Waarom deze reactie
@Rail Away ?
Hij komt recht bij de meeste vrouwen. Misschien niet bij een 1 of een 2.
Ik antwoord niet op vragen naar de bekende weg. Dat veinzen van onwetendheid of doen alsof je het overduidelijke niet begrijpt, daar heb ik geen geduld voor en doe ik niet aan mee.
Omdat er ook dit soort dames op forums worden besproken. En dan staat er bij: uiterlijk 4, service 10.
En dan ga je daar naar toe. De dame was tegen de 60 (ben toen begin 50 geweest). Idd, niet de playboy bunny, maar wat kon zij pijpen! Neuken was prima, ze was meer dan gemiddeld onderdanig en liet zo bijna alles met zich doen - bahalve anaal.
Is gewoon geil als je in een kamer bent waar alle muren en het plafond met spiegels vol hangt, en je hele andere "inzichten" krijgt tijdens de seks.
Gemiddelde sessie was:
- samen douchen
- ik op de rug en lang laten pijpen
- haar tijdens het pijpen uitgebreid vingeren en aan de tieten spelen
- voor haar staan (zij op haar knieën) en mijn ballen goed laten likken terwijl ze me aftrok
- neuken in diverse stellingen
- weer pijpen
- tweede ronde neuken
en dan of in haar kut of haar mond klaar komen (alles MC)
Kosten toen: 30 Euro, duur gemiddeld 30 minuten
Daarom ga ik ook (niet uitsluitend) naar een dame met een uiterlijk van 3-4.
Waarom in godsnaam? Je kunt ook naar een dame met recensie: uiterlijk 9, service 9. Je moet het helemaal zelf weten hoor, maar ik vind het echt van de zotten om geld neer te tellen voor vrouwen op wie je qua uiterlijk afknapt. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Gooi het dan direct in de sloot.
Ik zie ook nogal veel vijandigheid tegenover Harry (was het, geloof ik?) en heel veel bruinneuzerij en white knight gedrag t.ov. dvp's die voortkomt uit een verkeerde voorstelling van zaken. Volgens mij schrijft Harry nergens dat hij dvp's als vuil behandelt en niet als mens. Dat maken jullie er allemaal van, zodat jullie jezelf kunnen presenteren als 'beter dan'. En vervolgens haal je hem naar beneden met allerlei persoonlijke aanvallen terwijl je hem niet eens kent, op een manier waar de honden geen brood van lusten.
Volgens mij zegt Harry alleen maar dat het hem niet uitmaakt of de dvp ook 'geniet' van het samenzijn omdat hij betaalt voor zijn eigen genot. Prima toch? Daar is prostitutie voor bedoeld, niet om een relatie na te spelen. Denk je dat die Oost-Europese popjes achter het raam of op Kinky die er 10 per dag afwerken er op zitten te wachten om 'verwend' te worden door jullie?
Wat dat betreft is Harry veel realistischer dan al die mannen die schrijven: 'ze genoot er zelf ook van', 'ze kwam tot een trillend orgasme', 'ik likte haar naar een hoogtepunt' (bij een afspraak van 20 minuten waarin ook nog gepijpt en geneukt wordt).
Je hoeft een dvp ook niet respectloos te behandelen als het je niet interesseert of zij ook 'geniet'. Je kunt nog steeds alleraardigst zijn. Dus wat jullie schetsen is een valse tegenstelling. Zelf word ik ook niet goed van dat gezemel over 'een band opbouwen'. Ga toch fietsen, als jij de deur uit bent is ze je al vergeten. Ga lekker een band opbouwen met een vrouw buiten de betaalde seks.