...in de context van een stevige vechtscheiding zou ik persoonlijk niet zo veel waarde hechten aan de exacte verwensingen over en weer...Dan moet je je serieus afvragen waarom je ex je zo noemde? Niet echt lachwekkend! Geen smiley waardig!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren...in de context van een stevige vechtscheiding zou ik persoonlijk niet zo veel waarde hechten aan de exacte verwensingen over en weer...Dan moet je je serieus afvragen waarom je ex je zo noemde? Niet echt lachwekkend! Geen smiley waardig!
Je hoeft je ook niet te verdedigen, Pippi, maar omdat ik je niet ken en nooit heb gezien weet ik niet welke waarde ik aan dat soort uitspraken moet hangen. Is het fun? Of wat? Dat heeft niets met volwassen kerels te maken. En ik ben ook gescheiden, helemaal door mijn eigen kloterij, en daar ben ik niet blij mee!Het wordt nu allemaal wel erg emotioneel, jongens. Jullie verbazen me. Zijn jullie volwassen kerels of niet?Even dimmen, alsjeblieft.
Ik hoef me hier nu niet te gaan verdedigen tegen jullie, maar wees ervan verzekerd dat ik helemaal geen psychopaat ben. Ik weet wie het gezegd heeft en ik ben dolblij dat ik gescheiden ben.
Dit soort uitspraken geven me eerlijk gezegd de kriebels, want dat klinkt alsof je seks als dienst door een vriendelijke dame verwart met liefde. Je kunt het echt leuk samen hebben, maar liefde bedrijven is voor mij toch wel even iets anders.hou er toch wel heel veel van om de liefde te bedrijven
Dat spijt me erg voor je, man. Iedere echtscheiding is natuurlijk een ramp en van tevoren nooit gewenst. En er zitten altijd twee kanten aan het verhaal. Ik ken jouw geschiedenis niet, maar ik denk dat je het niet helemaal op jezelf moet betrekken. Vrouwen kunnen soms ook heel onplezierige dingen doen, dat weet ik maar al te goed.Je hoeft je ook niet te verdedigen, Pippi, maar omdat ik je niet ken en nooit heb gezien weet ik niet welke waarde ik aan dat soort uitspraken moet hangen. Is het fun? Of wat? Dat heeft niets met volwassen kerels te maken. En ik ben ook gescheiden, helemaal door mijn eigen kloterij, en daar ben ik niet blij mee!
Voor mij is "de liefde bedrijven" een mooiere omschrijving dan sex. Ik neem er ook graag de tijd voor. Ik zou het graag ook thuis doen maar daar heeft mijn vrouw al jaren geen behoefte aan. Gewoon naakt tegen elkaar aanliggen en elkaar strelen, daar kan ik al van genieten. Mijn zak even snel legen is niet mijn ding. Gewoon lief zijn voor elkaarIk ben geen psycholoog of psychiater, dus of het label psychopaat klopt, daar ga ik me niet aan branden.
Echter lees ik bij het verhaal van @Kurdy wel enorm veel rode vlaggen waarvan ik denk: heb je bij geen enkele stap zelf vooraf het idee gehad dat je onverstandig bezig was?
Dat is wat mij vooral zorgen baart aan het verhaal. Kijk, ik ben ook iemand die tot het uiterste wil gaan om het goed te maken met iemand waar ik bonje mee heb, maar eenmaal voorbij is het ook voorbij.
Ik vind het zelfs eng dat jij haar gaat opzoeken als je eerder duidelijk is gemaakt niet meer welkom te zijn. Hoe in hemelsnaam denk je dan nog dat het iets kan worden? Zou me ook dood schrikken als zo iemand weer voor mijn neus stond.
Dit soort uitspraken geven me eerlijk gezegd de kriebels, want dat klinkt alsof je seks als dienst door een vriendelijke dame verwart met liefde. Je kunt het echt leuk samen hebben, maar liefde bedrijven is voor mij toch wel even iets anders.
Ik hou van sterke drank, dus wat let ons?Dat spijt me erg voor je, man. Iedere echtscheiding is natuurlijk een ramp en van tevoren nooit gewenst. En er zitten altijd twee kanten aan het verhaal. Ik ken jouw geschiedenis niet, maar ik denk dat je het niet helemaal op jezelf moet betrekken. Vrouwen kunnen soms ook heel onplezierige dingen doen, dat weet ik maar al te goed.
Er zijn altijd twee kanten aan het verhaal en wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Als ik mijn hele verhaal zou vertellen, hebben we aan één fles sterke drank zeker niet genoeg.
Nee je bent eerlijk en je hebt lef om het hier te vertellen ( ) want er is natuurlijk iets gebeurt dat ze zo uit haar plaat gaat , laat het bezinken want dit komt zo maar niet goed als ze naar een half jaar nog zo reageert , je zal toch op zoek moeten naar een nieuwe klik ,succesAfgelopen weekend geprobeerd om mijn oude favoriete dame te daten. Ik dacht dat kan wel na een half jaar.
Ja. Ze had mij geblokt. Ja, ik maakte een afspraak via het privehuis waar ze werkt. Ja ik dacht even persoonlijk mijn excuses te kunnen maken voor mijn obsessieve gedrag in het verleden. Ja, het was een domme actie.
Haar reactie toen ze mij zag was "Wat doe jij hier?" Dit zei ze met zoveel vuur, nog nooit heb ik iemand het gevoel van zoveel haat tegen mij horen uitspreken. En ik heb nooit met iemand ruzie en ga er altijd vanuit dat alles weer goedkomt. Direct weggegaan en thuisgekomen blijkt zij mij een aantal berichten te hebben gestuurd. Mongool, stalker, psychopaat…
Het heeft mij aan het denken gezet. Hoe kan iemand zoveel haat tegen mij hebben? De manier waarop ik de date heb geregeld zonder haar medeweten is zeker niet sjiek. Moest ik haar nou echt wel bezoeken? Ik dacht werkelijk dat ik het wel "goed" kon maken met haar.
Tijdens mijn bezoekjes aan haar in het verleden ben ik altijd eerlijk geweest. Ze wist veel over mij en ook over hoe ik over haar dacht. Dat heeft waarschijnlijk bij haar alle alarmbellen doen afgaan want in deze wereld van hoerenlopen moet je dus nooit eerlijk zijn. Ik heb nooit gemerkt dat ze mij met tegenzin ontving en haar GFE was de allerbeste. Inmiddels zo'n 15 andere dames bezocht en geen van allen kwam in de buurt van haar GFE.
Ben ik nou een psychopaat?
Ga er niet te diep over nadenken heb je alleen jezelf mee , laat dit een goede leer voor je zijn dat je anders om moet gaan met de dames ,en dat het raakt komt denk ik dat je een gevoelig persoon bent , die een verkeerde stap gezet heeft , kom op hoofd omhoog en door gaan er zal best nog een andere leuke dame zijn ,moet ze wel de kans geven ,en niet vergelijken want iedereen is andersIk heb achteraf gezien ook spijt van mijn actie. Maar wat mij verbaasde was dat ik haar woede voelde. Ik heb mij nog nooit negatief over haar uitgelaten. En toch haat ze me tot het bot.
Nee, verliefd ben ik niet. Maar zij gaf mij wel iets wat ontbrak in mijn leven. En tot nu toe heb ik dat nog nergens anders teruggevonden
Dus haar dat zij mij nu als psychopaat ziet raakt mij wel
Die discussie was net beklonkenkunnen we dat offtopic geleuter over vechtscheidingen en verwensingen van/door exen stoppen?
Heel veel reacties, dus misschien mosterd na de maaltijd. Maar je bent zeker geen psychopaat.
Je bent jezelf verloren, je bent in de war geraakt. Je zoekt bij een dvp een stukje wat je niet meer vindt in je relatie.
Persoonlijk denk ik dat daarin het probleem zit. Je mist niet alleen de seks in je relatie, je mist meer.
Sommige dames zijn erg toegankelijk, vinden je oprecht aardig en dit moet je niet verwarren met liefde. Uiteindelijk blijft het een zakelijke transactie.
Volgens mij ben je, als je echt eerlijk naar jezelf bent, op zoek naar iets wat je niet bij een dvp gaat vinden. En dat voelt ze aan, dat komt te dichtbij en kan benauwend overkomen.
Daarin heb je de keuze van de dame te respecteren. Je moet dit hoofdstuk afsluiten, ga alsjeblieft niet nog een keer naar haar toe, de boodschap is duidelijk. Hoe hard dit ook mag zijn voor je, hier kun je niets aan veranderen.
Stel jezelf eens heel eerlijk de vraag, ben je op zoek naar seks, of eigenlijk naar een nieuwe relatie. Ik kan je uit eigen ervaring namelijk vertellen dat een relatie zonder seks echt niet leeg hoeft te voelen. Als je de seks los kunt koppelen, is het bezoeken van een dvp een prima oplossing. Maar ga daar niet op zoek naar liefde.
Afgelopen weekend geprobeerd om mijn oude favoriete dame te daten. Ik dacht dat kan wel na een half jaar.
Ja. Ze had mij geblokt. Ja, ik maakte een afspraak via het privehuis waar ze werkt. Ja ik dacht even persoonlijk mijn excuses te kunnen maken voor mijn obsessieve gedrag in het verleden. Ja, het was een domme actie.
Haar reactie toen ze mij zag was "Wat doe jij hier?" Dit zei ze met zoveel vuur, nog nooit heb ik iemand het gevoel van zoveel haat tegen mij horen uitspreken. En ik heb nooit met iemand ruzie en ga er altijd vanuit dat alles weer goedkomt. Direct weggegaan en thuisgekomen blijkt zij mij een aantal berichten te hebben gestuurd. Mongool, stalker, psychopaat…
Het heeft mij aan het denken gezet. Hoe kan iemand zoveel haat tegen mij hebben? De manier waarop ik de date heb geregeld zonder haar medeweten is zeker niet sjiek. Moest ik haar nou echt wel bezoeken? Ik dacht werkelijk dat ik het wel "goed" kon maken met haar.
