Ben ik een psychopaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoef mij om haar geen zorgen te maken. Zij is een professional die perfect heeft aangevoeld dat ze met mij moest stoppen. Ik heb haar destijds ook aangeboden om meer te gaan betalen als ik haar mocht blijven bezoeken en daar ging ze ook niet op in. "Jij blij" klopt dan ook niet, juist omdat ik niet meer bij haar langs mocht komen. Mijn laatste bezoek aan haar duurde 2 uur en dat was voor mij de beste date ooit! Ik ben toen echter heel eerlijk geweest over van alles en nog wat. Daar is ze over na gaan denken en toen ik later mijn volgende bezoek wilde inplannen was ik niet meer welkom.

Alles nog eens gelezen. Ik denk echt dat het hier echt helemaal fout gegaan is.

Dat je dit topic gestart bent snap ik trouwens heel goed, dit forum is DE plek om over dit soort dingen te praten. Maar ben wel bang dat dit een patroon gaat worden waar je echt uit moet gaan komen, en dat je nu aangeeft dat je dat gaat lukken geeft me geen garantie, nogmaals, dat zei je een half jaar geleden ook.
Als wandelaar kan ik mijn verhaal niet aan mijn vrouw, kinderen, familie of vrienden kwijt. Dit helpt mij zeker om goed te beseffen waar ik mee bezig ben en dat ik iets moet veranderen. Dat het mij niet is gelukt om na een half jaar mijn fijnste date te vergeten en dat ik zo naïef was het weer goed te kunnen maken zie ik zeker als een zwakte. Maar wel een levensles! En ja, het kost mij moeite om haar te vergeten.
Dat ik in haar ogen een psychopaat en stalker ben snap ik nu wel…

Laatst bewerkt:
Jij kent mij niet. Ik ben een sociaal mens die zeker niet dwingend is. Ik heb wat inschattingsfouten gemaakt. Ik ben een allemansvriend en het is mij nog nooit eerder overkomen dat ik de haat en woede van een ander heb gevoeld. Dit ene geval maakt mij nog geen borderliner.

Ik hoef mij om haar geen zorgen te maken. Zij is een professional die perfect heeft aangevoeld dat ze met mij moest stoppen. Ik heb haar destijds ook aangeboden om meer te gaan betalen als ik haar mocht blijven bezoeken en daar ging ze ook niet op in. "Jij blij" klopt dan ook niet, juist omdat ik niet meer bij haar langs mocht komen. Mijn laatste bezoek aan haar duurde 2 uur en dat was voor mij de beste date ooit! Ik ben toen echter heel eerlijk geweest over van alles en nog wat. Daar is ze over na gaan denken en toen ik later mijn volgende bezoek wilde inplannen was ik niet meer welkom.

Het maakt op zich ook niet uit of en welke stoornis er wordt vastgesteld... het gaat er meer om dat je er iets van leert.
Ik kan je wel zeggen dat je vooral heel onrealistische verwachtingen hebt.
Je bent zoals je zelf zegt echt op zoek naar een ultieme GFE. De kans dat je die bij een 'reguliere' vrouw vind is al best wel klein, en dat is bij een DVP ook zo. Bovendien: moet je dat wel willen? Bij een ultieme GFE gaan de prive en zakelijke kant een beetje vervagen en in elkaar overlopen, en daar ben jij duidelijk niet klaar voor.

Daarnaast is het misgelopen met deze dame. Je bent eerlijk geweest en haar reactie is dat je niet meer welkom bent. Als tegenreactie bied jij aan om meer geld te gaan betalen.... Denk je echt dat alles dan weer goed is en dat ze nog steeds met zoveel passie en inzet met je af zou spreken? Dan doet ze het overduidelijk tegen haar zin en en echt voor het geld.

En uiteindelijk ga je na een aantal maanden onder een andere naam / valse voorwendselen ineens voor haar neus staan. Al zou ze naar je verhaal hebben geluisterd en het ergens weer 'okee' zijn geworden, de band is nu eenmaal beschadigd en dat vertrouwen is weg. Die afspraken en die GFE komt dan ook niet meer terug. Zij zal toch de rem er dan ophouden, wetende wat er is voorgevallen.
Dat ze dan je dan stalker en psychopaat noemt is een te begrijpen reactie, maar wellicht ook wat overdreven. Mensen 'schelden' wel vaker met harde bewoordingen als ze in het nauw worden gedreven. We hebben in dit topic al enkele voorbeelden genoemd.

Dus als tip: vergeet haar en kijk rustig verder naar een ander. Maar verwacht er niet te veel van. Als het je dan toch overkomt dan is dat heel fijn en is het je gegund, maar ga er niet zo maar vanuit

Er zitten hier zo te lezen veel zelfverklaarde dokters. De diagnose en het ziektebeeld ligt al klaar. Is wel iets van deze tijd geloof ik. Overal moet een labeltje op geplakt worden.

