Dirty-Harry
Wandelaar
- 54
- 21/12/24
- 39
Wat een totaal vreemde reactie vol van vooroordelen. Ik zal je verhaal even ontleden en antwoord geven op al je vooroordelen:Wow, weet je wat ik me afvraag, ben je dan zelf de man met ideale looks en ideale blik in je ogen? Wellicht niet want dan moest je niet zoeken naar dames! Zoek je een partner om mee te trouwen of een sexdate? Foto's op buitenlandse sites, heel vaak nep, of zwaar bijgewerkt! Niet enkel in het buitenland. Misschien moet je jouw sexpop op maat laten maken. Kan je alles laten maken naar jouw wens ... . Jouw bericht laat me weer even herinneren aan de onaangename dates, van heren vol van zichzelf maar toch moeten betalen voor sex, en nadien zeggen sorry dat ik wel 8 uur per dag in de sportschool sta in het weekend en jij niet, of negatieve reviews schrijven uit frustraties! Gelukkig ... zat ik niet in een situatie dat ik alles en iedereen moest ondergaan voor geld. Dus iemand met een verkeerde blik in zijn ogen of bad energy tijdens de eerste date, nam ik hun volgende telefoon niet meer op.Ik kus mijn handen van de heren die mij waarderen voor wie ik ben, in goede en slechte tijden, bad hairday, of 2 kg erbij en nadien 5kg eraf. Ook al was ik er enkele maanden niet, en mijn vaste dates wisten in grote lijnen waarom. Ik ben blij dat ik als dame van plezier ergens toch wel kan zeggen, liever vandaag een boterham dan een dirty Harry.
Het is voor mij een bewuste keuze om vrijgezel te blijven en naast mijn normale dates ook eens een dvp te bezoeken. Dat jij veronderstelt dat ik te lelijk ben voor een relatie en daarom een dvp moet bezoeken zegt meer over jezelf dan over mij. Ik zou ook over jou kunnen zeggen dat je te dom bent om normaal werk te vinden, maar dat zou kort door de bocht zijn denk je ook niet? Je reactie gaat al heel snel over jezelf en het blijkt ook al snel dat je totaal mijn punt mist. Ik ga die ook niet meer aan je uitleggen, lees het nog maar een keer, misschien snap je dan wat ik bedoel.
Je zal best een gezellige meid zijn en misschien zijn je looks ook wel top. Daar gaat dit item echter helemaal niet over. Je bevestigt precies wat ik ook beweer; veel advertenties zijn nep. Niet alleen die in het buitenland.
Ik heb mijn lat hoog liggen en kan die lat ook hoog leggen. Het aanbod waaruit ik dus wil kiezen is alleen maar minder geworden. Als je jezelf tekort voelt gedaan door deze opmerking, dan weet ik ook meteen dat je normaal gesproken niet mijn aandacht zou trekken. Ik zou dus niet eens reageren op je advertentie. Ik kom er dus ook niet achter hoe leuk en gezellig je bent en eerlijk gezegd interesseert me dat geen reet. Wat ik niet weet, mis ik ook niet.
Daarom kan ik ook zeggen dat ik liever even verder kijk en wat meer moeite doe voor een dvp die in mijn straatje past dan een uurtje met Eveline29.