Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach, vrijwel geen enkele vriendschap houdt je leven lang stand, soms niet eens een jaar of tien. Relaties idem dito.

Moet je je dan echt druk gaan maken hoe lang je vriendschap, pardon, goede klant dvp verhouding stand zal houden?

Geniet van wat je nu wel hebt en niet druk om wat je mogelijk wel of niet in de toekomst zal hebben op dit en andere vlakken.

Ach, vrijwel geen enkele vriendschap houdt je leven lang stand, soms niet eens een jaar of tien. Relaties idem dito.

Moet je je dan echt druk gaan maken hoe lang je vriendschap, pardon, goede klant dvp verhouding stand zal houden?

Geniet van wat je nu wel hebt en niet druk om wat je mogelijk wel of niet in de toekomst zal hebben op dit en andere vlakken.
Ik heb geen vriendschappen met dvp's nodig ik heb aan jullie meer dan genoeg, vrienden voor het leven.😁😅

het werkt soms nog anders ook..
ik noem het dan geen vriendschap..maar eerder een indruk die je misschien achterlaat vanwege houding of uiterlijk(🥴)gesprek dat je ooit had...
dat misschien bij de ander net een gevoelige snaar heeft geraakt..en bij jezelf niet..

gisteren deze dame geappt..want ik had wel zin in een blowjob..
krijg ik gelijk een app terug van hoe het was en wat dingen die een wildvreemde NOOIT kan weten..
en zelfs toen ik bij haar was..kon ik me haar niet herinneren ..helemaal niks..
'you were with me 4 years ago...we had a great time baby..'you drive a black van'..zei ze nog..
'dont you remember me?'
'euh...ýeah ..i do'..(pinokkio modus)

nope niks..
kan er eigenlijk nog niet over uit..wie is die meid? een heel goed geheugen heeft het kind sowieso ..
appte ze gisterenavond nog ofdat ik NOG een keer terugkom deze week..
denk het niet..

ik noem het dan geen vriendschap..maar eerder een indruk die je misschien achterlaat vanwege houding of uiterlijk(🥴)gesprek dat je ooit had...
dat misschien bij de ander net een gevoelige snaar heeft geraakt..en bij jezelf niet..

krijg ik gelijk een app terug van hoe het was en wat dingen die een wildvreemde NOOIT kan weten..
'you were with me 4 years ago...we had a great time baby..'you drive a black van'..zei ze nog..
'dont you remember me?'

nope niks..
kan er eigenlijk nog niet over uit..wie is die meid? een heel goed geheugen heeft het kind sowieso ..
denk het niet..
Was de blowjob wel ok? 😉
Ik zou haar aan de hand van de advertentie en foto's niet snel uitkiezen. Doet ook bare…

blowjob was goed hoor..
ze heeft een beetje een Amy Whinehouse vibe..
en nee..ik ga ze niet bare neuken of beffen..
denk ook dat ze dat niet met iedereen doet ,ze doet wel meer dingen niet waar ze mee adverteerd..
klaarkomen in mond of op haar gezicht bijvoorbeeld niet
of bij de ene wel ,de andere niet misschien

Waarom in godsnaam? Je kunt ook naar een dame met recensie: uiterlijk 9, service 9. Je moet het helemaal zelf weten hoor, maar ik vind het echt van de zotten om geld neer te tellen voor vrouwen op wie je qua uiterlijk afknapt. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Gooi het dan direct in de sloot.
Om drie redenen:
1) vraag en aanbod
Je zou gelijk hebben als er in de plaats (dit was toen in Nurnberg) 100 DVP met 9/9 waren en zij de enige met 4/9 was. Dit was echter niet het geval. Er waren genoeg met een super uiterlijk, maar de recensies waren er minder goed, en dan is er ook nog het onderwerp prijs.

2) ervaring
Ik was al eerder bij haar. En als je een goede sessie hebt, dan ga je er weer terug.

