Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDames zijn hier even welkom ze hebben toch ook het recht om hun kant van het verhaal te vertellen. En voor hun zelf op te komen?Het ging over de tarieven van Nijntje Nina , thans MNN dienstverlening , 300€ uur , van de dame zelf mogen wij daar niks van vinden.
Dat doen we natuurlijk wel.
Want dit is een wandelaarsforum , dames zijn hier te gast.
Maar goed , kan ter sprake komen in het prijzen topic.
Probleem is dat het WHEM topic van Miss N.N. op slot is.Of in het WHEM topic.
Weer zonder melding, daar gaat het mij om.Niet zo zeiken Ted. Je weet zelf dat je verkeerd bezig was. Je loopt nu alleen te provoceren. En bevalt het je niet. Je weet waar de deur is.
Maar als je weet dat je bericht niet goed is. Waarom plaatst je het dan.Weer zonder melding, daar gaat het mij om.
Ik wordt helemaal paranoia hiervan. Weet zo echt niet welke van mijn berichten er nog op staan en welke niet.
Dat er geen commentaan gegeven mag worden op het tarief vind ik trouwens ook gelul.
In mijn optiek is geld een heel belangrijk deel van het geheel, en zou wel besproken moet kunnen worden.
@HoneyBearAls ik gewoon netjes een melding gekregen zou hebben had je mij ook niet gehoord.
Tuurlijk. Maar het blijft wel een wandelaarsforum. En er is al veel gebleken dat de aanwezigheid van de dames hier voor commotie kan zorgen. Of dat klanten niet voluit durven postenDames zijn hier even welkom ze hebben toch ook het recht om hun kant van het verhaal te vertellen. En voor hun zelf op te komen?
In dit geval was het niet @HoneyBearAls ik gewoon netjes een melding gekregen zou hebben had je mij ook niet gehoord.
En nogmaals, Dat je op een hoeren forum niet over geld mag praten slaat nergens op.'Ik weet dat we van de forumleiding niet meer over geld mogen "zeuren", '
Dit schrijf je. Dus je weet het,doet het toch. En komt dan hier klagen omdat het verwijderd is. Maar dit zal wel aan mij liggen.
Dan start je eigen forum.En nogmaals, Dat je op een hoeren forum niet over geld mag praten slaat nergens op.
In prostitutie draait ALLES om geld.
Dat zeg ik ook niet.In dit geval was het niet @HoneyBear
Fout antwoord Honeybear.Dan start je eigen forum.
Probleem opgelost. Kun je hele dag daar over prijzen hebben. Hier zijn er regels. En daar moet je gewoon aan houden. Bevalt het je niet. Je weet waar de deur is. Toch niet zo moeilijk toch. Snap niet waarom je maar zo blijft doordrammen.
NeenMaar er zit volgens mij een nieuwe mod
In het begin waren er bijlange niet zoveel posts. Ik heb m'n handen vol alleen aan al het oplossen van de dagelijkse meldingen. Laat staan dat ik bij iedere verwijderde post tijd heb om te voorzien van wat/waarom.en in het begin ging het prima.
Fout antwoord Honeybear.
Jij wilt nu alleen even laten zien wie de baas is. Mijn inziens hebben we gewoon een discussie.
En nu het even niet gaat zoals je wilt zeg je dat ik dan maar oo moet rotten.
Dat siert je niet.
Niet heel professioneel.
Dat geloof ik best, maar het is zo klote als achter je rug om je berichten worden verwijderd.Neen
In het begin waren er bijlange niet zoveel posts. Ik heb m'n handen vol alleen aan al het oplossen van de dagelijkse meldingen. Laat staan dat ik bij iedere verwijderde post tijd heb om te voorzien van wat/waarom.
Maar in principe heb je gelijk.
Meld het dan!!!Ik ben niet de baas. Maar jij wilt gewoon je zin doordrammen. Laatst zat je hier ook te schreeuwen. Terwijl er niks aan de hand was. Ik lees nergens nu hier dat je bericht waar je al deze commotie om maakt. Gewoon niet had mogen plaatsten. Dat je het niet eens bent met forum regels. Is jouw probleem. Als jij die verbreekt worden die berichten verwijderd. Dat doen we bij andere leden ook.
Er mag best over geld gesproken worden (en dat gebeurt ook genoeg) maar niet in recensietopics.Wat is eigenlijk de achterliggende gedachte dat niet over geld gesproken mag worden? Misschien kun me even uitleggen waarom dat kennelijk not done is? Ben, serieus, benieuwd.
Ok, maar een prijs hangt toch een beetje vast aan de recensie die je geeft?Er mag best over geld gesproken worden (en dat gebeurt ook genoeg) maar niet in recensietopics.
Dan volgt er namelijk gegarandeerd een oeverloze discussie over prijzen die het recensietopic vervuilt.
Dus maak elders een topic aan of sluit aan bij een bestaand "prijzentopic" als je het over prijzen wil hebben.