Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben vooral kieskeurig wat gezicht betreft. Een dama die er angstig of chagrijnig uitziet mijd ik En tieten als koplampen zet ik nooit bovenaan mijn lijstje. En nederlands of engels spreken is sowieso een pre
Daar zijn er nog al wat van hier.Mijn posting is vooral bedoeld over mannen die het hebben over 'diepere verbondenheid', 'vriendschappen' en dergelijke.
Van de 2000 vrouwen die in de afgelopen maand hun diensten (neuken met aangevinkt bij zoekopdracht) aanboden op kinky blijven er dan nog 100 voor mij over.dan valt 95% al af
Afknapper nummer 1- je allergisch bent voor siliconentieten, botoxwangen, viltstift wenkbrauwen en opgespoten lippen
- je afknapt op volgetattoeerde lijven en/of gepiercete tepels
En... die 1800 anderen zullen jou vast niet missen hoor!Van de 2000 vrouwen die in de afgelopen maand hun diensten (neuken met aangevinkt bij zoekopdracht) aanboden op kinky blijven er dan nog 100 voor mij over.
En die andere 200 hebben het des te drukker omdat de meeste mannen vallen op naturel.En... die 1800 anderen zullen jou vast niet missen hoor!
Ikzelf zit ook tv te kijken (weliswaar met een zak chips en goed glas wijn maar soit).Ja hoor, het virus heeft ook Sjakie te pakken. Ik ben besmet met het kieskeurigheids-virus!
Qua pasa: De afgelopen weken heb ik datgene gedaan waar ik absoluut een hekel aan heb: veel te veel gewerkt. Het is dus tijd voor een verzetje. Mijn DVP-dinnetje hier uit de buurt is druk met andere zaken en rijden had ik geen zin in, dus de mogelijkheden eens verkend. Mijn telefoonlijst bood geen soelaas, want niet beschikbaar, afgehaakt, gestopt of niet meer interessant. Internet: ik merk dat ik met zo'n ongemotiveerde, ongeïnteresseerde blik zit te scrollen.
Lang verhaal kort: Sjakie zit vanavond een beetje dom televisie te kijken, want niets gevonden dat hem kan bekoren. Nu is het DVP-dinnetje ook wel geweldig, maar toch. Naar de kroeg gaan doe ik ook al niet, want ik mot nog 5 dagen Dry January afwerken omdat ik te laat was begonnen.
Kan iemand mij vertellen hoe lang dat virus standhoudt en alles weer normaal wordt?
Ik bedoel: ouder dan 36, lang (>1,75), blond, slank – niet mager, leuk koppie en een goed stel hersens. Zo veeleisend ben ik toch niet?
De lengte en de hersens maken het het lastigst. De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1,70 m. De meeste buitenlandse dames kleiner. De meeste dames in dit vak hebben niet een hoge opleiding genoten.Ik bedoel: ouder dan 36, lang (>1,75), blond, slank – niet mager, leuk koppie en een goed stel hersens. Zo veeleisend ben ik toch niet?
Dat van die wijn wil ik uiteraard niet lezenIkzelf zit ook tv te kijken (weliswaar met een zak chips en goed glas wijn maar soit).
Als ik het zo lees kan je beter wachten tot je "vaste" dame (de quotes omdat je haar je dinnetje noemt en ik niet weet hoe vast de relatie is).
Zie het als een verlenging of aanvulling op je dry January. Misschien is ze weer beschikbaar wanneer je dry January is afgerond.
Soms is niks doen als je zin hebt ook goed, dat willen we nog weleens vergeten
Ik vrees dat je gelijk hebt. Overigens doe ik bij 1,73 niet moeilijk hoor, maar het lengteverschil moet binnen de perken blijven, anders ligt ze de hele tijd naar mijn tieten te starenDe lengte en de hersens maken het het lastigst. De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1,70 m. De meeste buitenlandse dames kleiner. De meeste dames in dit vak hebben niet een hoge opleiding genoten.
Opleidingsniveau wil zelden iets zeggen over de mogelijkheid tot een gesprek op niveau kunnen voeren.De meeste dames in dit vak hebben niet een hoge opleiding genoten.