.

Maar ik hou wel zelf mijn website bij, laat ik niet aan derden over.
Zo zie je maar dat klanten en dvp´s niet zo verschillend zijn. Klanten willen ook alles zo goedkoop mogelijk. Het liefste gratis. 😅😂
 
Sekswerkers worden geïrriteerd gemaakt! En als je moe bent dan is het lontje nog korter. Als iedereen ophoud met die standaard vragen stellen en gewoon eerst teksten en prijslijsten leest weet je bijna alles al. Dat scheelt al een berg irritatie, van onze kant.
Afgaande op de advertentietekst van je concullega's is dat een vaker voorkomend probleem.
Lezen is echt een kunst geworden...
 
Dat is zeker waar, toch zetten sommige dames iets in hun advertentie waaruit je kunt opmaken dat ze steeds vragen krijgen die ze keer op keer moeten beantwoorden terwijl het nota bene al in de tekst te lezen is.
 
Staat toch in de advertentie? Alhoewel ik het vreemd vind dat je 50 euro extra vraagt voor pzc, terwijl in de ad staat dat opties inbegrepen zijn.

Maar goed.. haar keuze..

Alleen 24/7 vertrouw ik nooit en 220 euro voor 30 minuten?? Daar heb je anderhalf uur genieten bij mij voor 😳 Heeft zij een platina poes of zo?? Wat een achterlijke prijzen tegenwoordig.
 
Op redlights in belgie zijn het merendeel van de advertenties gewoon geschreven door peuters... en dan spreek ik niet over degene die de taal niet machtig zijn, maar 2 zinnen waar je niets kan uitmaken. Of geen idee hebt wat nu de mogelijkheden zijn.

Komt er eigenlijk steeds op neer dat het enige dat die advertenties doen is je een mogelijke foto geven en een telefoonnummer dan kun je hopen dat je een gesprek kan voeren met iemand maarja zelfs dan is het nog heel moeilijk om correcte info te krijgen.

Heb een keer een dame gehad die ik 100% zeker zelf aan de lijn had die zei pijp nooit met condoom. ( prefereer dit maar is geen moet) ter plaatste eerste wat ze deed was een condoom aandoen 🙄
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ik wel benieuwd wat dat dan is??
Veronique is vandaag het eerste voorbeeld wat ik tegenkom, maar er zijn meer dames:

!Hoi lieverds mag ik jou eerst vragen om de advertentie al helemaal te lezen I komt u al veel te weten over mij .
Donderdag van 8 tot 15 uur andere tijden NIET mogelijk dus ook niet naar vragen !!!..
Dat laatste doet vermoeden dat die vraag omtrent andere tijden toch gesteld wordt...
 
Dat klopt met die andere tijden! Mijn reserveringen kunnen tussen 11u en 17u.

Vraag:

Kan ik nog komen? ( 16.30u )
Kan ik om 17u langskomen?
Kan je om 18u?
Kan je om 19u?
Kan je om etc etc etc

Daar kan je best nijdig om worden 😑
 
Dat klopt met die andere tijden! Mijn reserveringen kunnen tussen 11u en 17u.

Vraag:

Kan ik nog komen? ( 16.30u )
Kan ik om 17u langskomen?
Kan je om 18u?
Kan je om 19u?
Kan je om etc etc etc

Daar kan je best nijdig om worden 😑

Dat kan ik me voorstellen.
Toch heb ik eens een masseuse in Haarlem 'verleid met woorden' om toch buiten haar werkuren te kunnen afspreken. Ze sprak nooit op de dag zelf en buiten bepaalde tijden af. Tot 2x toe in 2017 en ging via e-mail.
En niet omdat ik het uit wilde proberen, maar omdat die tijdstippen mij echt beter uitkwamen. En de dagtiming goed was.

Tijdens het verleiden met woorden ging ik volledig in op haar website, de thematiek die ze in een advertentie hanteerde en de tijd van het jaar. Daarop heb ik een mooi verhaal geschreven waarin al dat verwerkt was. En kon ik dezelfde dag nog terecht.
Ik heb de e-mails nog 😍

Haar reactie:
(...) Net als jij val ik voor woorden ... en jouw briefje verleid mij om tegen mijn eigen regels in vandaag al een afspraak met je te maken 16.00 is prima (niet eerder ivm andere afspraak tot 15.30). (...)

Ik heb dat toen (en nu nog steeds, want het schiet me weer positief te binnen) bijzonder gewaardeerd. Leuk ook om die e-mails weer op te zoeken.
 
Dat is best lief van haar! Ook ik maak wel eens uitzonderingen hoor, maar dan meer voor personen die ik al ken ( bedoel ik wel personen die met hun naam in mijn telefoon staan opgeslagen en dat gebeurd pas na 3x bezoeken ).

Zo heb ik al meerdere keren voor 11u afgesproken en ook tussen 17u en 0.00u. Het is ook afhankelijk van verschillende factoren en wie het is.
 
Kan ik best begrijpen Joke , en dat zijn dan ook de klanten waarvan je ondertussen wel weet dat ze dit ook vertrouwelijk houden en geen gewoonte gaan van maken. Bij een goede verstandhouding van beide partijen is er altijd wel iets meer mogelijk. Ook al mogen ervaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan