Beste blowjob ooit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet per se lekkerste, maar wel bijzonder: Een partner die wat ze zelf 'theepijpen' noemde deed. Nam warme (hete) thee in haar mond, zette haar lippen op mijn pik en liep haar mond (zonder thee te lekken!) naar beneden (over mijn pik heen dus) glijden. Dat warme van die thee, dat was bijzonder. Niet iets voor elke dag maar wel iets geweldigs om meegemaakt te hebben. Is alweer enkele jaren geleden, sindsdien niemand tegen gekomen die er zelfs maar van gehoord heeft...
Heb het ook 1keer mogen meemaken bij Sakura uit Gent Brugge , onbeschrijfelijk gevoel , nadien nooit meer meegemaakt spijtig

Ik had een tijdje contact met een dame die ook als DVP werkte. Ik had aan haar een bucketlist, waaraan ze in een aantal dingen wel kon helpen. Zo stond daar ook de wens om het eens te doen in het bos.

Daar aangekomen, een geschikt plekje opgezocht. We waren van alle kanten wel zichtbaar, maar het was vrij rustig daar op dat moment.
Het begon met een goede blowjob en neuken, ik mocht nog niet klaarkomen. Dus na een kwartiertje gingen we weer verder wandelen, wat drinken etc. Toen we weer verder liepen weer een plekje opgezocht, en ging ze weer op de knieën. Het duurde toen niet heel lang voordat ik klaarkwam, en haar een eerste facial gaf...
Daarna ging ze verder, en binnen 2 minuten de 2e facial. Ze zat er helemaal onder...

Het leuke was... doordat we beide op onze knieën hadden gezeten waren ze wat vuil en nat.
Toen we terugliepen naar de parkeerplaats liepen we langs een stel. Zegt ze zo: "zo dat was lekker". Ik ben benieuw wat er door dat stel heen gegaan is qua gedachte... :ROFLMAO:

Mijn beste blowjobs die ik ooit heb gehad.

Niet per se lekkerste, maar wel bijzonder: Een partner die wat ze zelf 'theepijpen' noemde deed. Nam warme (hete) thee in haar mond, zette haar lippen op mijn pik en liep haar mond (zonder thee te lekken!) naar beneden (over mijn pik heen dus) glijden. Dat warme van die thee, dat was bijzonder. Niet iets voor elke dag maar wel iets geweldigs om meegemaakt te hebben. Is alweer enkele jaren geleden, sindsdien niemand tegen gekomen die er zelfs maar van gehoord heeft...
Wat ook heel lekker is als een dame een ijsklontje in haar mond heeft (gehad kort tevoren)

Tall

ik las toevallig dit bericht uit 2022 : ik heb nog niet het hele topic gelezen .

Heb het eerder mee gemaakt bij een dame in de Doubletstraat .
Zojuist heb ik een recensie geplaatst in een topic van een hele geile dame uit Den Haag die mij onlangs met haar kop thee verraste !

Bericht in onderwerp 'Wen/Fee, Den Haag' https://www.girlsreview.nl/threads/wen-fee-den-haag.34584/post-1038052

Ja! Werkt ook met prosecco!

Ongetwijfeld.. maar deze madam lust geen alcoholische drankjes.
Ik heb in Goes zelfs een nepplant een alcohol vergiftiging gegegeven 😏
Lastig als je geen champagne lust en iemand trakteert alle meiden en zijn maten op 9 flessen v die bende 🤣 Dat heeft die plastic plant zn leven gekost.

Rip!

Terug
Bovenaan Onderaan