Loveitdeep
Wandelaar
Vorige week een BJ gehad die met stip in mijn top 3 ever is beland.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZonder hint is dit een waardeloze melding.Vorige week een BJ gehad die met stip in mijn top 3 ever is beland.
Vooruit dan maar - Joke-priveZonder hint is dit een waardeloze melding.
Ook voor deze geldt: Zonder hint is dit een waardeloze melding.Vorig jaar zowel mijn beste als slechtste blowjob gehad
De slechtste? Een dame die me als een zot begon af te trekken met haar twee handen. Met de tip van mijn penis in haar mond. Pijpen was dat niet, eerder aftrekken met de illusie van pijpen. Het deed zelfs pijn :$
En de beste? Die dame begint voorzichtig. Wat de balletjes kussen. Dan langzaam onderaan de schacht beginnen kussen. Dan beetje bij beetje omhoog. En dan voorzichtig de eikel in de mond. Zachtjes beginnen en de tijd nemen. En dan wat dieper en sneller. En dieper en sneller. Tot hij helemaal in haar mondje en keeltje verdwijnt. Dan beetje bij beetje het tempo opvoeren om uiteindelijk zalig in haar mondje te komen.
De beste BJ was met een DVP in het bos.
Op verschillende plekken staan neuken, en steeds uitstellen.
Ondertussen nog wat gedronken, en verder gelopen.
Toen weer op een plek gestaan, waar ze me uiteindelijk 2x tot een hoogtepunt heeft gebracht. De eerste keer ging netjes in het mondje, de 2e keer wilde ze een facial.
Met haar zou ik gerust nog eens willen overdoen.
Eva is zeker een topper wat pijpen betreft. Pijpt zeer lekker en langdurig. Het pijpen en opgeilen van Eva begint al onder de douche. Ze pijpt heel gevarieerd engaat ook lekker door tot je in haar mondje klaarkomtDit is echt een toppertje ja en nog steeds actief!
Eva ontvangt in Eindhoven. Is een mooie Nederlandse blondine en adverteert op Kinky onder de naam Hockey meisje.Waar is deze Eva te vinden?
Ja dat is ze ja
Vertel, waarom!?Vooruit dan maar - Joke-prive
Je hebt nu ook een xena is ook dik in ordeIn het heden: Elle uit Menen.
15 à 20jaar terug was dat Xena uit Kortrijk, die kon er ook wat van...
Klopt! Heerlijk warm zacht nat en vooral diep mondjeJazzmin, jazzmin, @jazzmin
(Recensie volgt)
mss een idee om de recensies te lezenVertel, waarom!?
Hoe aantrekkelijk is haar gezicht (op een schaal van 1 tot 10) ?Eva is zeker een topper wat pijpen betreft. Pijpt zeer lekker en langdurig. Het pijpen en opgeilen van Eva begint al onder de douche. Ze pijpt heel gevarieerd engaat ook lekker door tot je in haar mondje klaarkomt
Voor mij is ze zeker een "8" en misschien nog wel meer kwa gezicht. Maar is alweer enkele jaren geleden dat ik bij haar ben geweest. Ze liet zich niet in haar mond neuken, ze verwent je met haar tong. Is geen kwestie van keelneuken.Hoe aantrekkelijk is haar gezicht (op een schaal van 1 tot 10) ?
Laat ze zich in haar mond neuken of blijft zij " in control" ?
Eva haar gezicht is zeker wel een 8. Mooie knappe meid met een mooi strak figuur ook.Hoe aantrekkelijk is haar gezicht (op een schaal van 1 tot 10) ?
Laat ze zich in haar mond neuken of blijft zij " in control" ?
Dat is goed van jouw Jan, grote jongen.Kreeg jazzmin jullie wel klaar met haar mond? Bij mij moest ze uiteindelijk haar handen gebruiken
Je zou natuurlijk een recensie kunnen schrijven over je avontuur....Kreeg jazzmin jullie wel klaar met haar mond? Bij mij moest ze uiteindelijk haar handen gebruiken
Het is een vraag. Maar ja laat maarDat is goed van jouw Jan, grote jongen.
Beetje onzinnig om dat te gaan vermelden tenzij je er graag een veer in krijgt. En van wie weet ik dan ook weer niet
Ben wel benieuwd hoe dat verhaal gaat.Dat was mijn (ex)schoonzus… als ik daar nog eens aan terug denk, keer of 5 voorgekomen en heb haar nooit geneukt. Misschien is het wel daarom dat het zo geweldig was….
Hoe kom ik in contact met haar? Al een paar keer een beleefde wa gestuurd maar geen reactie...Eva ontvangt in Eindhoven. Is een mooie Nederlandse blondine en adverteert op Kinky onder de naam Hockey meisje.
Duurt soms lang voordat ze reageert. Het beste kun je haar 's morgens vroeg een WA sturen op de dagen dat ze ontvangt. Eventueel later op de dag nog een keer een appie sturen......Hoe kom ik in contact met haar? Al een paar keer een beleefde wa gestuurd maar geen reactie...
Heb serieuze interesse!