3) prijs
Als je een goede sessie voor een zacht prijsje kunt krijgen, dan speelt dit ook een rol. Ik heb in deze periode ook regelmatig andere DVP bezocht, waar het doorgaans 80430 was, en dit was dan gewoon afwerkseks. Bij haar was het 30430 of soms ook 30445.

Het is jammer dat deze tijd afgelopen is. Ben zelf niet meer in Nurnberg aan het werk en zij is gestopt.

Maar om het weer terug te brengen naar uiterlijk en service: ik was er ook een keer bij een DVP met een uiterlijk van 9 en service 8. Gevraagd of de volgende keer ook anaal mogelijk was. 'tuurlijk, geen probleem, kost wel extra.
Volgende afspraak 130 Euro ipv 80 (50 extra voor anaal). Maar zodra mijn lul er een beetje in zat begon ze te piepen, werkt niet, stop, gewoon neuken, enz.
Einde van het lied: uiterlijk nog steeds 9, service 3, prijs hoger dan gewoon. Dan toch liever de andere, ook al was anaal bij haar helemaal niet mogelijk.

Weet je wat ook kan helpen?

En dag naar de sauna gaan, en dan met name niet in het weekend maar door de weeks als de huismutsen en masse uitrukken om een dagje al dan niet met vriendinnen met een bon van de Linda of de Flair te gaan 'uitpuffen' in de sauna. Man, man, man wat daar dan zoal rondloopt.. je zou ter plaatse monnik worden.

Of als je het nog bonter wilt maken: ga naar een nudistencamping en bekijk hoe de huismoeders met wandelschoenen in hun Eva-kostuum naar de kampwinkel gaan om een stokbrood, camembert en jus d'orange te halen. Zaaddodend!
Of als er -de horror- een volleybaltoernooi op die camping wordt georganiseerd. En denk maar niet dat ze het fatsoen hebben om even iets aan te trekken, want ze zijn zo lekker 'een met de natuur'

En kruip dan weer achter je pc'tje. Wedden dat je die DVP's opeens zo gek nog niet zult vinden?

Zomaar een tip hoor :p
This applies to the men as well right ? Body shaming is not good. Imagine your hot dvp says I dont let you in because your hair in your nose is too long.

Imagine your hot dvp says I dont let you in because your hair in your nose is too long.
Iets soortgelijks heb ik eens gehad bij een dvp. Was er 1x eerder geweest, koos haar weer, kwam op de kamer, deed mijn kleren uit en toen maakte ze op een zeer afkeurende teleurgestelde toon de opmerking dat ze even vergeten was hoe ik er naakt uit zag. Niet als grap bedoeld of zo, nee, bloedserieus. Toen had ik ff ook geen zin meer ...

'dont you remember me?'

nope niks..
denk het niet..
Dus... zijn er wel degelijk DVP's die nota's maken van klanten... die een (positieve) indruk op hun gemaakt hebben!

Iets soortgelijks heb ik eens gehad bij een dvp. Was er 1x eerder geweest, koos haar weer, kwam op de kamer, deed mijn kleren uit en toen maakte ze op een zeer afkeurende teleurgestelde toon de opmerking dat ze even vergeten was hoe ik er naakt uit zag. Niet als grap bedoeld of zo, nee, bloedserieus. Toen had ik ff ook geen zin meer ...
Dat is gewoon grof!
Daar ga je dus toch nooit meer langs!

This applies to the men as well right ? Body shaming is not good. Imagine your hot dvp says I dont let you in because your hair in your nose is too long.
First: if my 'hot DVP' would send me away because of my long nose hairs, I would probably tell her she's 100% right to do so, because it would affect the quality of the date if it annoyed her that much. After that I would go to my waxing lady and tell her that she did a lousy job. :D

Of course this applies to men also. The point being: most (90%?) of naked bodies in a non-erotic environment are not attractive. Men and women. Especially while exercising, shopping, hiking, playing volleyball or sweating in a sauna

Using a strong word like 'bodyshaming' may make you feel good about yourself, but it doesn't improve the conversation, not to mention the fact that that is not the case here. Maybe as a result of your knowledge of the dutch language (though I see you commenting in other conversations in dutch), you're missing the irony in my comment. Of course, the comment as you quoted it is not to be taken 100% seriously. It was to add some lightness to the conversation. Let's not try to seek for 'nails in low water' (y) by calling this bodyshaming, please!

