Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben vooral kieskeurig wat gezicht betreft. Een dama die er angstig of chagrijnig uitziet mijd ik En tieten als koplampen zet ik nooit bovenaan mijn lijstje. En nederlands of engels spreken is sowieso een pre
Daar zijn er nog al wat van hier.Mijn posting is vooral bedoeld over mannen die het hebben over 'diepere verbondenheid', 'vriendschappen' en dergelijke.
Van de 2000 vrouwen die in de afgelopen maand hun diensten (neuken met aangevinkt bij zoekopdracht) aanboden op kinky blijven er dan nog 100 voor mij over.dan valt 95% al af
Afknapper nummer 1- je allergisch bent voor siliconentieten, botoxwangen, viltstift wenkbrauwen en opgespoten lippen
- je afknapt op volgetattoeerde lijven en/of gepiercete tepels
En... die 1800 anderen zullen jou vast niet missen hoor!Van de 2000 vrouwen die in de afgelopen maand hun diensten (neuken met aangevinkt bij zoekopdracht) aanboden op kinky blijven er dan nog 100 voor mij over.
En die andere 200 hebben het des te drukker omdat de meeste mannen vallen op naturel.En... die 1800 anderen zullen jou vast niet missen hoor!