Mooi en spijtig dat dit voorbij is, ik heb ook zo'n verhaal met een voor mij wondermooie dame, ook leren kennen bij haar thuis (deed prive ontvangst) en hadden toen ook direct een heel goede klik. Na mijn eerste bezoek had ik heel lang gewacht om haar nog eens te gaan bezoeken omdat ik wist dat ze me dan heel veel geld ging kosten door mijn bezoekjes. Maar uiteindelijk nog eens de stap gezet en een afspraak gemaakt. Ze was verbaasd en dacht dat ze me niet meer ging terugzien. Maar was enerzijds ook heel blij want ze voelde zich bij mij ook anders dan bij de andere mannen vertelde ze me. "Tja dat kon ze zeggen " ging in mijn gedachte, maar niets is minder waar want tijdens de jaarwisseling vroeg ze me om haar te vergezellen naar een Europese hoofdstad om samen dit te gaan vieren. Ze was ondertussen ook gestopt met dit beroep en ondertussen zijn we al samen verscheidende keren weggeweest op reis. Deze vriendschap is uitgegroeit tot een relatie. We proberen elke keer te genieten van elkaar als we elkaar zien. Ze zit nu in een scheiding en ikzelf ook en hopen van elkaar na onze scheidingen met elkaar verder te gaan door het leven. Het is een prachtige dame van verschijning maar haar karkter heeft me doen vallen voor haar en dit weet ze. Na mijn eerste bezoekje had ik haar nooit meer aanzien als een dvp !
grtjs
Sorry folks ik noem geen namen of een plaats kwestie van privacy.