een tip: discussie met 1 lid misschien best als privé conversatie, dan heb je geen probleem over het verwijderen.
Waarom ? dit was gewoon onderdeel van de openbare discussie in dat topic , geen enkele reden om dat voor andere gebruikers af te schermen , het was een pittige discussie zoals er hier honderden te bewonderen zijn
Niets bijzonders , als je dat al moet verwijderen kan je 90 % van het corona topic er af gooien om maar een voorbeeld te noemen
Ander voorbeeld
In het Colombia topic was de vraag waarom er zo weinig toeristen naar dat prachtige land gingen
Iemand opperde de stelling dat er best veel Cruise schepen de noordkust aandeden ,waarop mijn reactie was dat Cruise schiptoeristen niet zo gek veel bijdragen aan de economie omdat ze hooguit een paar uur in het land zijn en dan nog onder supervisie van een gids die ze alleen wat voorgekookte toeristische bestemmingen laat zien
Wie kan daar nou in Godsnaam aanstoot aan nemen dat het verwijderd is ? De Colombiaanse VVV misschien ? de bond van souvenirverkopers van Cartagena ? ik zou het niet weten
Het was on topic , want het ging over Colombia en in het verlengde daarvan over prostitutie in dat land
Het was niet kwetsend en als iemand het er niet mee eens was had hij dat gewoon kunnen melden
Er zijn daar op de zelfde dag een paar reacties van andere leden die een meningsverschil hadden naar de rubriek "ruziënde leden " verplaatst maar daar stond mijn bijdrage ook niet tussen
Terecht overigens want ik had part nog deel aan deze woordenwisseling en die zgn ruzie vond ik ook nog wel meevallen overigens ,
Kom op zeg als je niet over een laag eelt op je ziel beschikt hoef je niet te overwegen om als man alleen de rosse buurten van Medellin of Bogota te bezoeken ook
Er zullen vast en zeker wel ergere dingen gebeurd zijn de afgelopen week dan een paar verdwenen berichtjes op een prostitutie forum maar het nodigt niet echt uit op deze manier