Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 10'er vrouwen gehad - Laufhaus, maar de seks was maar een 4-5. Ik heb een paar vrouwen gehad met een uiterlijk van 3-4 maar seks van een 11.

Nu jij weer.
Dan ligt het toch aan jou dat de knappe dames steeds blijven mislukken, je kiest waarschijnlijk steeds de verkeerde uit. Blijven proberen zou ik zeggen, niet opgeven want ze zijn er te vinden kwestie van goed zoeken.

Waarom zou je überhaupt seks willen met een 'uiterlijk van 3-4' op een schaal van 10? Daar krijg ik hem niet voor omhoog!
Omdat die 4 een 7 wordt doordat ze leuk, vrolijk, attent is en precies aanvoelt wat jij lekker vind, waar die 9 een 5 wordt, doordat ze je als nummer zoveel behandeld en er verder chagrijnig bij ligt?

Ik heb eigenlijk een hekel om op deze manier over de dames te praten en ja er zijn ook heel wat schoonheden die wel snappen wat het vak inhoud, maar ook voor mij is er veel meer dan alleen het uiterlijk.

Omdat die 4 een 7 wordt doordat ze leuk, vrolijk, attent is en precies aanvoelt wat jij lekker vind, waar die 9 een 5 wordt, doordat ze je als nummer zoveel behandeld en er verder chagrijnig bij ligt?

Ik heb eigenlijk een hekel om op deze manier over de dames te praten en ja er zijn ook heel wat schoonheden die wel snappen wat het vak inhoud, maar ook voor mij is er veel meer dan alleen het uiterlijk.
Als je met dvp's die op schaal van uiterlijk 3 en 4 zijn je plezier moet halen dan zou ik niet eens meer naar de hoeren gaan. Maar iedereen is weer natuurlijk anders schoonheid zit vanbinnen zeggen ze wel eens.

Als je met dvp's die op schaal van uiterlijk 3 en 4 zijn je plezier moet halen dan zou ik niet eens meer naar de hoeren gaan. Maar iedereen is weer natuurlijk anders schoonheid zit vanbinnen zeggen ze wel eens.
Als ik in de spiegel kijk en mezelf met heel veel moeite een 6-minnetje geef, dan zou het van een ontieglijke arrogantie getuigen als ik alleen maar op 8en of 9s zou jagen, die in het dagelijkse leven voor mij onbereikbaar zouden zijn. Die 4 met de schoonheid van binnen is bij mij van harte welkom!

Dan moet je toch eerst wel gekozen hebben voor een 3-4 zonder dat je weet wat voor service ze biedt. Waarom doe je dat ?

Dan moet je toch eerst wel gekozen hebben voor een 3-4 zonder dat je weet wat voor service ze biedt. Waarom doe je dat ?
Voorstelrondje doet soms ook wonderen. De spetter die slap en ongeïnteresseerd een handje komt geven tegenover de andere dame die je meteen welkom doet voelen en ik een lekker hapje ben. Tuurlijk, blijft het nog steeds een gokje, maar heb er zelden naast gezeten.

Jij snapt dat kennelijk niet, maar als je ze als mens gaat zien en behandelen krijg je daar meestal een betere dienstverlening voor terug
Ik zie ze als hoer en krijg de dienstverlening waar ik voor betaal en zij een klant die zich aan de regels houdt. Win win lijkt me. Zo vaak van dvps gehoord dat er mannen langskomen met hun hele levensverhaal of geforceerd aardig gevonden willen worden door de dvp dat ze dat mentaal gewoon niet kunnen hebben of totaal geen zin in hebben. Ze willen sex en dan de volgende klant.
Iemand met weinig kennis omtrent vrouwen!
Wat hier wordt bedoeld met een "band" heeft te maken met respect voor elkaar, vertrouwen en een wederzijds goed gevoel. Kun je lekker neuken? Een aardige binnenkomer zou ik zo zeggen! Gelukkig prefereren meer wandelaars een goede band! Heb jij je overigens al eens afgevraagd of je zo geweldig kunt neuken?
Vertrouwen? Ik ga niet met ze trouwen of om mijn levens verhaal te vertellen. Ik kom voor sex. Het maakt niet uit of ik lekker neuk maar of zij goed neukt. Ik betaal toch. Wat boeit mij het nou wat zij ervan vind.
Je kan beter een band zoeken met een niet betaalde vriendin. Een band of vertrouwen opbouwen met een dvp, pffff hoe wanhopig/afhankelijk ben je dan wel niet.
Iemand met weinig kennis omtrent vrouwen!
Wat hier wordt bedoeld met een "band" heeft te maken met respect voor elkaar, vertrouwen en een wederzijds goed gevoel. Kun je lekker neuken? Een aardige binnenkomer zou ik zo zeggen! Gelukkig prefereren meer wandelaars een goede band! Heb jij je overigens al eens afgevraagd of je zo geweldig kunt neuken?
Jij hebt zoveel kennis omtrent vrouwen dat je een band zoekt met dvps, een betaald contact. Hahaha. Die band is er omdat jij je zakgeld daar heen brengt Don Juan.

