• Het ziet er vooralsnog naar uit dat de problemen bij onze provider zijn verholpen.

Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wow, weet je wat ik me afvraag, ben je dan zelf de man met ideale looks en ideale blik in je ogen? Wellicht niet want dan moest je niet zoeken naar dames! Zoek je een partner om mee te trouwen of een sexdate? Foto's op buitenlandse sites, heel vaak nep, of zwaar bijgewerkt! Niet enkel in het buitenland. Misschien moet je jouw sexpop op maat laten maken. Kan je alles laten maken naar jouw wens ... . Jouw bericht laat me weer even herinneren aan de onaangename dates, van heren vol van zichzelf maar toch moeten betalen voor sex, en nadien zeggen sorry dat ik wel 8 uur per dag in de sportschool sta in het weekend en jij niet, of negatieve reviews schrijven uit frustraties! Gelukkig ... zat ik niet in een situatie dat ik alles en iedereen moest ondergaan voor geld. Dus iemand met een verkeerde blik in zijn ogen of bad energy tijdens de eerste date, nam ik hun volgende telefoon niet meer op.Ik kus mijn handen van de heren die mij waarderen voor wie ik ben, in goede en slechte tijden, bad hairday, of 2 kg erbij en nadien 5kg eraf. Ook al was ik er enkele maanden niet, en mijn vaste dates wisten in grote lijnen waarom. Ik ben blij dat ik als dame van plezier ergens toch wel kan zeggen, liever vandaag een boterham dan een dirty Harry.
Wat een totaal vreemde reactie vol van vooroordelen. Ik zal je verhaal even ontleden en antwoord geven op al je vooroordelen:

Het is voor mij een bewuste keuze om vrijgezel te blijven en naast mijn normale dates ook eens een dvp te bezoeken. Dat jij veronderstelt dat ik te lelijk ben voor een relatie en daarom een dvp moet bezoeken zegt meer over jezelf dan over mij. Ik zou ook over jou kunnen zeggen dat je te dom bent om normaal werk te vinden, maar dat zou kort door de bocht zijn denk je ook niet? Je reactie gaat al heel snel over jezelf en het blijkt ook al snel dat je totaal mijn punt mist. Ik ga die ook niet meer aan je uitleggen, lees het nog maar een keer, misschien snap je dan wat ik bedoel.

Je zal best een gezellige meid zijn en misschien zijn je looks ook wel top. Daar gaat dit item echter helemaal niet over. Je bevestigt precies wat ik ook beweer; veel advertenties zijn nep. Niet alleen die in het buitenland.

Ik heb mijn lat hoog liggen en kan die lat ook hoog leggen. Het aanbod waaruit ik dus wil kiezen is alleen maar minder geworden. Als je jezelf tekort voelt gedaan door deze opmerking, dan weet ik ook meteen dat je normaal gesproken niet mijn aandacht zou trekken. Ik zou dus niet eens reageren op je advertentie. Ik kom er dus ook niet achter hoe leuk en gezellig je bent en eerlijk gezegd interesseert me dat geen reet. Wat ik niet weet, mis ik ook niet.

Daarom kan ik ook zeggen dat ik liever even verder kijk en wat meer moeite doe voor een dvp die in mijn straatje past dan een uurtje met Eveline29.

Wow, weet je wat ik me afvraag, ben je dan zelf de man met ideale looks en ideale blik in je ogen? Wellicht niet want dan moest je niet zoeken naar dames!
Ik krijg hersenpijn van deze idiote vergelijking die steeds terugkeert. Prostituees kiezen er toch voor om voor geld seks te hebben met mannen die ze niet aantrekkelijk vinden? Dus waarom moet de klant dan zogenaamd ook superknap zijn om een superknappe prostituee te willen? Daar is het geld toch voor? Een klant kiest toch zelf en betaalt, daarvoor doet zijn uiterlijk er niet toe. Heel vreemd om te doen alsof klant en dvp 'gelijk' zijn in dat opzicht. Het is geen daten, het is betaald neuken.

Ik krijg hersenpijn van deze idiote vergelijking die steeds terugkeert. Prostituees kiezen er toch voor om voor geld seks te hebben met mannen die ze niet aantrekkelijk vinden? Dus waarom moet de klant dan zogenaamd ook superknap zijn om een superknappe prostituee te willen? Daar is het geld toch voor? Een klant kiest toch zelf en betaalt, daarvoor doet zijn uiterlijk er niet toe. Heel vreemd om te doen alsof klant en dvp 'gelijk' zijn in dat opzicht. Het is geen daten, het is betaald neuken.
Tsja... Het is dus wel degelijk de klant die (eerst) kiest! Maar lang niet alle DVP's zeggen zomaar 'Ja' op elk verzoek hoor!

