Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat hoor je wel vaker he. Dat jongens zich totaal geen houding weten te geven in de aanwezigheid van vrouwen.
Dat ze zeg maar dichtklappen zodra ze oogcontact hebben met een vrouw.
Dat hun hele lichaam in elkaar zakt wanneer ze moeten communiceren met een vrouw.

Schijnt onzekerheid te zijn. Meestal compenseren ze dat met een grote mond en 'stoer' gedrag. Alles om hun kwetsbaarheid maar te verbergen. Soms komt dat omdat ze eigenlijk met hun moeder hadden willen trouwen. Schijnt iets met oedipoes te zijn.

Gelukkig zijn voor dergelijke jongens de DVP's.
Zo hoeven ze niet te communiceren
Ze hoeven geen manieren te veinzen die er niet zijn.
Ze hoeven zich niet te generen voor hun totale gebrek aan social-skills
Ze kunnen zich (eindelijk) een grote jongen voelen

En als ze dan klaar zijn, kunnen ze in al hun kwetsbaarheid huiswaarts en zichzelf wijsmaken dat ze die 'hoer even goed hebben doorgeneukt'.
Voorkomt een hoop onheil in de wereld naar het schijnt.

En ja, ik doe het vaker maar dit is ook weer een ode aan de DVP

Mijn god dames, wat heb ik een respect voor jullie
keep up the good work, ladies!

Laatst bewerkt:
ligt deels aan jezelf..lees wel eens recensies over dames die ik ook bezocht heb ..
'kille oostblok dame'..terwijl ik dat zo niet ervaarde...kan een moment opname zijn..
of dame had misschien binnen 2 tellen door dat je kwam om ze plat te neuken en verder niks..
daar wel eens bij stil gestaan?
Zeker weten! Vrouwen pikken dat meteen op... die energie die jij uitstraalt!
En... dan ligt het natuurlijk aan haar! Die 'stomme hoer'... 'alleen maar uit op m'n centen'... Tsja!

Dat hoor je wel vaker he. Dat jongens zich totaal geen houding weten te geven in de aanwezigheid van vrouwen.
Dat ze zeg maar dichtklappen zodra ze oogcontact hebben met een vrouw.
Dat hun hele lichaam in elkaar zakt wanneer ze moeten communiceren met een vrouw.
Dat zijn nou juist precies de jongens of mannen die voor hun gerief naar de dvp gaan, omdat ze anders niet aan de bak komen.

Dat zijn nou juist precies de jongens of mannen die voor hun gerief naar de dvp gaan, omdat ze anders niet aan de bak komen.
En dat zijn ook net de jongens die de dvp's in het echt zouden mijden en nooit het bed mee zouden delen. Als je het zo bekijkt is het logisch dat vele wandelaars een slechte ervaring hebben, water en vuur gaan nooit samen.

ik ben ook kieskeurig, en reis veel. Soms heb ik ook wel eens het idee dat het elders beter is, dan zit ik een vakantie voor te bereiden en doe alvast marktonderzoek en blijkt het er vol te zitten met bloedmooie dames. Eenmaal ter plekke valt het soms mee en vaak tegen.

Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan op wat voor types je valt, hier in Nederland/België zijn het toch voornamelijk Oost-Europese dames uit Roemenië en omgeving, als dat nu niet je type is of je bent er op uitgekeken in de loop der jaren dan lijkt het al snel elders beter.

Ga maar eens een tijdje in Pattaya rondhangen, dan verlang je op een gegeven moment echt wel weer naar een blonde Roemeense dame ;-)

het is dikwijls gewoon het gebrek aan sociale vaardigheden ..
zie je bij managers of bazen ook dikwijls..
wat ik wil gebeurt..zijn ze het er niet mee eens,dan rotten ze maar op..
mijn wil is wet..ik betaal dus ik eis dat?..
gaat meestal ook wel een tijdje goed..maar uiteindelijk blijf je alleen achter..
in een betaalde (werk)situatie kan het personeel niet anders dan gehoorzamen of het aftrappen..
een dvp gaat je dan waarschijnlijk weigeren of mindere service geven /kil overkomen..
het blijven mensen ,word nogal eens vergeten..van vlees en bloed en emoties..
ook al zijn ze wellicht niet hoogopgeleid of iets..als iemand ze behandeld als varken ..hebben ze dat echt wel door ..
heb zelf ooit in die situatie gezeten met een uitvoerder..
in de nieuwbouw toen ..had eerst een uitvoerder die door het vuur ging voor ons ,trok zelfs nog wel een stel laarzen aan om te helpen als het moest..
we hadden een put die voor de kerst dicht moest..iedereen stond lijnrecht achter die vent..we draaiden dagen van 13/14 uur..de 24e om 14.00 stond de vlag op het dak bij de laatste 5 woningen..om 16.00u kreeg iedereen een envelop van hem met een weeksalaris extra erin..
hij ging weg het jaar erop..kwam een lul van een vent voor terug van Strukton..zo'n 'ik kan dat veel beter' type
een jaar later was het bedrijf failliet..ik was met mijn ploeg na 3 maanden al vertrokken..
vul maar in hoe hij met zijn volk omging..
en zo werkt dat overal..
je oogst wat je zaait..

