Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je maakt een valse tegenstelling. Een 9 kan ook gewoon een 9 blijven omdat ze ook prettig in de omgang is. Ik snap niet helemaal waarom iedereen opeens doet alsof alle knappe meiden rotkarakters hebben
Eh, jij maakt er dit van, niet ik. De vraag was waarom je een 4 zou daten en daar heb ik een reden voor gegeven. Nergens zeg ik dat een 9 per definitie onprettig is, nergens. Dat is helemaal uit je eigen brein gekomen.

Helaas!
En... dan komen diezelfde individuen hier klagen over het 'slechte aanbod'! Werkelijk!
Ik klaag niet zozeer over het slechte aanbod, maar constateer het simpelweg.
Ik ga gewoon een stuk minder.

Maar ik zie het verband niet; ik gedraag me prima bij een DVP. Zoals gezegd doe ik kort aan wat smalltalk om daarna een tijdje lekkere sex proberen te hebben.
En daar betaal ik dan ook flink voor.

Ik heb werkelijk geen enkele behoefte aan een dieper gesprek of verdere verbinding met deze dames. En dat is verder ook prima.

Jaren geleden werd een dvp verliefd op mij en 3 jaar geleden is dat een relatie geworden. Die relatie houdt nog steeds stand en uit niets blijkt dat ze ooit een dvp was (behalve haar ervaring waar ik iedere keer weer van geniet). Zij zou ik op een 9-10 waarderen en ik had nooit gedacht dat het iets zou worden.

Zo zie je maar, ook een dvp is een mens met wensen en dromen die vaak in dit vak rollen omdat ze op dat moment geen keuze hadden (volgens hen). Ik heb inmiddels alle verhalen wel gehoord uit haar eigen ervaring en die zijn niet altijd fijn voor haar geweest. Geld was inderdaad de eerste en enige reden om in het vak te stappen. Ze is mooi dus dat heeft haar behoorlijk wat opgeleverd. Mannen met een attitude, arrogantie, of geen hygiene... ze heeft het allemaal meegemaakt. Wat denk je dat haar voorkeur had?

Dames die dit werk doen hebben behoefte aan respect omdat ze dit nooit hebben gevoeld. Toon je haar respect of tenminste fatsoen, dan heb je een leuke tijd en zal ze genegen zijn meer te doen dan iemand met een houding van ik betaal dus ik bepaal en verder niets. Hoe goed je ook neukt, er zijn altijd betere. Het verschil is fatsoen en respect.

Dan moet je toch eerst wel gekozen hebben voor een 3-4 zonder dat je weet wat voor service ze biedt. Waarom doe je dat ?
Omdat er ook dit soort dames op forums worden besproken. En dan staat er bij: uiterlijk 4, service 10.

En dan ga je daar naar toe. De dame was tegen de 60 (ben toen begin 50 geweest). Idd, niet de playboy bunny, maar wat kon zij pijpen! Neuken was prima, ze was meer dan gemiddeld onderdanig en liet zo bijna alles met zich doen - bahalve anaal.

Is gewoon geil als je in een kamer bent waar alle muren en het plafond met spiegels vol hangt, en je hele andere "inzichten" krijgt tijdens de seks.

Gemiddelde sessie was:
- samen douchen
- ik op de rug en lang laten pijpen
- haar tijdens het pijpen uitgebreid vingeren en aan de tieten spelen
- voor haar staan (zij op haar knieën) en mijn ballen goed laten likken terwijl ze me aftrok
- neuken in diverse stellingen
- weer pijpen
- tweede ronde neuken
en dan of in haar kut of haar mond klaar komen (alles MC)

Kosten toen: 30 Euro, duur gemiddeld 30 minuten

Daarom ga ik ook (niet uitsluitend) naar een dame met een uiterlijk van 3-4.

Het aanbod is belabberd, zoals de topic starter al aangeeft kloppen veel zaken niet en zijn foto's bewerkt. Vaak de buik of anders een stoep ervoor. Wel vermelden slank maar dik komt eerder. Z'n uitgezakte zwemband en opgeblazen kut en dat allemaal niet meer voor de 40-50€ zoals 5 jaar geleden, nee eerder 120€ voor een vluggertje. Mede daarom gestopt met deze hobby. De vroegere nette lekkere Nederlandse dames zijn vertrokken en zitten achter de cam. De dames die geen plekje krijgen bij de cam of KH die manipuleren de boel en vind je voor 90% terug op kinky en 99% op SJ. Helaas dar war einmal. Succes allemaal en hoor graag als er weer andere tijden aanbreken👍

Waarom deze reactie @Rail Away ?
Hij komt recht bij de meeste vrouwen. Misschien niet bij een 1 of een 2.
Ik antwoord niet op vragen naar de bekende weg. Dat veinzen van onwetendheid of doen alsof je het overduidelijke niet begrijpt, daar heb ik geen geduld voor en doe ik niet aan mee.
Omdat er ook dit soort dames op forums worden besproken. En dan staat er bij: uiterlijk 4, service 10.