Laatst bewerkt:
Veel vrouwen hebben een geheugen als een olifant.
Maar noem ze nooit een olifant!

heb je toen je geld terug gevraagd ?
Nee, en ik had gek genoeg nog best goede seks ook, omdat ik zo pissig was dat ik haar puur als seksobject zag waar ik mijn lusten op kon botvieren zonder nog echt veel met haar rekening te houden.

Niks tegen haar wil gedaan hoor, maar op een rare manier interesseerde mij haar gevoel ook niks meer en was ik er helemaal alleen voor mezelf. Was al met al best een rare date zo.

Daar ga je dus toch nooit meer langs!
Was idd meteen de laatste keer.

Je zei hier een keer dat een spaanse dame tegen haar collega je een wit varken noemde en dat je haar toen verstond omdat je zelf ook spaans spreekt. Ging het om deze dame of is dit weer een andere dvp?

Je zei hier een keer dat een spaanse dame tegen haar collega je een wit varken noemde en dat je haar toen verstond omdat je zelf ook spaans spreekt. Ging het om deze dame of is dit weer een andere dvp?
volgens mij was ik dat..
en ik begon toen in het spaans terug tegen haar..
jaren terug..bij een roemeense ook al eens voor gehad..
dat ze tegen haar pooijer over de telefoon zei dat ze me snel buiten zou hebben..
kwam niet goed..het mens pistte bijna in haar slip toen ik er in het roemeens op antwoordde

Nee, en ik had gek genoeg nog best goede seks ook, omdat ik zo pissig was dat ik haar puur als seksobject zag waar ik mijn lusten op kon botvieren zonder nog echt veel met haar rekening te houden.

Niks tegen haar wil gedaan hoor, maar op een rare manier interesseerde mij haar gevoel ook niks meer en was ik er helemaal alleen voor mezelf. Was al met al best een rare date zo.
Ja! Gek he!
Nu... veruit de allerlekkerste geile (betaal)dates zijn deze waar je dus iets gelijkaardigs doet... maar dan wel met volle wederzijdse toestemming:

- Zij 'geeft' zich helemaal aan jou... je 'mag doen wat je wil' met haar (en je kent en respecteert natuurlijk haar grenzen).

- Dan 'vergrijp' je je aan haar... en zegt dat ook! En dan... waanzinnig geile sex... waar je haar als 'lustobject' behandelt... en je ongegeneerd je lusten op haar botviert! (terwijl je natuurlijk precies weet hoe haar helemaal gek te maken van verlangen)

- je neukt haar hard en lang!

- En dan uitgeput maar voldaan in mekaars armen liggen...

Mentale notities... Veel vrouwen hebben een geheugen als een olifant.
en toch..
ik kan HAAR niet terughalen..ik vergeet zelden een gezicht..
kan haar ook niet meer terugvinden in mijn telefoon..
misschien dat ik op een andere klant lijk..
maar dan zit ik nog met dat 'black van' dingetje..
want dan word het ineens een stuk zeldzamer denk ik

Ik ben best kieskeurig. Een dame bezoeken is voor mij: een uurtje ontsnappen aan de alledaagse realiteit, echt eruit zijn. Seks moet echt lekker zijn en de dame aangenaam gezelschap.
Op dit moment heb ik 4 vaste dames die aan deze behoefte kunnen voldoen. De rest geeft mij veelal het gevoel van 'net niet'. Op de bonnefooi naar een dame of privéhuis gaan doe ik daarom al lang niet meer. Wat voor mij een voordeel is: omdat ik in de Randstad woon, is de kans op leuke dames in de buurt groter.

Terug
Bovenaan Onderaan