Laatst bewerkt:
Ik zie ze als hoer en krijg de dienstverlening waar ik voor betaal en zij een klant die zich aan de regels houdt. Win win lijkt me.
Je drukt je wat cru uit, maar ik ben het wel met je eens.

Op wat small talk na, betaal ik niet voor een goed gesprek of 'een goede band en vertrouwen' maar voor de sex. En dat is al ca 3 euro per minuut...
En daarna scheiden de wegen elkaar weer.

Praten doe ik wel in een restaurant, kroeg of gewoon thuis.

Ik heb dat ook, het gevoel dat er maar weinig dames adverteren die me aanspreken. Mijn oplossing is om me te beperken tot enkelen waar ik een goede band mee heb. Een prive ontvangst dame, en Thaise masseuse en enkelen (2 of 3} bij Le Baron af en toe. Het afgelopen jaar gewoon geen nieuwe dames meer gezocht maar het gehouden bij een paar van wie ik weet dat ik het er naar mijn zin ga hebben; minder spannend, maar meer ontspannend.
Precies dát!😄👍

Ik ben al eind 60 ,dan heb je niet de luxe om de mooiste te kiezen (mooi is voor iedereen anders) ik hou er van als er wederzijds respect is ,en een leuke dame gewoon uiterlijk die mij als oudere man met geduld wil hebben ,en ik behandel de dames altijd op een goede leuke manier ,geen botte praat zoals sommige praten over de dames die ons plezieren ,en het gaat natuurlijk om het geld ,maar voor de klant hoe hij behandeld en benaderd word van de dienste de zie bied ,want een dame die het vak verstaat zal geen gezeur over geld hebben of ze super mooi of gewoon een leuke meid is

Als ik in de spiegel kijk en mezelf met heel veel moeite een 6-minnetje geef, dan zou het van een ontieglijke arrogantie getuigen als ik alleen maar op 8en of 9s zou jagen, die in het dagelijkse leven voor mij onbereikbaar zouden zijn. Die 4 met de schoonheid van binnen is bij mij van harte welkom!
Waarom zou je arrogant zijn? Je maakt je tekortkomingen qua uiterlijk toch ruim goed met het geld die je haar als klant geeft, daar doen die mooie dvp's het uiteindelijk ook voor.
Misschien heeft niet iedereen die keus en zijn ze op die drietjes en viertjes aangewezen.
Misschien heeft het met hun eigen onzekerheid te maken dat ze zich beter voelen bij minder aantrekkelijk dvp's en de knappe maar willen vermijden. Want met een beetje geld heb je met gemak een mooie dame die een 8 is, daar zal het dus niet aan liggen denk ik.

Laatst bewerkt:
Je drukt je wat cru uit, maar ik ben het wel met je eens.

Op wat small talk na, betaal ik niet voor een goed gesprek of 'een goede band en vertrouwen' maar voor de sex. En dat is al ca 3 euro per minuut...
En daarna scheiden de wegen elkaar weer.

Praten doe ik wel in een restaurant, kroeg of gewoon thuis.
Als het normaal verwoord is ben ik het met je eens. Natuurlijk gaat het om een betaalde dienst.

Het wordt allemaal weer zo zwart wit gebracht. Ja, het is een betaalde dienst, maar waarom zou een dame daarmee geen plezier in haar werk hebben en met sommige klanten een goed contact hebben wat verder gaat dan alleen de dienst?

Met mijn klusjesman heb ik ook goed contact en weet ik veel van hem, en hij van mij, maar hij levert idd ook een betaalde dienst. Idem bij een paar anderen. Waarom zou het dan bij een dvp anders zijn?

Ze doen het om geld te verdienen, maar het blijven mensen en geen robots die hun klus doen en klaar.

Voorstelrondje doet soms ook wonderen. De spetter die slap en ongeïnteresseerd een handje komt geven tegenover de andere dame die je meteen welkom doet voelen en ik een lekker hapje ben. Tuurlijk, blijft het nog steeds een gokje, maar heb er zelden naast gezeten.
Dat bedoel ik niet. Blijkbaar kies je een dvp die je op een 3-4 waardeert op basis van een foto. Dan weet je nog helemaal niks over hoe ze je hand schud. Waarom kies je een 3-4 op basis van een foto ?