Ik zeg Kurdy precies zoals je zelf zegt je hebt misschien wat inschattingsfouten gemaakt. Meer niet. Ieder mens maakt fouten, daar leer je van. Als je iemand heel leuk vind wil je die persoon vaak zien. Die andere persoon heeft misschien een ander gevoel dat kan. Soms kan je korte tijd matchen en het leuk hebben maar op een gegeven moment wordt dat anders.

Zelf heb ik ook wel eens een dame bezocht die ik helemaal geweldig vond. De 2e keer vond ik het al minder en begon ik me aan bepaalde dingen te irriteren. Daarna niet meer terug geweest. Andersom kan dit natuurlijk ook gebeuren.

We zijn allemaal mensen met onze eigen eigenaardigheden. Een mens is een complex wezen en misschien gaan mannen en vrouwen in het algemeen elkaar nooit helemaal begrijpen.

Dus als tip: vergeet haar en kijk rustig verder naar een ander. Maar verwacht er niet te veel van. Als het je dan toch overkomt dan is dat heel fijn en is het je gegund, maar ga er niet zo maar vanuit

Ik denk dat zijn ervaring niet alleen was omdat de dame het zo goed deed, maar omdat hij zou overweldigend verliefd raakte .

Waarschijnlijk heeft de dame gewoon 'een leuke date met een enthousiaste vent/klant' gehad/gegeven, en is zich duidelijk helemaal rot geschrokken toen hij opeens oprechte liefde begon te verklaren en allerlei "perfect samen" dromen had.

Dan slaat het om van 'leuke klik , aardige KLANT' naar "creepy stalker", vooral als hij eventueel andere tekenen dat ze hem niet _speciaal_ extra leuk vindt niet gezien heeft .
Ik denk dat er best een onderlaag van angst zit bij haar reactie.

Het is natuurlijk, omdat er seks bij speelt, en een goede DVP een aardig gevoel kan geven (zelfs oprecht) dat ze het 'best naar d'r zin' heeft met een klant' - dan een dunne lijn tussen "goede klik" , de zeldzame gevallen van 'werkelijke wederzijde liefde' , of de klant die volle bak de verliefdheid in gaat en dan beangstigend wordt.
Of - een willoos slachtoffer wordt van een dame die 'm keihard financieel leegtrekt en pas daarna wegschopt.

Niet alleen bij DVPs natuurlijk - 'gewoon' vreemdgaan, waarbij de ene het puur als lekkere sekspartner ziet, en de andere een relatie denk te zien en daar alles voor wil doen kunnen ook zo een [extra] drama worden.

Met wat hij geschreven heeft moet je - voor hemzelf en omgeving - misschien niet meteen toewensen dat het nog eens gebeurt , want dat zou best een verhaal met erg veel verliezers kunnen worden onder andere omstandigheden.
(huwelijk weg, centjes weg, en het begripvolle sexy schatje is ook niet meer geinteresseerd )

Laat het los of zoek anders professionele hulp en schaam je er niet voor. Dit speelt al veel te lang. Het blijft je maar bezig houden.
Je hebt een aantal fouten gemaakt en ondanks de goede intenties het goed te praten is zij er klaar mee. De manier waarop was ook niet de juiste.
Respecteer en accepteer dit en zie het als een leermoment.
Je kunt de ander niet dwingen om met je in gesprek te gaan. Zij heeft duidelijk haar grenzen aangegeven.
Als je op welke manier dan ook toch probeert met haar in contact te komen kan je dit wel eens in problemen gaan brengen. Dan kun je het op een dag bij de politie gaan uitleggen.
Kans op herhaling met wie dan ook lijkt vrij groot en niet alleen op dit gebied.
Juiste hulp hierbij kan je veel rust en een juiste blik op je gedrag brengen.

Als wandelaar kan ik mijn verhaal niet aan mijn vrouw, kinderen, familie of vrienden kwijt. Dit helpt mij zeker om goed te beseffen waar ik mee bezig ben en dat ik iets moet veranderen. Dat het mij niet is gelukt om na een half jaar mijn fijnste date te vergeten en dat ik zo naïef was het weer goed te kunnen maken zie ik zeker als een zwakte. Maar wel een levensles! En ja, het kost mij moeite om haar te vergeten.
Nu... wie 'nooit' fouten maakt in het leven... leert vast ook weinig of niks! Dus...

Als ik je reacties hierop zo lees krijg ik niet het idee dat je nu iets doet met de feedback hier, of er besef van hebt dat je het verkeerd aanpakt. Je wil er volgens mij snel overheen stappen en weer door.

Dit is al een terugkerend patroon blijkbaar maar je gaat dus zelfs nog extra geld bieden terwijl de dame in kwestie al met je wilde stoppen. Daarna ga je iemand toch weer opzoeken, met het idee dat het dan ineens weer goed is allemaal.

Dat je blijkbaar wandelt met een vrouw en kinderen thuis is jouw keuze, maar in combinatie met helemaal obsessief worden van een dvp roept bij mij wel wat vraagtekens op.

Als ik je antwoorden op iedereen nu zo lees ben je er ook nog steeds niet overheen.

Je hebt het nog steeds over de ''fijnste date ooit'', en de ''ultieme gfe ervaring''. Nu wil je er eigenlijk weer allemaal overheen stappen en weer door als het budget er is want dan kan er weer ''geknald worden'', kop in het zand en weer door.

Wat als je de volgende ''ultieme gfe ervaring'' tegen komt? Ga je er dan wel normaal mee om?

Een DVP is is geen emotionele opvulling voor iets wat je thuis mist. Een dvp levert een betaalde dienst en geeft dan een gewenste ervaring, maar in de praktijk zijn ze ook gewoon de gemiddelde dame die je in de supermarkt tegenkomt met ook hun postieve en negatieve eigenschappen. De dames werken niet voor niets onder een alias immers.

Mijn advies is dat je misschien met iemand hierover moet gaan praten, in plaats van in een potentiele visieuze gedragscirkel te vallen. Ik heb het idee dat je opvulling zoekt voor iets wat je thuis mist.

Laatst bewerkt:
Hi Kurdy,

Zie hieronder de 9 symptonen van een borderline met daarin zinnen uit al jouw 9 recensies, waardoor ik het vermoeden heb dat je borderline hebt (datum review, desbetreffende dame, locatie).
1. Verlatingsangst (krampachtige inspanningen om feitelijke of vermeende verlating te voorkomen)
a) "Maar al die dates daarna bleef deze ene dame in mijn hoofd hangen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "Ik probeer mijzelf aan te praten dat ze voor mij geen obsessie is, maar ik denk wel erg veel aan haar en wat ik met haar wil doen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
c) "Misschien is dit precies wat ik juist nu nodig heb! Effe geen intense GFE!" (20-9-2024 Maya, Breda)

2. Instabiele en intense relaties, wisselend tussen idealisering en devaluatie
a) "Maartje is een pareltje." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "Ik heb zoveel vertrouwen in haar dat ik bij wijze van spreken haar mijn pincode zou geven." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
c) "Tyra heeft een superzacht lichaam, maar erg inactief, geen passie, geen klik. Ze draaide haar hoofd weg bij het neuken. Op een gegeven moment dacht ik laat ik het maar snel afmaken." (16-10-2023 Tyra, Park118)

3. Identiteitsstoornis (instabiel zelfbeeld of gevoel van eigenwaarde)
a) "Omdat ik voor mijzelf had bedacht dat ik in 2023 ging onderzoeken of dat wandelen wel iets voor mij was, heb ik na deze date meerdere dames bezocht." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)
b) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)
c) "Misschien is anaal lekkerder vanuit een ander standje en gisteren ben ik er niet aan toegekomen om te beffen, want dat vind ik uiteindelijk het allerlekkerste!" (20-9-2024 Maya, Breda)

4. Impulsiviteit in ten minste twee gebieden die potentieel schadelijk zijn (zoals geld, seks, middelengebruik, roekeloos rijden, eetbuien)
a) "Na een heftige week omdat mijn vorige date werd gecanceld, bleek ik nog steeds een volle zak zaad en cash te hebben. Rigoreus besloot ik het anders dan anders te doen." (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "Toen ik later op de avond weer door de RDK liep, had ik spijt dat ik m'n kruit had verschoten want daar had ik misschien alsnog een goede match kunnen vinden… maar ja je kan je geld maar 1x uitgeven!" (16-10-2023 Tyra, Park118)
c) "Ik heb aangegeven dat ik voor het eerst anaal wilde proberen en ze heeft mij netjes geholpen om dit te kunnen ervaren." (20-9-2024 Maya, Breda)

5. Suïcidale gedragingen of zelfverwonding
6. Affectieve instabiliteit als gevolg van een duidelijke reactiviteit van de stemming (bijvoorbeeld intense episodische dysforie, prikkelbaarheid of angst die gewoonlijk enkele uren duurt)
a) "Na een heftige week omdat mijn vorige date werd gecanceld, bleek ik nog steeds een volle zak zaad en cash te hebben." (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)
c) "Ik probeer mijzelf aan te praten dat ze voor mij geen obsessie is, maar ik denk wel erg veel aan haar en wat ik met haar wil doen." (21-4-2024 Maartje/Chantal, Lovehotel)

7. Chronisch gevoel van leegte
a) "Misschien is dit precies wat ik juist nu nodig heb! Effe geen intense GFE!" (20-9-2024 Maya, Breda)
b) "Op een gegeven moment dacht ik laat ik het maar snel afmaken, dan kunnen we allebei weer door met ons dingetje." (16-10-2023 Tyra, Park118)
c) "Toen ik later op de avond weer door de RDK liep, had ik spijt dat ik m'n kruit had verschoten." (16-10-2023 Tyra, Park118)

8. Ongepaste, intense woede of moeite om woede te beheersen
a) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)

9. Paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve symptomen bij stress
a) "In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug." (20-9-2024 Maya, Breda)

Terug
Bovenaan Onderaan