Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirty-Harry

Wandelaar
44
21/12/24
8
Hebben jullie dat ook? Ik vind het aanbod van dames tegenwoordig maar karig. Dan bedoel ik niet direct het aantal dames, maar de looks. Nu ben ik erg kieskeurig en kan al afknappen op details. Vaak zie ik een leuke foto en ga dan uiteraard verder kijken en in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen en die totaal niet past bij het lichaam. Een andere keer is het de opgespoten lippen of ja ja, de uitstraling. Dat laatste kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik kan afknappen op een superknappe DVP waarbij lichamelijk alles klopt, maar die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.

Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.

Zoals je al aangeeft staan op die buitenlandse sites soms gewoon dezelfde dames, maar op die buitenlandse sites beoordeel je het blijkbaar positiever. Je bent dus inderdaad te kieskeurig. Misschien zoek je dus gewoon een excuus voor jezelf om een tripje naar het buitenland te maken. Prima natuurlijk, geniet ervan.

Ik herken het wel hoor, periodes waarin het helemaal perfect moet zijn.

Ik zou het bij mezelf zoeken als ik jou was. Anders blijf je alleen maar teleurgesteld worden.
Probeer juist ook van de imperfecties te houden en kijk vooral naar wat je WEL krijgt. Daar ga je een hoop plezier van hebben als dat je lukt.

En bedenk ook: zelf ben je ook vast niet perfect en daar moeten de dames het ook maar mee doen ;).

Welgemeend succes gewenst.

Hebben jullie dat ook? Ik vind het aanbod van dames tegenwoordig maar karig. Dan bedoel ik niet direct het aantal dames, maar de looks. Nu ben ik erg kieskeurig en kan al afknappen op details. Vaak zie ik een leuke foto en ga dan uiteraard verder kijken en in heel veel gevallen knap ik dan af op die enorme reet die ze meetorsen en die totaal niet past bij het lichaam. Een andere keer is het de opgespoten lippen of ja ja, de uitstraling. Dat laatste kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik kan afknappen op een superknappe DVP waarbij lichamelijk alles klopt, maar die op een bepaalde manier uit haar ogen kijkt die mij niet bevalt.

Ik ben gaan kijken op sites in Spanje, Ierland en Zwitserland en ik moet je zeggen dat ik daar hele fraaie exemplaren op zie. Ook dames die eerst in Nederland actief waren. Toch maar eens een lang weekend gaan plannen in het buitenland denk ik.
Werkelijk?
Dit hele verhaal... en wat je dus eigenlijk (enkel) doet... is naar de plaatjes kijken!
Zoals hierboven reeds vermeld... kijk naar de positieve dingen... waar je wél naar uitkijkt!

En... 'you can't judge a book by its cover'... dus enkel naar de foto's kijken en al meteen een (finaal) oordeel vellen... Tsja!

Naar de plaatjes kijken op zich zal het probleem niet zijn. Het probleem is waarschijnlijk te veel naar dezelfde plaatjes kijken. Daarom schat hij het aanbod op de buitenlandse sites beter in: hier worden versere plaatjes gevonden. Ga je structureel iedere dag de plaatjes kijken op die buitenlandse sites, dan heb je het na een paar weken ook wel weer gezien.

Naar de plaatjes kijken op zich zal het probleem niet zijn. Het probleem is waarschijnlijk te veel naar dezelfde plaatjes kijken. Daarom schat hij het aanbod op de buitenlandse sites beter in: hier worden versere plaatjes gevonden. Ga je structureel iedere dag de plaatjes kijken op die buitenlandse sites, dan heb je het na een paar weken ook wel weer gezien.
Plus het feit dat velen blijkbaar het fenomeen 'photoshop' niet kennen!

Ik heb dat ook, het gevoel dat er maar weinig dames adverteren die me aanspreken. Mijn oplossing is om me te beperken tot enkelen waar ik een goede band mee heb. Een prive ontvangst dame, en Thaise masseuse en enkelen (2 of 3} bij Le Baron af en toe. Het afgelopen jaar gewoon geen nieuwe dames meer gezocht maar het gehouden bij een paar van wie ik weet dat ik het er naar mijn zin ga hebben; minder spannend, maar meer ontspannend.