Dat bedoel ik niet. Blijkbaar kies je een dvp die je op een 3-4 waardeert op basis van een foto. Dan weet je nog helemaal niks over hoe ze je hand schud. Waarom kies je een 3-4 op basis van een foto ?
Vooral door de rest van haar profiel. Een leuke, in correct Nederlands (of Engels) geschreven tekst waardoor ze spontaan overkomt en je het idee krijgt dat het een dame is die er zelf ook echt zin in heeft. En duidelijkheid over diensten en prijzen.

Ik zie ze als hoer en krijg de dienstverlening waar ik voor betaal en zij een klant die zich aan de regels houdt. Win win lijkt me. Zo vaak van dvps gehoord dat er mannen langskomen met hun hele levensverhaal of geforceerd aardig gevonden willen worden door de dvp dat ze dat mentaal gewoon niet kunnen hebben of totaal geen zin in hebben. Ze willen sex en dan de volgende klant.

Vertrouwen? Ik ga niet met ze trouwen of om mijn levens verhaal te vertellen. Ik kom voor sex. Het maakt niet uit of ik lekker neuk maar of zij goed neukt. Ik betaal toch. Wat boeit mij het nou wat zij ervan vind.
Je kan beter een band zoeken met een niet betaalde vriendin. Een band of vertrouwen opbouwen met een dvp, pffff hoe wanhopig/afhankelijk ben je dan wel niet.

Jij hebt zoveel kennis omtrent vrouwen dat je een band zoekt met dvps, een betaald contact. Hahaha. Die band is er omdat jij je zakgeld daar heen brengt Don Juan.
In de basis is het allemaal waar wat je zegt, maar wat hier denk ik bedoelt wordt is dat je een dvp ook met respect kan behandelen. Als je je auto naar de garage brengt verwacht je ook de service waar je voor betaalt. Maar daarom kun je nog wel vriendelijk zijn. Jij lijkt me daarentegen helemaal niet zo'n vriendelijk type, eerder een bullebak. In dat geval kotst een dvp je uit, hoeveel je ook betaalt en hoe goed je ook neukt. Achter je rug om krijg je de vinger. en zij lacht als laatste omdat je betaalt hebt.
Vooral door de rest van haar profiel. Een leuke, in correct Nederlands (of Engels) geschreven tekst waardoor ze spontaan overkomt en je het idee krijgt dat het een dame is die er zelf ook echt zin in heeft. En duidelijkheid over diensten en prijzen.
En dat is helemaal prima denk ik. Persoonlijk zoek ik dat ook, maar dan leg ik de lat hoger dan een 3-4, maar ook geen 9-10.

Het wordt allemaal weer zo zwart wit gebracht. Ja, het is een betaalde dienst, maar waarom zou een dame daarmee geen plezier in haar werk hebben en met sommige klanten een goed contact hebben wat verder gaat dan alleen de dienst?

Met mijn klusjesman heb ik ook goed contact en weet ik veel van hem, en hij van mij, maar hij levert idd ook een betaalde dienst. Idem bij een paar anderen. Waarom zou het dan bij een dvp anders zijn?

Yep. Het geldt ook voor mij wanneer ik de dienstverlener/werker ben.
Ook al doe ik het ook niet gratis, het is (gelukkig) vaak genoeg "lekker werken" met/bij/voor die klanten.

Ze doen het om geld te verdienen, maar het blijven mensen en geen robots die hun klus doen en klaar.

In allerlei dienstverlenende/"contact" beroepen kennen ze klanten die maar net getolereerd worden vanwege hun centen (of als teamgenoot vanwege hun talent), maar ze verder zo snel mogelijk de deur uit willen werken.

Je hoeft niet ver te zoeken naar de verhalen over celebrities, (A/B/C) sterren, topsporters of gewoon omhoog gevallen proleten van bediening, hotelpersoneel, verkopers of aannemers om te snappen dat echt niet alle klanten even leuk zijn om te hebben.
En andere - die ook nog steeds betalen - maar waar het wel prettig was om voor te werken.
No shit - die krijgen ook niet helemaal dezelfde service of hetzelfde welkom.

De term "asshole tax" (extra hoge rekening omdat de klant een eikel is) is niet onbekend in een hoop sectoren.
Dat je met meer plezier en inzet het uurtarief voor de ene klant invult dan de andere , en als het druk genoeg is ervoor kiest om wel zaken met meneer Vriendelijk te doen en voor meneer Arro geen tijd hebt , heel normaal.
En m.i. werkt dat voor DVPs echt niet anders.

Laatst bewerkt:
In de basis is het allemaal waar wat je zegt, maar wat hier denk ik bedoelt wordt is dat je een dvp ook met respect kan behandelen. Als je je auto naar de garage brengt verwacht je ook de service waar je voor betaalt. Maar daarom kun je nog wel vriendelijk zijn. Jij lijkt me daarentegen helemaal niet zo'n vriendelijk type, eerder een bullebak. In dat geval kotst een dvp je uit, hoeveel je ook betaalt en hoe goed je ook neukt. Achter je rug om krijg je de vinger. en zij lacht als laatste omdat je betaalt hebt.