En dan ga je daar naar toe. De dame was tegen de 60 (ben toen begin 50 geweest). Idd, niet de playboy bunny, maar wat kon zij pijpen! Neuken was prima, ze was meer dan gemiddeld onderdanig en liet zo bijna alles met zich doen - bahalve anaal.

Is gewoon geil als je in een kamer bent waar alle muren en het plafond met spiegels vol hangt, en je hele andere "inzichten" krijgt tijdens de seks.

Gemiddelde sessie was:
- samen douchen
- ik op de rug en lang laten pijpen
- haar tijdens het pijpen uitgebreid vingeren en aan de tieten spelen
- voor haar staan (zij op haar knieën) en mijn ballen goed laten likken terwijl ze me aftrok
- neuken in diverse stellingen
- weer pijpen
- tweede ronde neuken
en dan of in haar kut of haar mond klaar komen (alles MC)

Kosten toen: 30 Euro, duur gemiddeld 30 minuten

Daarom ga ik ook (niet uitsluitend) naar een dame met een uiterlijk van 3-4.
Waarom in godsnaam? Je kunt ook naar een dame met recensie: uiterlijk 9, service 9. Je moet het helemaal zelf weten hoor, maar ik vind het echt van de zotten om geld neer te tellen voor vrouwen op wie je qua uiterlijk afknapt. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Gooi het dan direct in de sloot.

Ik zie ook nogal veel vijandigheid tegenover Harry (was het, geloof ik?) en heel veel bruinneuzerij en white knight gedrag t.ov. dvp's die voortkomt uit een verkeerde voorstelling van zaken. Volgens mij schrijft Harry nergens dat hij dvp's als vuil behandelt en niet als mens. Dat maken jullie er allemaal van, zodat jullie jezelf kunnen presenteren als 'beter dan'. En vervolgens haal je hem naar beneden met allerlei persoonlijke aanvallen terwijl je hem niet eens kent, op een manier waar de honden geen brood van lusten.

Volgens mij zegt Harry alleen maar dat het hem niet uitmaakt of de dvp ook 'geniet' van het samenzijn omdat hij betaalt voor zijn eigen genot. Prima toch? Daar is prostitutie voor bedoeld, niet om een relatie na te spelen. Denk je dat die Oost-Europese popjes achter het raam of op Kinky die er 10 per dag afwerken er op zitten te wachten om 'verwend' te worden door jullie?

Wat dat betreft is Harry veel realistischer dan al die mannen die schrijven: 'ze genoot er zelf ook van', 'ze kwam tot een trillend orgasme', 'ik likte haar naar een hoogtepunt' (bij een afspraak van 20 minuten waarin ook nog gepijpt en geneukt wordt). 😂

Je hoeft een dvp ook niet respectloos te behandelen als het je niet interesseert of zij ook 'geniet'. Je kunt nog steeds alleraardigst zijn. Dus wat jullie schetsen is een valse tegenstelling. Zelf word ik ook niet goed van dat gezemel over 'een band opbouwen'. Ga toch fietsen, als jij de deur uit bent is ze je al vergeten. Ga lekker een band opbouwen met een vrouw buiten de betaalde seks.

Laatst bewerkt:
Wat dat betreft is Harry veel realistischer dan al die mannen die schrijven: 'ze genoot er zelf ook van', 'ze kwam tot een trillend orgasme', 'ik likte haar naar een hoogtepunt'
Hier heb je helemaal gelijk in.
Ik las laatst een recensie van iemand die doodleuk beweerde dat 'ze hadden afgesproken om elkaar snel weer te ontmoeten'. Net alsof het een normaal afspraakje is met twee gelijkwaardige partijen.
Dit zijn ook vaak mensen die een recensie afsluiten met 'het was weer heerlijk schat, tot de volgende keer'.
Natuurlijk wil de DVP's ook een prettige tijd hebben, maar laten we wel even reëel blijven.

