Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies!
Weer een die hier uit z'n nek kletst!
Heb je mijn reactie hierop gelezen of voel je aangesproken omdat jij als "wonderboy" korting afdingt? Als een dame kan kiezen tussen een (vaste) klant die meer betaald dan zal ze dit zeker doen.

Sommige op deze forum denken dat geld geen rol speelt. En deze dames hopeloos verliefd op ze zijn dat ze dit werk uit goedheid van hun hart doen en niet voor het geld.

Laatst bewerkt:
Heb je mijn reactie hierop gelezen of voel je aangesproken omdat jij als "wonderboy" korting afdingt? Als een dame kan kiezen tussen een (vaste) klant die meer betaald dan zal ze dit zeker doen.

Sommige hier denken echt dat dames dit uit goedheid van hun hart doen en niet voor het geld.

Heb je mijn reactie hierop gelezen of voel je op je pik getrapt!

Sommige op deze forum denken dat geld geen rol speelt. En deze dames hopeloos verliefd op ze zijn dat ze dit werk uit goedheid van hun hart doen en niet voor het geld.
Helemaal mee eens. Het draait allemaal om geld. Snel geld door sex te hebben met vreemde, vaak oude mannen. Hoerenlopers die andere willen overtuigen dat dvp's andere drijfveren hebben zijn niet goed in hun paasei.

Dat het aanbid geslonken is, is toch echt een feit.

Ik heb voor de grap eens gekeken in het zoekgebied waar ik altijd zocht.
In vergelijking met vorig jaar zijn de advertenties met 50% afgenomen (zeker 60 a 70 advertenties).
En dat is best veel voor grote steden.
Daarin tegen is het aantal online contenten wel weer toegenomen daar (waar ik ook nog enkele dames herkende die voorheen ook fysieke dates deden).

De slechtere van toen staan nog wel open voor fysieke dates of nieuwe uit het buitenland.

Helemaal mee eens. Het draait allemaal om geld. Snel geld door sex te hebben met vreemde, vaak oude mannen. Hoerenlopers die andere willen overtuigen dat dvp's andere drijfveren hebben zijn niet goed in hun paasei.
Ik moet ook wel lachen als ik dit draadje lees. Mannen van 50 plus die beweren dat ze nog enorm aantrekkelijk zijn of mannen die denken dat een DVP hun bezoek als een eer zien en dat hun drijfveer inderdaad een soort liefdadigheid is.

Ik moet ook wel lachen als ik dit draadje lees. Mannen van 50 plus die beweren dat ze nog enorm aantrekkelijk zijn of mannen die denken dat een DVP hun bezoek als een eer zien en dat hun drijfveer inderdaad een soort liefdadigheid is.
Als je je zelfvertrouwen moet opkrikken bij de hoeren dan heb je toch wel een afslag gemist. We betalen om lekkere wijven te neuken, prima.
Laat je hier alsjeblieft niet brainwashen dat ze je zo graag zien omdat je lekkere deo op hebt of omdat je zo'n goed gesprek kan voeren. Ze zien je graag vanwege je portemonnee. En dat geeft helemaal niks vriendjes van.

Dan begrijp je de essentie van het 50+ concept niet. De aantrekkelijkheid zit hem niet in die grijze baard of die doorleefde kop, maar in de wijze van zijn persoonlijke benadering en de manier waarop hij de vrouw behandeld. Als royale 50+ hoor ik nog steeds dat de vriendinnen zich erg op hun gemak voelen bij mij en dat heeft nauwelijks iets met aantrekkelijkheid te maken.

Uiteraard alle DVP's doen dit voor het geld. Omwille van mijn "job" praten de dames anders met mij.
Ik nu een goed zicht "achter de schermen".
Manvp ik begrijp dat geld voor DVP's de grote drijfveer is maar ik begrijp niet waarom de dames "anders" met jou praten omwille van je "job"? Je was dokter toch? Of praten jullie alleen over druipers en soa's en hoe dat te voorkomen? En dat alles geeft je blijkbaar een goed beeld van wat de gemiddelde DVP beleeft en ervaart? Interessant!

Manvp ik begrijp dat geld voor DVP's de grote drijfveer is maar ik begrijp niet waarom de dames "anders" met jou praten omwille van je "job"? Je was dokter toch? Of praten jullie alleen over druipers en soa's en hoe dat te voorkomen? En dat alles geeft je blijkbaar een goed beeld van wat de gemiddelde DVP beleeft en ervaart? Interessant!
@maxxie
Ik ben helemaal geen dokter maar gigolo. Een collega van de dames dus.

@maxxie
Ik ben helemaal geen dokter maar gigolo. Een collega van de dames dus.
Manvp, je hebt me toch nieuwsgierig gemaakt.
Ik lees jouw recensie en deze is redelijk negatief t.o.v. andere recensies over dezelfde DVP. Zou dat komen omdat jezelf als gigolo de lat al hoog legt? Maar in je job kun je toch ook niet te vaak nee verkopen want dan komt er geen brood op de plank?

Helemaal mee eens. Het draait allemaal om geld.
Joh, dus jij beweert hier dat DVP's het voor het geld doen??? Mijn god, wat een inzicht!
Vorig jaar was ik in een restaurant en daar was een leuke serveerster. Die werkte daar voor - je verwacht het niet- geld! Maar dat betekende gelukkig niet dat ze nooit met een gast in bed belandde :p
Ik werkte ooit in een bedrijf met wat vrouwelijke collega's. Ook die werkten daar - het wordt een beetje eentonig- voor het geld. Maar dat verhinderde gelukkig niet dat er eentje bij Sjakie tussen de lakens lag 🤪
Ik heb een goede band met een aantal DVP's en ja hoor -alsof de duvel ermee speelt- ze doen het voor het geld. Maar gelukkig... voel je 'm aankomen? 🤣

DVP's zijn net mensen!

Terug
Bovenaan Onderaan