Ja, ik heb dat ook. Veel vrouwen (zowel dvp's als die je in het dagelijks leven ziet) denken tegenwoordig dat ze niet knap zijn zonder nephaar (extensions), nepwenkbrauwen (eerst epileren en dan opnieuw tekenen), nepwimpers, neplippen, neptieten, een dikke laag 'plamuur' en piercings en tattoos. En met een vel-over-been lijf.
Je ziet er nog maar weinig puur natuur met normale zachte wulpse rondingen.

Titel: Ja
Eerste zin: Nee

De prentjes komen in veel gevallen dan nog niet overeen met de werkelijkheid. De ene keer is de afwijking al wat groter dan de andere. Bij de Zuid-Amerikaanse of Chineese dames krijg je standaard gewoon iemand helemaal anders voorgeschoteld.

Dus er wachten mogelijk nog meer teleurstellingen.

Zoals je al aangeeft staan op die buitenlandse sites soms gewoon dezelfde dames, maar op die buitenlandse sites beoordeel je het blijkbaar positiever. Je bent dus inderdaad te kieskeurig. Misschien zoek je dus gewoon een excuus voor jezelf om een tripje naar het buitenland te maken. Prima natuurlijk, geniet ervan.
Op de buitenlandse sites staan niet dezelfde dames. Daar staan de dames die eerst in Nederland adverteerden en die mij wel bevallen. Daarnaast staan er dames die nog nooit in Nederland zijn geweest. Het aanbod lijkt gewoon beter te zijn.
Werkelijk?
Dit hele verhaal... en wat je dus eigenlijk (enkel) doet... is naar de plaatjes kijken!
Zoals hierboven reeds vermeld... kijk naar de positieve dingen... waar je wél naar uitkijkt!

En... 'you can't judge a book by its cover'... dus enkel naar de foto's kijken en al meteen een (finaal) oordeel vellen... Tsja!
Om een eerste keuze te maken is plaatjes kijken toch het enige dat je hebt? Het gaat erom dat ik vaak (niet altijd dus) afknap op cosmetische ingrepen of overduidelijke photoshop correcties.

Op de buitenlandse sites staan niet dezelfde dames. Daar staan de dames die eerst in Nederland adverteerden en die mij wel bevallen. Daarnaast staan er dames die nog nooit in Nederland zijn geweest. Het aanbod lijkt gewoon beter te zijn.
Soms komen die dames alsnog naar hier. Er zijn ook topdames hier die nooit daar zullen verschijnen. Gemiddeld zal er echt niet veel verschil in aanbod zijn.
Dit onderwerp speelt dan ook al zo ongeveer sinds de oprichting van dit forum: https://www.girlsreview.nl/threads/is-het-aanbod-ooit-zo-slecht-geweest.6598/

ik heb precies hetzelfde, het is maar heel karig, veel "fake" IQ/EQ is vaak ook ver te zoeken etc en dat neppe met die eendenlippen en neptieten hou ik ook echt niet van.

daarom ga ik liever naar feestjes of date ik met een stel.

ik ken het ja..
sluipt er gaandeweg in denk ik..
toen ik in 05/06 voor het eerst naar het SKW ging was bijna alles wat geen 'dikke negerin' was of zwaar Roma tuig al goed genoeg..
tegenwoordig moet het juist een zo mooi mogelijk exemplaar zijn en dan liefst nog niet ouder dan 35..

komt inderdaad er nog bij kijken dat dames denken dat 'wij' op van die bimbo's vallen..
je ziet het op de tv bij programma's al LLDL of van die zeikprogramma's als Big Brother..nou kijk ik die trash niet ,maar zie soms flarden ervan
nepnagels/wimpers/tieten/tanden
bomvol met tattoo's ..dat moet dan 'mooi' zijn?..
ik moet zeggen dat de meeste Oostblokkertjes die ik bezoek ook wel tattoo's hebben/hadden maar zogauw er dan ook nog aan gesleuteld is/was dan scroll ik door..

de spoeling word best dun dan ..
weinig meiden die er uitzien als Jennifer Connelly in haar prime zeg maar..
en komt zoiets voorbij in de richting dan sla ik mogelijk toe..
maar de pest is,is dat alles gewoon word..
een automonteur die bij een vakgarage werkt en de hele dag aan burger Kia's ,Opels ,Ford staat te rommelen om het zo goedkoop te fixen ,pist bijna in zijn broek als hij een keer een 911 voor zijn neus krijgt..
een jongen die bij de Porschedealer werkt denkt bij zichzelf 'heb je weer zo'n ding'..

wij zijn ook te verwend inmiddels..
dat is gewoon alles..
je zou een keer een hard reset moeten kunnen doen..en opnieuw beginnen
al blijft een opgedirkte bimbo dan misschien nog wel no go..
kan zo maar..
maar ik begrijp TS wel..

