Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat hoor je wel vaker he. Dat jongens zich totaal geen houding weten te geven in de aanwezigheid van vrouwen.
Dat ze zeg maar dichtklappen zodra ze oogcontact hebben met een vrouw.
Dat hun hele lichaam in elkaar zakt wanneer ze moeten communiceren met een vrouw.

Schijnt onzekerheid te zijn. Meestal compenseren ze dat met een grote mond en 'stoer' gedrag. Alles om hun kwetsbaarheid maar te verbergen. Soms komt dat omdat ze eigenlijk met hun moeder hadden willen trouwen. Schijnt iets met oedipoes te zijn.

Gelukkig zijn voor dergelijke jongens de DVP's.
Zo hoeven ze niet te communiceren
Ze hoeven geen manieren te veinzen die er niet zijn.
Ze hoeven zich niet te generen voor hun totale gebrek aan social-skills
Ze kunnen zich (eindelijk) een grote jongen voelen

En als ze dan klaar zijn, kunnen ze in al hun kwetsbaarheid huiswaarts en zichzelf wijsmaken dat ze die 'hoer even goed hebben doorgeneukt'.
Voorkomt een hoop onheil in de wereld naar het schijnt.

En ja, ik doe het vaker maar dit is ook weer een ode aan de DVP

Mijn god dames, wat heb ik een respect voor jullie
keep up the good work, ladies!

Laatst bewerkt:
ligt deels aan jezelf..lees wel eens recensies over dames die ik ook bezocht heb ..
'kille oostblok dame'..terwijl ik dat zo niet ervaarde...kan een moment opname zijn..
of dame had misschien binnen 2 tellen door dat je kwam om ze plat te neuken en verder niks..
daar wel eens bij stil gestaan?
Zeker weten! Vrouwen pikken dat meteen op... die energie die jij uitstraalt!
En... dan ligt het natuurlijk aan haar! Die 'stomme hoer'... 'alleen maar uit op m'n centen'... Tsja!

Zeker weten! Vrouwen pikken dat meteen op... die energie die jij uitstraalt!
En... dan ligt het natuurlijk aan haar! Die 'stomme hoer'... 'alleen maar uit op m'n centen'... Tsja!
Daarom stoppen de dvp's vroegtijdig met dit beroep, velen houden het niet lang vol vanwege al die negativiteit die erbij komt kijken.

Dat hoor je wel vaker he. Dat jongens zich totaal geen houding weten te geven in de aanwezigheid van vrouwen.
Dat ze zeg maar dichtklappen zodra ze oogcontact hebben met een vrouw.
Dat hun hele lichaam in elkaar zakt wanneer ze moeten communiceren met een vrouw.
Dat zijn nou juist precies de jongens of mannen die voor hun gerief naar de dvp gaan, omdat ze anders niet aan de bak komen.

Dat zijn nou juist precies de jongens of mannen die voor hun gerief naar de dvp gaan, omdat ze anders niet aan de bak komen.
En dat zijn ook net de jongens die de dvp's in het echt zouden mijden en nooit het bed mee zouden delen. Als je het zo bekijkt is het logisch dat vele wandelaars een slechte ervaring hebben, water en vuur gaan nooit samen.

Terug
Bovenaan Onderaan