Hier heb je helemaal gelijk in.
Ik las laatst een recensie van iemand die doodleuk beweerde dat 'ze hadden afgesproken om elkaar snel weer te ontmoeten'. Net alsof het een normaal afspraakje is met twee gelijkwaardige partijen.
Dit zijn ook vaak mensen die een recensie afsluiten met 'het was weer heerlijk schat, tot de volgende keer'.
Natuurlijk wil de DVP's ook een prettige tijd hebben, maar laten we wel even reëel blijven.
Reeel is dat beide situaties bestaan. Zowel aan de kant van de dvp, als aan de kant van ons als klant. Er zijn dames die een GFE bieden, zelf ook genieten van de seks en een kleine vaste klantenkring hebben, die klanten aantrekken die op zoek zijn naar het opbouwen van een band. Die vriendschap ontstaat dan ook echt. En er zijn dames die een PSE bieden, veel en wisselende klanten hebben (vaak ook een wisselende verblijfplaats) en die klanten aantrekken die op zoek zijn naar het botvieren van hun lusten, waarbij het genot van de dame ondergeschikt is. Ieder zijn heug en zijn meug. Leven en laten leven....

Hebben jullie dat ook? Ik vind het aanbod van dames tegenwoordig maar karig. Dan bedoel ik niet direct het aantal dames, maar de looks. Nu ben ik erg kieskeurig en kan al afknappen op details. Vaak zie ik een leuke foto en ga dan uiteraard verder kijken en in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen en die totaal niet past bij het lichaam. Een andere keer is het de opgespoten lippen of ja ja, de uitstraling. Dat laatste kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik kan afknappen op een superknappe DVP waarbij lichamelijk alles klopt, maar die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.

Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.
Wow, weet je wat ik me afvraag, ben je dan zelf de man met ideale looks en ideale blik in je ogen? Wellicht niet want dan moest je niet zoeken naar dames! Zoek je een partner om mee te trouwen of een sexdate? Foto's op buitenlandse sites, heel vaak nep, of zwaar bijgewerkt! Niet enkel in het buitenland. Misschien moet je jouw sexpop op maat laten maken. Kan je alles laten maken naar jouw wens ... . Jouw bericht laat me weer even herinneren aan de onaangename dates, van heren vol van zichzelf maar toch moeten betalen voor sex, en nadien zeggen sorry dat ik wel 8 uur per dag in de sportschool sta in het weekend en jij niet, of negatieve reviews schrijven uit frustraties! Gelukkig ... zat ik niet in een situatie dat ik alles en iedereen moest ondergaan voor geld. Dus iemand met een verkeerde blik in zijn ogen of bad energy tijdens de eerste date, nam ik hun volgende telefoon niet meer op.Ik kus mijn handen van de heren die mij waarderen voor wie ik ben, in goede en slechte tijden, bad hairday, of 2 kg erbij en nadien 5kg eraf. Ook al was ik er enkele maanden niet, en mijn vaste dates wisten in grote lijnen waarom. Ik ben blij dat ik als dame van plezier ergens toch wel kan zeggen, liever vandaag een boterham dan een dirty Harry.

Reeel is dat beide situaties bestaan. Zowel aan de kant van de dvp, als aan de kant van ons als klant. Er zijn dames die een GFE bieden, zelf ook genieten van de seks en een kleine vaste klantenkring hebben, die klanten aantrekken die op zoek zijn naar het opbouwen van een band. Die vriendschap ontstaat dan ook echt. En er zijn dames die een PSE bieden, veel en wisselende klanten hebben (vaak ook een wisselende verblijfplaats) en die klanten aantrekken die op zoek zijn naar het botvieren van hun lusten, waarbij het genot van de dame ondergeschikt is. Ieder zijn heug en zijn meug. Leven en laten leven....
Zolang je moet betalen voor sex, kan er m..i. geen sprake zijn van oprechte vriendschap en is er ook geen gelijkwaardigheid in de 'relatie'.

