Dirty-Harry
Wandelaar
- 44
- 21/12/24
- 9
Hebben jullie dat ook? Ik vind het aanbod van dames tegenwoordig maar karig. Dan bedoel ik niet direct het aantal dames, maar de looks. Nu ben ik erg kieskeurig en kan al afknappen op details. Vaak zie ik een leuke foto en ga dan uiteraard verder kijken en in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen en die totaal niet past bij het lichaam. Een andere keer is het de opgespoten lippen of ja ja, de uitstraling. Dat laatste kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik kan afknappen op een superknappe DVP waarbij lichamelijk alles klopt, maar die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.
Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.
Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.