Tijdens mijn bezoekjes aan haar in het verleden ben ik altijd eerlijk geweest. Ze wist veel over mij en ook over hoe ik over haar dacht. Dat heeft waarschijnlijk bij haar alle alarmbellen doen afgaan want in deze wereld van hoerenlopen moet je dus nooit eerlijk zijn. Ik heb nooit gemerkt dat ze mij met tegenzin ontving en haar GFE was de allerbeste. Inmiddels zo'n 15 andere dames bezocht en geen van allen kwam in de buurt van haar GFE.
Ben ik nou een psychopaat?
Maar daar mag je het wel verwachten of zoeken.In een huwelijk vindt je dat vaak ook niet
Even voor de goede orde met de vraag "ben ik een psychopaat?" vraag je letterlijk zelf om een psychoanalyse ja.Sociopaat, borderline… leuk al die diagnoses en labels die jullie uiteindelijk voor mij verzinnen.
Klopt, en ik trek mijn conclusie dat ik het niet ben en dat ik met een andere instelling dames moet gaan bezoeken.Even voor de goede orde met de vraag "ben ik een psychopaat?" vraag je letterlijk zelf om een psychoanalyse ja.
Klopt, en ik trek mijn conclusie dat ik het niet ben en dat ik met een andere instelling dames moet gaan bezoeken.
Jij blij, maar zij duidelijk niet (MEER)…Sociopaat, borderline… leuk al die diagnoses en labels die jullie uiteindelijk voor mij verzinnen. Ik denk inderdaad dat ik juist omdat ik een ultieme GFE heb meegemaakt, verwacht dat ik dit ook bij een andere DVP kan tegenkomen. En dus moet ik niet meer op zoek naar dat gevoel. Dit is niet iets wat je van een DVP kan verwachten. Gewoon zakelijk sexen en als er een goede klik is heb je geluk. Maar ik ben blij dat ik het heb mogen meemaken!
Jij kent mij niet. Ik ben een sociaal mens die zeker niet dwingend is. Ik heb wat inschattingsfouten gemaakt. Ik ben een allemansvriend en het is mij nog nooit eerder overkomen dat ik de haat en woede van een ander heb gevoeld. Dit ene geval maakt mij nog geen borderliner.Hahah, tja maar je bent totaal niet in gegaan op mijn bericht waarin ik aangaf dat ik je klachten compleet herken omdat ik zelf namelijk borderline heb. Maar goed, om goed om te gaan met persoonlijkheidsstoringen heb je serieus hulp nodig en dit is iets wat je onbewust doet en zal blijven doen tenzij je hulp zoekt zoals ik heb gedaan.
Ik hoef mij om haar geen zorgen te maken. Zij is een professional die perfect heeft aangevoeld dat ze met mij moest stoppen. Ik heb haar destijds ook aangeboden om meer te gaan betalen als ik haar mocht blijven bezoeken en daar ging ze ook niet op in. "Jij blij" klopt dan ook niet, juist omdat ik niet meer bij haar langs mocht komen. Mijn laatste bezoek aan haar duurde 2 uur en dat was voor mij de beste date ooit! Ik ben toen echter heel eerlijk geweest over van alles en nog wat. Daar is ze over na gaan denken en toen ik later mijn volgende bezoek wilde inplannen was ik niet meer welkom.Jij blij, maar zij duidelijk niet (MEER)…
Op basis van al je recensies en je berichten, blijf ik bij mijn vermoeden: borderline. Maar goed, heel veel succes ermee! Het is jouw leven en je gaat een hoop spijt krijgen als je geen hulp zoekt.Jij kent mij niet. Ik ben een sociaal mens die zeker niet dwingend is. Ik heb wat inschattingsfouten gemaakt. Ik ben een allemansvriend en het is mij nog nooit eerder overkomen dat ik de haat en woede van een ander heb gevoeld. Dit ene geval maakt mij nog geen borderliner.
Ik hoef mij om haar geen zorgen te maken. Zij is een professional die perfect heeft aangevoeld dat ze met mij moest stoppen. Ik heb haar destijds ook aangeboden om meer te gaan betalen als ik haar mocht blijven bezoeken en daar ging ze ook niet op in. "Jij blij" klopt dan ook niet, juist omdat ik niet meer bij haar langs mocht komen. Mijn laatste bezoek aan haar duurde 2 uur en dat was voor mij de beste date ooit! Ik ben toen echter heel eerlijk geweest over van alles en nog wat. Daar is ze over na gaan denken en toen ik later mijn volgende bezoek wilde inplannen was ik niet meer welkom.
Jij kent mij niet. Ik ben een sociaal mens die zeker niet dwingend is.
Nogmaals, je vraagt zelf om een analyse en geeft ons als studiemateriaal slechts 1 (gedetailleerd omschreven) situatie. Meer hebben we niet om mee te werken zeg maar.Dit ene geval maakt mij nog geen borderliner.
Ja... dat gold een half jaar geleden ook al. En toch zitten we hier nu weer dat topic van toen nog eens dunnetjes over te doen.Ik hoef mij om haar geen zorgen te maken. Zij is een professional die perfect heeft aangevoeld dat ze met mij moest stoppen.