hans62utrecht
Vaste klant
Dat is dan ook weer waar ...maar daar worden ze nou juist voor betaald
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is dan ook weer waar ...maar daar worden ze nou juist voor betaald
Moet je alleen wel een realistisch beeld hebben van een dame. Ik heb wel eens heren gehad die dachten dat ik slank was of die schrokken van mijn tattoosmaar daar worden ze nou juist voor betaald
Het zijn wel vaak van die alternatieve types, met van die ongeschoren kutjes en een heel oerwoud onder hun okselsOf als je het nog bonter wilt maken: ga naar een nudistencamping en bekijk hoe de huismoeders met wandelschoenen in hun Eva-kostuum naar de kampwinkel gaan om een stokbrood, camembert en jus d'orange te halen.
Dan hebben ze waarschijnlijk niet goed naar je foto's gekeken. Ik heb wel eens heren gehad die dachten dat ik slank
maar een hoop mannen hebben al een dame met een normaal uiterlijk en dito figuur thuis zitten, die willen juist een geile sletterige sexbeest en zeker als ze er ook nog voor moeten betalen.maar een dame met normale looks en dito figuur is wel de standaard voor veel mensen.
Maarja als je gaat micromanagen dan valt iedereen afmaar een hoop mannen hebben al een dame met een normaal uiterlijk en dito figuur thuis zitten, die willen juist een geile sletterige sexbeest en zeker als ze er ook nog voor moeten betalen.
liever niet, dan met iemand die niet helemaal je smaak is, althans zo sta ik er in.Maarja als je gaat micromanagen dan valt iedereen af
Als iemand net de 1 tint te blond is dan jij wilt sla je dus al over? Terwijl alle verder perfect pas?liever niet, dan met iemand die niet helemaal je smaak is, althans zo sta ik er in.
zover wil ik dan weer niet gaan, maar een scheve neus of een scheef tandje, of (te) kleine borsten etc kunnen voor mij al een no go zijn.Als iemand net de 1 tint te blond is dan jij wilt sla je dus al over? Terwijl alle verder perfect pas?
jij moet gewoon eens wat vaker naar de latina dames, gaanIk was al kieskeurig maar het lijkt alleen maar erger te worden. Heb het gevoel dat de vijver waarin ik nu vis kleiner is dan paar jaar terug.
Dat is geen probleem. Die heb ik zelf ook bij daten in prive.zover wil ik dan weer niet gaan, maar een scheve neus of een scheef tandje, of (te) kleine borsten etc kunnen voor mij al een no go zijn.
Erg he.
Er loopt ook heel wat mooi vrouwvolk rond hoor. Ik word meestal juist wel geil door het zien van al die blote lijven. In de sauna is bijna iedereen ook intiem lekker glad.En dag naar de sauna gaan, en dan met name niet in het weekend maar door de weeks als de huismutsen en masse uitrukken om een dagje al dan niet met vriendinnen met een bon van de Linda of de Flair te gaan 'uitpuffen' in de sauna. Man, man, man wat daar dan zoal rondloopt.. je zou ter plaatse monnik worden.
De echte mooie blonde dames die je vroeger vaak zag worden steeds zeldzamer. Die zijn bijna niet te vinden in nederland zeker in mijn omgeving. Het lijkt meer op een invasie van zuid amerikaanse dvp's die hier de dienst uitmaken.De echt mooie dames worden zeldzaam of heel erg duur. De puur natuur mooie vrouwen die ik zie op kinky die niet in dat type vallen wat ik hier boven beschreef vragen zomaar 300 euro of meer voor een uur.
Uit ervaring weet ik ondertussen dat er voor veel types een markt is. Voor het ene type is uiteraard meer vraag dan het andere.Het zijn wel vaak van die alternatieve types, met van die ongeschoren kutjes en een heel oerwoud onder hun oksels
Dan hebben waarschijnlijk niet goed naar je foto's gekeken
Maar ik had van je begrepen, dat er een markt is voor dames met een maatje meer.
Je bent inderdaad te kieskeurig.Hebben jullie dat ook? Ik vind het aanbod van dames tegenwoordig maar karig. Dan bedoel ik niet direct het aantal dames, maar de looks. Nu ben ik erg kieskeurig en kan al afknappen op details. Vaak zie ik een leuke foto en ga dan uiteraard verder kijken en in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen en die totaal niet past bij het lichaam. Een andere keer is het de opgespoten lippen of ja ja, de uitstraling. Dat laatste kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik kan afknappen op een superknappe DVP waarbij lichamelijk alles klopt, maar die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.
Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.
in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen
ik kan afknappen op een superknappe DVP die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.
Dat maakt toch niet zo veel uit. in principe is het bij betaalde liefde wie betaald, die bepaald.Het stoort me toch ook een beetje als er zo wordt gesproken.. ik kan het niet laten om te denken "hoe zal hij er zelf uitzien?"