Titel: Ja
Eerste zin: Nee

De prentjes komen in veel gevallen dan nog niet overeen met de werkelijkheid. De ene keer is de afwijking al wat groter dan de andere. Bij de Zuid-Amerikaanse of Chineese dames krijg je standaard gewoon iemand helemaal anders voorgeschoteld.

Dus er wachten mogelijk nog meer teleurstellingen.
Om maar een voorbeeld te noemen; Paula, Amstelveen was gewoon een hele mooie dame. Geen photoshop, geen rare opvullingen behalve de gebruikelijke siliconen. Maar je kreeg waar je voor kwam en niet alleen de looks.

Geen last van. Ik laat me ook niet leiden door foto's. Sterker nog, ik kijk er eigenlijk niet of nauwelijks naar.

Dat komt omdat ik privehuizen bezoek en de dames aan me laat voorstellen.

Geen stilstaand beeld in de perfecte pose en belichting, photoshop of oude foto's, maar bewegend, in 3d met full surround sound, in het eggie.

Maar het komt ook doordat uiterlijk voor mij tot op zekere hoogte ondergeschikt is aan het totaalplaatje.

Als de dame leuk en vrolijk zich voorstelt en mij het gevoel geeft dat ik niet nummer zoveel ben, maar graag met mij wil zijn, dan wordt ze direct al zoveel mooier en vervagen uiterlijke zaken die mij anders zouden tegenhouden.

Maar goed, dat is voor iedereen anders. Laatst nog met de lieve dame waar ik was hierover gehad. Zij maakt ook mee dat heren haar puur vanwege uiterlijk niet kiezen.

Ik vind dat dus best raar, want ik ga honderd keer liever met een leuke dame die niet aan de heersende schoonheidsidealen voldoet, dan een supermodel die mij maar koeltjes behandeld.

Mooie foto's zijn er -op z'n best- om een eerste indruk te geven. Niet onbelangrijk... maar ook niet meer dan dat!

Hoe stelt de dame zichzelf voor... en nog belangrijker, wat zijn de ervaringen van anderen die jou smaak delen. Dat is hoe je een gemotiveerde belsissing neemt om een DVP een 1ste keer te bezoeken.

En... keuze zat hoor! je moet alleen wel even opletten wat dat dan allemaal mag kosten.

Geen last van. Ik laat me ook niet leiden door foto's. Sterker nog, ik kijk er eigenlijk niet of nauwelijks naar.

Dat komt omdat ik privehuizen bezoek en de dames aan me laat voorstellen.

Geen stilstaand beeld in de perfecte pose en belichting, photoshop of oude foto's, maar bewegend, in 3d met full surround sound, in het eggie.

Maar het komt ook doordat uiterlijk voor mij tot op zekere hoogte ondergeschikt is aan het totaalplaatje.

Als de dame leuk en vrolijk zich voorstelt en mij het gevoel geeft dat ik niet nummer zoveel ben, maar graag met mij wil zijn, dan wordt ze direct al zoveel mooier en vervagen uiterlijke zaken die mij anders zouden tegenhouden.

Maar goed, dat is voor iedereen anders. Laatst nog met de lieve dame waar ik was hierover gehad. Zij maakt ook mee dat heren haar puur vanwege uiterlijk niet kiezen.

Ik vind dat dus best raar, want ik ga honderd keer liever met een leuke dame die niet aan de heersende schoonheidsidealen voldoet, dan een supermodel die mij maar koeltjes behandeld.

mee eens, uitstraling zegt veel meer dan uiterlijk en maakt een vrouw ook mooi ( of niet )

Terug
Bovenaan Onderaan