Hi Kurdy,
Zie hieronder de 9 symptonen van een borderline met daarin zinnen uit al jouw 9 recensies, waardoor ik het vermoeden heb dat je borderline hebt (datum review, desbetreffende dame, locatie).
1. Verlatingsangst (krampachtige inspanningen om feitelijke of vermeende verlating te voorkomen)
a) "Maar al die dates daarna bleef deze ene dame in mijn hoofd hangen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "Ik probeer mijzelf aan te praten dat ze voor mij geen obsessie is, maar ik denk wel erg veel aan haar en wat ik met haar wil doen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
c) "Misschien is dit precies wat ik juist nu nodig heb! Effe geen intense GFE!" (20-9-2024 Maya, Breda)
2. Instabiele en intense relaties, wisselend tussen idealisering en devaluatie
a) "Maartje is een pareltje." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "Ik heb zoveel vertrouwen in haar dat ik bij wijze van spreken haar mijn pincode zou geven." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
c) "Tyra heeft een superzacht lichaam, maar erg inactief, geen passie, geen klik. Ze draaide haar hoofd weg bij het neuken. Op een gegeven moment dacht ik laat ik het maar snel afmaken." (16-10-2023 Tyra, Park118)
3. Identiteitsstoornis (instabiel zelfbeeld of gevoel van eigenwaarde)
a) "Omdat ik voor mijzelf had bedacht dat ik in 2023 ging onderzoeken of dat wandelen wel iets voor mij was, heb ik na deze date meerdere dames bezocht." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)
c) "Misschien is anaal lekkerder vanuit een ander standje en gisteren ben ik er niet aan toegekomen om te beffen, want dat vind ik uiteindelijk het allerlekkerste!" (20-9-2024 Maya, Breda)
4. Impulsiviteit in ten minste twee gebieden die potentieel schadelijk zijn (zoals geld, seks, middelengebruik, roekeloos rijden, eetbuien)
a) "Na een heftige week omdat mijn vorige date werd gecanceld, bleek ik nog steeds een volle zak zaad en cash te hebben. Rigoreus besloot ik het anders dan anders te doen." (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "Toen ik later op de avond weer door de RDK liep, had ik spijt dat ik m'n kruit had verschoten want daar had ik misschien alsnog een goede match kunnen vinden… maar ja je kan je geld maar 1x uitgeven!" (16-10-2023 Tyra, Park118)
c) "Ik heb aangegeven dat ik voor het eerst anaal wilde proberen en ze heeft mij netjes geholpen om dit te kunnen ervaren." (20-9-2024 Maya, Breda)
5. Suïcidale gedragingen of zelfverwonding
6. Affectieve instabiliteit als gevolg van een duidelijke reactiviteit van de stemming (bijvoorbeeld intense episodische dysforie, prikkelbaarheid of angst die gewoonlijk enkele uren duurt)
a) "Na een heftige week omdat mijn vorige date werd gecanceld, bleek ik nog steeds een volle zak zaad en cash te hebben." (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)
c) "Ik probeer mijzelf aan te praten dat ze voor mij geen obsessie is, maar ik denk wel erg veel aan haar en wat ik met haar wil doen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
7. Chronisch gevoel van leegte
a) "Misschien is dit precies wat ik juist nu nodig heb! Effe geen intense GFE!" (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "Op een gegeven moment dacht ik laat ik het maar snel afmaken, dan kunnen we allebei weer door met ons dingetje." (16-10-2023 Tyra, Park118)
c) "Toen ik later op de avond weer door de RDK liep, had ik spijt dat ik m'n kruit had verschoten." (16-10-2023 Tyra, Park118)
8. Ongepaste, intense woede of moeite om woede te beheersen
a) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)
9. Paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve symptomen bij stress
a) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)