Het is dus idd betaalde sex-service. Maar echt wel een heel stuk leuker... als beiden een zekere connectie voelen... (en bij DVP's zal uiterlijk echt wel niet het 1ste criterium zijn)

Tsja... Het is dus wel degelijk de klant die (eerst) kiest! Maar lang niet alle DVP's zeggen zomaar 'Ja' op elk verzoek hoor!

Het is dus idd betaalde sex-service. Maar echt wel een heel stuk leuker... als beiden een zekere connectie voelen... (en bij DVP's zal uiterlijk echt wel niet het 1ste criterium zijn)
Maar eveline maakt inderdaad een idiote onzinnige vergelijking.
Zij is namelijk de dienstverlener en moet vooral iedere klant weigeren die ze te lelijk vindt. Vermoedelijk heeft ze het dan niet erg druk.

Bij betaalde sex is de relatie tussen klant en DVP per definitie niet gelijkwaardig. Zoals ik al eerder heb gezegd gaat vriendschap en verbondenheid nooit samen met betaling voor sex.

Ja , maar kan ook een spel zijn. Een deel van de klanten heeft het nodig dat zij door de ballotage komen , en anderen niet.
Het gevoel meer te zijn dan " elke sukkel"
Dames spelen hier gretig op in.
Daarom ga ik zo graag naar de ramen. Die meiden hebben dat veel minder.

Ja , maar kan ook een spel zijn. Een deel van de klanten heeft het nodig dat zij door de ballotage komen , en anderen niet.
Het gevoel meer te zijn dan " elke sukkel"
Dames spelen hier gretig op in.
Daarom ga ik zo graag naar de ramen. Die meiden hebben dat veel minder.
Nu... er zijn echt wel ruim voldoende DVP's die jou -als klant en gedurende de tijd die je voor haar betaalt- de tijd van je leven willen geven hoor! En dat met volle plezier!

Ik ben helemaal niet kieskeurig , als de dame een goede dvp is en mij behandeld of ik een leuke lekkere man ben ,en dat een uurtje vol houd ben ik te vrede als ze dan nog een leuk gesprekje met mij maakt is mijn dag weer top ,en uiterlijk is voor iedereen verschillend de dames waar ik kom zijn allen leuk ,en meestal kies ik toch voor de zelfde waar je je eigen het fijnst bij voelt

De meeste wandelaars zijn niet kieskeurig ze zijn al blij dat ze een kutje mogen zien. Daarom gaan de meeste wandelaars ook naar binnen zelfs als de dvp's niet eens op de foto's lijken of zelfs onaantrekkelijk zijn. Wat denk je dat zo'n dvp dan denkt als een klant daar niets over zegt dat ze hem nog serieus gaat nemen als klant.

De meeste wandelaars zijn niet kieskeurig ze zijn al blij dat ze een kutje mogen zien. Daarom gaan de meeste wandelaars ook naar binnen zelfs als de dvp's niet eens op de foto's lijken of zelfs onaantrekkelijk zijn. Wat denk je dat zo'n dvp dan denkt als een klant daar niets over zegt dat ze hem nog serieus gaat nemen als klant.
Welnee joh. Er is keus genoeg.
Jouw probleem is dat je te veel algemeniseert.
Ik ben 60 er en in het Schipperskwartier ga ik binnen bij de knapste 20 ers , en ze zijn blij met me als klant.

Ik hoef nooit te betalen net als Podrick Payne van Game of Thrones. Ze zijn zo blij om me te zien, strings en Bh's vliegen door de straat, hun zuurverdiende geld wordt aan mij geschonken. Ze willen willen met mij trouwen en zweren alle mannen af behalve ik. Maar dat kan ik jullie niet aandoen. 😂

Lees sommige sterke verhalen van medewandelaars dus dacht laat ik ook maar een bijdrage leveren. 😂😂😂

Ik hoef nooit te betalen net als Podrick Payne van Game of Thrones. Ze zijn zo blij om me te zien, strings en Bh's vliegen door de straat, hun zuurverdiende geld wordt aan mij geschonken. Ze willen willen met mij trouwen en zweren alle mannen af behalve ik. Maar dat kan ik jullie niet aandoen. 😂

Lees sommige sterke verhalen van medewandelaars dus dacht laat ik ook maar een bijdrage leveren. 😂😂😂
Weer een ramenloper zeker?

Bij mij legt de DVP zelfs een rode loper uit en verwelkomt me met champagne en kaviaar.
Daarna verwen ik haar enorm en komt ze zeker 5 keer klaar en bevestigt nog eens dat ik de beste man ooit ben in bed die ze heeft meegemaakt.

Ze biedt dan ook altijd aan om mij fors te betalen voor deze onvergetelijke gebeurtenis, maar dat wimpel ik (in mijn grootsheid) altijd af.