En dat is helemaal prima denk ik. Persoonlijk zoek ik dat ook, maar dan leg ik de lat hoger dan een 3-4, maar ook geen 9-10.
Of een dvp mij uitkotst of niet, boeit me geen reet. Zijn genoeg dvps die liever hoerenlopers hebben die betalen en oprotten dan van die gasten die bevriend willen worden, aardig gevonden willen worden, als een soort vriend/vriendin in de kamer willen liggen(hih)of lekker willen kletsen omdat ze niemand anders hebben.
Dat eeuwige gebral over respect, slappe hap. Ik betaal om te neuken en hou me aan de regels. Ik krijg met deze instelling top service! Praten doe je in het café of met mensen die oprecht interesse hebben en niet met dames die naar je luisteren omdat je betaald, triest.

Misschien komt het ook omdat wij gewend zijn om met (hele) mooie, aantrekkelijke dames sex te hebben. Als het dan om het uiterlijk van de dvp gaat, leggen we lat iedere keer iets hoger. Totdat we niet hoger kunnen wegens een onrealistisch pakket over hoe ze er moet uitzien.
We letten niet meer op haar dienstverlening, haar inzet etc. Daar zouden we meer op moeten letten dan haar looks.
Nou ik let altijd op de combi van uiterlijk, klik, energie en service, en door ervaring weet ik meer en meer wat ik wel en niet wil

Jij Harry, je zou met je attitude eens de reguliere (vrouwen)markt opgaan. Wedden dat je in 2047 nog steeds zoekende bent? Zelfs dat 3tje of 4tje laat het heel snel afweten! En ja, ik ben als ouwe bok fier als ze me Don Juan noemen!

allemaal leuk en aardig..
maar als ik het gevoel krijg bij een klant van 'die komt hier alleen maar om het muurtje op te trekken'..en er amper een goedemorgen afkan of een bak koffie..
dan kan diegene de volgende keer barsten...en nagelang hoe ongezellig meneer of mevrouw was..durf ik dat best nog te zeggen ook..
zoek maar een ander..wil best nog wel een nummer van een concullega geven
zo ga je niet met mensen om ..punt uit..
als je bij de kapper zit geef je die man of vrouw ook niet het gevoel van 'knip dat haar en houd je smoel'
de bakker ' geef dat brood nou maar..de rest gaat je niks aan'..
en natuurlijk begrijp ik wel dat een dvp in de hoofdzaak zit voor sex in ruil voor geld..
en inderdaad met sommige krijg je geen aansluiting..
maar ik vind het toch wel leuk dat wanneer je maanden later weer een keer bij dezelfde terugkomt ,dat ze nog dingen weet van de vorige keer..al zal dat ook te maken hebben ofdat ze je interresant vind..
en nee..ik hoef er geen diepgaande relatie mee..
maar iets meer van diepgang en belangstelling weerszijde maakt voor mij wel een leukere date dan knallen en weg..
ik heb zelf klanten waar ik bijvoorbeeld jaren niet geweest ben en waar ik dan later nog mag komen ,die dan vragen ofdat ik nog naar een concert van een bepaalde band geweest ben of iets..
sorry ,ik kan dat niet..is iemand vriendelijk en spontaan ,dan ben ik dat ook..
er is altijd het 'man behind the face' aspect..of woman in dit geval..
ligt deels aan jezelf..lees wel eens recensies over dames die ik ook bezocht heb ..
'kille oostblok dame'..terwijl ik dat zo niet ervaarde...kan een moment opname zijn..
of dame had misschien binnen 2 tellen door dat je kwam om ze plat te neuken en verder niks..
daar wel eens bij stil gestaan?

Jij Harry, je zou met je attitude eens de reguliere (vrouwen)markt opgaan. Wedden dat je in 2047 nog steeds zoekende bent? Zelfs dat 3tje of 4tje laat het heel snel afweten! En ja, ik ben als ouwe bok fier als ze me Don Juan noemen!
Daarom moet ie juist naar de hoeren en kan ie z'n frustratie botvieren op hen.
Of een dvp mij uitkotst of niet, boeit me geen reet. Zijn genoeg dvps die liever hoerenlopers hebben die betalen en oprotten dan van die gasten die bevriend willen worden, aardig gevonden willen worden, als een soort vriend/vriendin in de kamer willen liggen(hih)of lekker willen kletsen omdat ze niemand anders hebben.
Dat eeuwige gebral over respect, slappe hap. Ik betaal om te neuken en hou me aan de regels. Ik krijg met deze instelling top service! Praten doe je in het café of met mensen die oprecht interesse hebben en niet met dames die naar je luisteren omdat je betaald, triest.
flinke vent ben je hoor

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan