Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooi beschreven. Bijzonder is dat de meeste 50ers zich met hun dikke pens zelfverzekerder voelen dan de jonge mannen. Die oude mannen denken ook nog dat zij alle vrouwen nog kunnen krijgen. Helaas, :cry: de 20/30'er zijn absoluut meer sexy met de spieren en hun pik nog op volle spanning.
Nu... heus niet alle DVP's 'vallen' voor 20ers of 30ers hoor!
Aardig wat verkiezen (ook) mannen met meer ervaring, verzorgd voorkomen en zelfzekere uitstraling! Maar... die hangbuik en neerhangende schouders doen het dan natuurlijk niet! Haha!

Aardig wat verkiezen (ook) mannen met meer ervaring, verzorgd voorkomen en zelfzekere uitstraling! Maar... die hangbuik en neerhangende schouders doen het dan natuurlijk niet! Haha!
Ha die Marco, voor de eerste keer helemaal eens met jou! Goed gevoel! Nu spreek je bewezen taal! En wat je zegt, verzorgd en voorkomend en een luisterend oor! En die hangbuik heb je aan jezelf, regelmatige gym en ook dat is geen probleem. Kost €40,- per maand!

Ze willen het liefst respectvolle mannen die hun goed behandelen, en die hun niet met een rotgevoel achterlaten.

Weet je, toen ik er jaren geleden mee begonnen ben was ik een frisse twintiger. Er werd vlotjes gelonkt vanachter de ramen, want het alternatief toen was een vijftiger met een vette pens en dikke wangen. Nu ben ik zelf die vijftiger (nu wel niet zo vet en voos als ik hierboven beschrijf, maar toch geen frisse 20er meer)
De deur gaat nog steeds open, maar lonken zie ik ze niet zo heel veel meer doen.

En wat mijn goesting betreft: hij weigert nog steeds geen dienst en blijft lekker hard, maar tussen 2 beurten door duurt de pauze toch al wat langer.
Dat en zoals hierboven beschreven: alle dagen een 911 onder je komt geschoven gaat ook snel vervelen, en als het op is ga je wellicht wat meer zoeken en verlangen maar wat niet te koop is, of toch niet met zo'n leeftijdsverschil.

Samengevat: je word ouder papa, geef het maar toe, je wil er alles aan doen maar weet niet hoe. En je weet ondertussen alle mogelijke smaken.

Troost je, ze zien geen frisse twintiger of vijftiger met een pens. Ze zien alleen geld lopen en daar geven ze om. Dit wereld is dat vrouwen hun lichaam te koop zetten voor de hoogste bieder. Ook dat geflirt en getikt op de ramen is niks anders dan binnenhalen van geld.

Ook was concurrentie vroeger moordend. Meer dames en die vochten om elke klant. En frisse twintigers zijn naïef en kwetsbaarder dan een veteraan wandelaar.

Laatst bewerkt:
Hoogste bieder? Vraagprijs is vaak hetzelfde hoor en dat vechten herken ik ook niet, ze staan gewoon achter het raam op een klant te wachten

Ja en Nee, de startprijs is inderdaad hetzelfde maar sommige (meestal oudere) wandelaars betalen meer dan de starttarief of nemen extra's of meer tijd. Dan is het logisch dat sommige dames voorrang geven aan sommige klanten.

En ik zei vroeger en dan moet je denken aan "poeldijksestraat" en heb zelf ruzies gezien tussen de dames. Soms ging het om vaste klanten vooral die met een goedgevulde portemonnee. Maar tegenwoordig staan meer ramen leeg dan vol. Tenminste in Geleenstraat, was vandaag triest wat bezetting betreft.

Laatst bewerkt:
Mee eens. Ook ik ben rustiger en zelfverzekerder dan vroeger. Dat levert een ander soort bezoek met een DVP op dan vroeger. De dames tikken niet meer wild op de ramen om mij naar binnen te lokken. Tegelijkertijd heb ik meer contact met dames die ik vast bezoek. We delen meer met elkaar.

Dat DVP's alleen voor geld werken geloof ik niet. Ik werk ook voor m'n geld, maar ik wil m'n werk ook leuk vinden. Denk dat dit bij een DVP niet anders is.

Mee eens. Ook ik ben rustiger en zelfverzekerder dan vroeger. Dat levert een ander soort bezoek met een DVP op dan vroeger. De dames tikken niet meer wild op de ramen om mij naar binnen te lokken. Tegelijkertijd heb ik meer contact met dames die ik vast bezoek. We delen meer met elkaar.

Dat DVP's alleen voor geld werken geloof ik niet. Ik werk ook voor m'n geld, maar ik wil m'n werk ook leuk vinden. Denk dat dit bij een DVP niet anders is.
Dat is het verschil tussen afgewerkt worden of een goeie geile date met een dvp. De categorie die het met plezier doet zoek ik, want daar stap je blij naar buiten.

Ik doe het andersom:
1. De prijs, max. €200,-/uur.
2. Taal, Ned., Engels, Duits, Frans, moet wederzijds redelijk verstaanbaar zijn (Mooie Poolse vrouwen spreken Duits)!
3. Siliconen, inderdaad bahbah!
4. Geen Tatoeage? Waarom geen mooi vlindertje op haar dij?
5. Superknap? Ben ik datzelf dan, hou anders je mond!
Tot heden geen enkel probleem met aanbod!
Grappig (en logisch) om te zien dat iedereen zijn eigen criteria heeft bij de keuze.
In ieder geval is mijn vijver om in te vissen kleiner:
1. Ik ga max tot 160 euro per uur
2. Taal vind ik toch wel belangrijk. Een poolse die niet verder komt dan ' du ficken' sla ik in ieder geval snel over

Verder:
Een mooi vlindertje op de dij is uiteraard geen probleem. Ik heb het echt over volgekliederde dames die ik helaas steeds meer zie.
Ik snap niet wat hen bezielt; vind het een vorm hopeloos op zoek zijn naar aandacht.

Je laatste zin vind ik wel een beetje vreemd.
Ik kies als klant toch de dame uit en betaal daar ook voor.
Dan is het toch logisch dat ik een knappe dame kies en dan is mijn uiterlijk toch compleet irrelevant.
Uiteraard kan de dame mij altijd weigeren (en dat moet ze ook vooral doen als ze er geen zin in heeft), maar het is geen kwestie van gelijk oversteken.

Mooi beschreven. Bijzonder is dat de meeste 50ers zich met hun dikke pens zelfverzekerder voelen dan de jonge mannen. Die oude mannen denken ook nog dat zij alle vrouwen nog kunnen krijgen. Helaas, :cry: de 20/30'er zijn absoluut meer sexy met de spieren en hun pik nog op volle spanning.
Ik kan met mijn lijf nog concureren met gasten die de helft jonger zijn.
😉😀😊

Gelukkig vinden mijn klanten mijn lichaam ook top. Een klant vertelde het me gisteren nog.
Nochtans 50+.

Dit zal gelden voor een (Nederlandse) prostituee in een privé huis maar die Oost Europesen achter het raam zijn daar echt alleen maar omdat ze er geld mee verdienen.

Grappig (en logisch) om te zien dat iedereen zijn eigen criteria heeft bij de keuze.
In ieder geval is mijn vijver om in te vissen kleiner:
1. Ik ga max tot 160 euro per uur
2. Taal vind ik toch wel belangrijk. Een poolse die niet verder komt dan ' du ficken' sla ik in ieder geval snel over

Verder:
Een mooi vlindertje op de dij is uiteraard geen probleem. Ik heb het echt over volgekliederde dames die ik helaas steeds meer zie.
Ik snap niet wat hen bezielt; vind het een vorm hopeloos op zoek zijn naar aandacht.

Je laatste zin vind ik wel een beetje vreemd.
Ik kies als klant toch de dame uit en betaal daar ook voor.
Dan is het toch logisch dat ik een knappe dame kies en dan is mijn uiterlijk toch compleet irrelevant.
Uiteraard kan de dame mij altijd weigeren (en dat moet ze ook vooral doen als ze er geen zin in heeft), maar het is geen kwestie van gelijk oversteken.
Laatste zin niet op die manier bedoeld.
Wat ik wilde zeggen is dat de "doorsneevent", waaronder ikzelf, elk zijn eigen beeld heeft van wat knap is of wat niet. En weigeren zal de dame slechts in incidentele gevallen. Geen reclame en geen inkomsten!

Vooral met dat laatste... sla je de nagel op de kop!
Niks leuker dan dat beiden met een prettig gevoel uit mekaar gaan!
Dat laatste is natuurlijk wel waar, maar de relatie DVP-klant is natuurlijk niet gelijkwaardig.
Een DVP levert een sexuele dienst en is dan vaak niet erg kieskeurig (anders zou ze geen klanten hebben) t.a.v. de klanten.
Veel DVP's leveren gewoon professioneel deze dienst en maken er het beste van. Natuurlijk zullen ze er en toe ook flink van kunnen genieten, zeker bij jonge aantrekkelijke mannen, maar het is en blijft een wereld van illusie.

Dat laatste is natuurlijk wel waar, maar de relatie DVP-klant is natuurlijk niet gelijkwaardig.
Een DVP levert een sexuele dienst en is dan vaak niet erg kieskeurig (anders zou ze geen klanten hebben) t.a.v. de klanten.
Veel DVP's leveren gewoon professioneel deze dienst en maken er het beste van. Natuurlijk zullen ze er en toe ook flink van kunnen genieten, zeker bij jonge aantrekkelijke mannen, maar het is en blijft een wereld van illusie.
Lekkere illusie dan wel!
Zeker als je zelf het scenario beheert!

Misschien komt het ook omdat wij gewend zijn om met (hele) mooie, aantrekkelijke dames sex te hebben. Als het dan om het uiterlijk van de dvp gaat, leggen we lat iedere keer iets hoger. Totdat we niet hoger kunnen wegens een onrealistisch pakket over hoe ze er moet uitzien.
We letten niet meer op haar dienstverlening, haar inzet etc. Daar zouden we meer op moeten letten dan haar looks.

Misschien komt het ook omdat wij gewend zijn om met (hele) mooie, aantrekkelijke dames sex te hebben. Als het dan om het uiterlijk van de dvp gaat, leggen we lat iedere keer iets hoger. Totdat we niet hoger kunnen wegens een onrealistisch pakket over hoe ze er moet uitzien.
We letten niet meer op haar dienstverlening, haar inzet etc. Daar zouden we meer op moeten letten dan haar looks.
Het ging erom hoe je je eerste keuze maakt. In dat geval heb je dus nog geen service meegemaakt. Dus een keuze maken o.b.v. De foto's.

Ieder stelt z'n eigen prioriteiten . "We" 'moeten' niks.

Voor mezelf sprekend - ik heb wat wensen (en ondergrens) qua uiterlijk, maar inmiddels wel ervaren dat een enorm mooie vrouw geen garantie is op goede seks.
Dat ze precies het plaatje in je hoofd is, helpt een stuk qua opwinding maar is niet genoeg om een 'slechte klik' (of gewoon slechte inzet/skills) te compenseren, tenminste, voor mij niet.

Met dat soort ervaringen kan ik dan inderdaad een erg mooie jonge vrouw niet kiezen als ik het gevoel heb dat we niet gaan klikken.
"Goed genoeg"qua uiterlijk en een fantastische klik heb ik veel liever dan een supermodel zonder klik/skills/inzet.

Andersom denkend - ik wil dan ook wel geloven dat een DVP die wat levens- en werkervaring heeft niet meer vanzelf de voorkeur geeft aan jonge binkies met een strak lijf .

Voor nogal veel vrouwen is de voornaamste klacht qua seksprestaties te weinig voorspel . "three pump chump". (man die er meteen in gaat, drie keer stoot en meteen klaarkomt, en er dan afrolt en gaat pitten)
Voor een DVP zou dat dan nog niet zo erg zijn - als meneer het haantje dan ook nog een arrogante attitude heeft dat ie eigenlijk niet hoeft te betalen omdat hij zo jong en strak is en ze zo lekker geneukt wordt door z'n knoepert van een pik - kan ik helemaal begrijpen dat ze 'm niet _zo_ graag ziet.

Terug
Bovenaan Onderaan