Na afloop begeleidt ze mij over de al aanwezige roder loper weer naar buiten en spreken we af om elkaar snel weer te ontmoeten. Ik beloof dan dat ik een recensie zal schrijven met als afsluiting 'het was weer geweldig schat, tot de volgende keer'.

Bij mij legt de DVP zelfs een rode loper uit en verwelkomt me met champagne en kaviaar.
Daarna verwen ik haar enorm en komt ze zeker 5 keer klaar en bevestigt nog eens dat ik de beste man ooit ben in bed die ze heeft meegemaakt.

Ze biedt dan ook altijd aan om mij fors te betalen voor deze onvergetelijke gebeurtenis, maar dat wimpel ik (in mijn grootsheid) altijd af.

Na afloop begeleidt ze mij over de al aanwezige roder loper weer naar buiten en spreken we af om elkaar snel weer te ontmoeten. Ik beloof dan dat ik een recensie zal schrijven met als afsluiting 'het was weer geweldig schat, tot de volgende keer'.
Precies dit heb ik ook bij zo'n beetje iedere DVP. Ook bij gewone dames die ik op straat tegen kom.
En dan gaat de wekker.

Dat moet dit wel een andere Vilandre geweest zijn!

Bekijk bijlage 273738

Deze sticker zit op een kast bij mij, sommige zullen de sticker kennen.. de meesten niet en ook niet waar die kast is.

Dat is voor mij een hele belangrijke regel! Vriendelijkheid geef je gratis.
Of DAF die slogan nog steeds hanteert, vraag ik me af.
Vanuit bedrijfskundig oogpunt kan het zelfs meer geld opleveren. Een tevreden klant, die vriendelijk benaderd is, geeft vaker en meer fooi en komt terug.

Ik heb dezelfde sticker, maar dan zonder DAF.

Een vriendelijke benadering hoeft niet meteen fooi te betekenen hoor, de meeste betalen op de cent wat afgesproken is.. zelfs als je aan achteraf betaling doet.
Maar als ze terugkomen, weet je iig zeker dat je wel iets goeds hebt gedaan. Niemand gaat terug naar iets wat bagger was toch?

Een vriendelijke benadering hoeft niet meteen fooi te betekenen hoor, de meeste betalen op de cent wat afgesproken is.. zelfs als je aan achteraf betaling doet.
Maar als ze terugkomen, weet je iig zeker dat je wel iets goeds hebt gedaan. Niemand gaat terug naar iets wat bagger was toch?
Bekijk je stikker nog eens Joke ,er staat rechts onder daf

Ik ben 60 er en in het Schipperskwartier ga ik binnen bij de knapste 20 ers , en ze zijn blij met me als klant.
ik denk dat dat wel het verschil is tussen de ramen en prive ontvangst, keus zat in de ramenbuurten, tientallen dames die je naar binnen willen lokken, de een nog mooier dan de ander.
Bij prive ontvangst moet je maar afwachten, wie er open doet, als je aanbelt. Maar vaak is het niet degene van de foto's

ik denk dat dat wel het verschil is tussen de ramen en prive ontvangst, keus zat in de ramenbuurten, tientallen dames die je naar binnen willen lokken, de een nog mooier dan de ander.
Bij prive ontvangst moet je maar afwachten, wie er open doet, als je aanbelt. Maar vaak is het niet degene van de foto's

Voordeel van ramenbuurten is dat je ziet wat je krijgt. Maar zelf dan kan een dame tegenvallen in betere TL licht of kleren uitgaan. Dan laat ik de dienstverlening buiten beschouwing maar de financiële schade valt vaak mee als je het met prive-ontvangst vergelijkt.

Prive-ontvangst wil ik altijd vooraf videobellen of ga er niet eens meer heen. Want inderdaad blijkt vaak iemand anders te zien of oude/bewerkte foto's. En dan heb ik het niet over de ontvangst locatie 😅

De ramen buurten heeft mij voorkeur maar de aanbod is minder. Amsterdam is vol dronken toeristen en Den Haag begint steeds meer leegstand te vertonen.

Poeldijksestraat had vroeger +/- 10 ramen met Afrikaanse schoonheden, Russische & oostblok, veel kinky niveau latina's en Nederlandse dames waar je nog een stroopwafel mee kreeg na je prestatie 😅

Let niet op mij, mis persoonlijk de Glorieuze ouwe tijd met te weinig geld en teveel aanbod. En nu voelt het precies andersom in sommige raambuurten.

Ik bedoelde het ook in het algemeen. Fooi is inderdaad niet in elke branche gebruikelijk, maar bijvoorbeeld wel in de horeca. Ik heb een DVP ook weleens een fooi gegeven bij vooraf betalen, omdat ze aan mijn kledingverzoek (lingerie die ik had gezien op een foto van haar) voldaan had.

Terug
Bovenaan Onderaan