Zolang je moet betalen voor sex, kan er m..i. geen sprake zijn van oprechte vriendschap en is er ook geen gelijkwaardigheid in de 'relatie'.
Dat denk ik inderdaad ook niet.
Maar ja, dan zeggen die fanboys weer, je kan toch ook een vriendschaps relatie hebben met de bakker, waar je je brood koopt of met de groetenman waar je je groenten koopt:unsure:

Laatst bewerkt:
Dat denk ik inderdaad ook niet.
Maar ja, dan zeggen die fanboys weer, je kan toch ook een vriendschap relatie hebben met de bakker, waar je je brood koopt of met de groetenman waar je je groenten koopt:unsure:
Nee hoor, onzin. Het is en blijft iets zakelijks. Maar de een maakt een praatje bij de bakker en de ander wil zijn brood en weer weg. Zolang dat met respect gebeurt zijn beiden prima. Dat is iets anders dan (een beetje gechargeerd) het interesseert me niks wat ze van de wip vindt, als mijn zak maar leeg gaat. Andersom zie ik het ook niet als een hechte vriendschap, maar er zijn dvp's waar ik ook mee app als ze in Spanje op het strand zitten, dat is meer dan alleen zakelijk. Als ik sex heb met zo'n dame geniet ik daar meer van omdat we elkaar kennen en respecteren. En soms krijg je wel eens een optie uit de prijslijst gratis. Het blijft betaalde seks, maar wel prettiger dan wanneer het afstandelijk blijft.

Veel mannen kunnen niet tegen de waarheid, uiteindelijk gaat het om het geld die je haar brengt. Probeer maar eens tegen je vaste dvp te zeggen of je een keer gratis mag en zie haar reactie. Sommigen hier denken dat zij speciaal zijn en dat hun vaste dvp hun mag om wie ze zijn als mens, maar de realiteit ligt toch anders. Vriendschap en seks gaan niet samen dat heb jij goed begrepen, het is puur zakelijk van haar kant.

Vriendschap met een dvp kan prima, ik denk alleen dat het hier vooral gaat om een verschil van definitie wat betreft vriendschap.

Heel nauw zoals met je beste vrienden of familie? Nee, natuurlijk niet. Koud zakelijk en helemaal nep? Ook zeer zeker niet.

Als ik het over vriendschap met een dvp heb, is het dat je elkaar goed kent, privé ook veel van elkaar weet, vraagt naar dingen die in elkaars leven spelen, meeleeft met bepaalde zaken, elkaar steunt op andere punten en daarmee een band opbouwt die meer is dan: "hier is je geld, neuk me."

En ja, die band gaat meestal niet verder dan tijdens de date, en ja het is uiteindelijk een dienst en ze zou echt geen seks met me hebben onder andere omstandigheden, maar we zijn wel twee mensen die iets meer hebben dan alleen het lichamelijke.

Dat mag iedereen verder anders zien, hoewel ik het persoonlijk best jammer vindt als je het nooit op deze manier hebt meegemaakt of niet wil inzien dat het andere ook bestaat, maar vriendschap met een dvp bestaat wel degelijk, alleen waarschijnlijk niet zoals jij het definieert, en dat is prima.

Dat mag iedereen verder anders zien, hoewel ik het persoonlijk best jammer vindt als je het nooit op deze manier hebt meegemaakt of niet wil inzien dat het andere ook bestaat, maar vriendschap met een dvp bestaat wel degelijk, alleen waarschijnlijk niet zoals jij het definieert, en dat is prima.
Ik weet niet of je deze opmerking richting mij maakt, maar ik geef graag antwoord.
Ik heb vriendschap gelukkig wel degelijk op deze manier meegemaakt, maar dan was het geen DVP.
Maar mijn vriendinnen heb ik (uiteraard) nog nooit betaald voor sex.

Ik zie mezelf als ik een DVP bezoek als een klant.
Ik betaal voor een dienst (sex) en verwacht dat deze dienst prettig is. Vanzelfsprekend gaat dat dan gepaard met interactie en smalltalk en met de nodige respect.
Maar ik ben absoluut niet geïnteresseerd in haar verdere privéleven en kan me dan ook verder niks voorstellen bij vriendschap met een DVP.
Bij vriendschap komen er m.i. geen kosten (en zeker niet voor de sex) bij kijken.
Maar ieder zijn eigen ding.

Ik weet niet of je deze opmerking richting mij maakt
Nee hoor, dit was een algemene "jij" als in: de lezer.

Maar ik ben absoluut niet geïnteresseerd in haar verdere privéleven en kan me dan ook verder niks voorstellen bij vriendschap met een DVP.
Prima toch! Dat is wat voor jou werkt, dus waarom anders doen. Ik ben ook niet uit op vriendschap zoals ik het omschrijf, en ik weet echt dat ik verder een klant ben, maar vooral bij dames waar ik al jaren kom (pun intended) ontstaat dat vaak vrij organisch.

Maar ieder zijn eigen ding.
Precies.

Terug
Bovenaan Onderaan