En dat zijn ook net de jongens die de dvp's in het echt zouden mijden en nooit het bed mee zouden delen. Als je het zo bekijkt is het logisch dat vele wandelaars een slechte ervaring hebben, water en vuur gaan nooit samen.
Dus als je lelijk bent ( waar je niks aan kan doen ) ,en of minder sterk in de communicatie , dan moet je maar zonder sex in je leven ?

Dus als je lelijk bent ( waar je niks aan kan doen ) ,en of minder sterk in de communicatie , dan moet je maar zonder sex in je leven ?
Ik bedoelde dat geld veel goed maakt als het op betaalde seks aankomt. Want als je realistisch bent zouden dezelfde dvp's normaal gesproken je op straat niet eens aankijken laat staan seks met je hebben. En eigenlijk daardoor ook heel begrijpelijk dat wandelaars slechte service krijgen van dvp's.

Ik bedoelde dat geld veel goed maakt als het op betaalde seks aankomt. Want als je realistisch bent zouden dezelfde dvp's normaal gesproken je op straat niet eens aankijken laat staan seks met je hebben. En eigenlijk daardoor ook heel begrijpelijk dat wandelaars slechte service krijgen van dvp's.
Een oplossing zou kunnen zijn voor deze mannen. Naar minder knappe DvP s gaan.
Als die dan ook nog goedkoper zijn , zeker doen!
Ze voelen misschien minder aversie.

Dat denk ik niet ,verliefdheid kan je niet sturen dat gebeurt bij iedereen
maar het zijn mijn inziens toch bepaalde types die daar wat meer vatbaar voor zijn. Het zijn in ieder geval niet de snelle jongens met een leuke babbel.
En... als je je dan ook maar een beetje netjes gedraagt... krijg je dus zonder problemen waar je voor kwam toch?
ik vind het eerlijk gezegd een beetje triest, om naar de hoeren te gaan.
Ik doe het zelf heel af een toe ook, maar ik ben er niet echt trots op.

maar het zijn mijn inziens toch bepaalde types die daar wat meer vatbaar voor zijn. Het zijn in ieder geval niet de snelle jongens met een leuke babbel.

ik vind het eerlijk gezegd een beetje triest, om naar de hoeren te gaan.
Ik doe het zelf heel af een toe ook, maar ik ben er niet echt trots op.
Ik hang het ook niet aan de grote klok ,en ben er ook niet trots op , maar als ik ga geniet ik wel en kan er weer een poosje tegen alleen de gedachten al 🤭en ik ga ook maar eens in de maand heb niet meer nodig ben 60+ : en het eerst heb je gelijk in bepaalde types gaan eerder voor de bijl , maar eerlijk mij is het ook een keer overkomen maar ben op tijd met blijde voetjes op de grond beland 😅dus niks geks aan overgehouden en ook niet veel geld

Omdat die 4 een 7 wordt doordat ze leuk, vrolijk, attent is en precies aanvoelt wat jij lekker vind, waar die 9 een 5 wordt, doordat ze je als nummer zoveel behandeld en er verder chagrijnig bij ligt?

Ik heb eigenlijk een hekel om op deze manier over de dames te praten en ja er zijn ook heel wat schoonheden die wel snappen wat het vak inhoud, maar ook voor mij is er veel meer dan alleen het uiterlijk.
Je maakt een valse tegenstelling. Een 9 kan ook gewoon een 9 blijven omdat ze ook prettig in de omgang is. Ik snap niet helemaal waarom iedereen opeens doet alsof alle knappe meiden rotkarakters hebben en het zalig is om met lelijke vrouwen te neuken. Een lelijke vrouw kan nog zo aardig zijn, daar wordt ze heus niet mooier door, da's onzin.

Als jij kunt kiezen, kies je toch ook voor een mooie vrouw en niet voor een lelijke? Dat denigrerende naar het kiezen van een prostituee op basis van uiterlijk is echt absurd.
Als ik in de spiegel kijk en mezelf met heel veel moeite een 6-minnetje geef, dan zou het van een ontieglijke arrogantie getuigen als ik alleen maar op 8en of 9s zou jagen, die in het dagelijkse leven voor mij onbereikbaar zouden zijn. Die 4 met de schoonheid van binnen is bij mij van harte welkom!
Hahahaha, hoezo arrogantie? En hoezo jagen? Je betaalt er toch voor? Juíst als je ervoor betaalt kies je toch iets wat je normaal niet kunt krijgen? Waarom anders betalen? Dan kun je net zo goed die 3 uit de bar oppikken.

Het moet niet gekker worden hier! 'De nobele hoerenloper'! 😂

Terug
Bovenaan Onderaan