Dom, geil en blond. Ik kan niet ontkennen dat ik dat wel aantrekkelijk vind. Voor af en toe, uiteraard.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar niemand heeft haar blote tetten ?Dom, geil en blond. Ik kan niet ontkennen dat ik dat wel aantrekkelijk vind. Voor af en toe, uiteraard.
Maar niemand heeft haar blote tetten ?
De oplage is veel lager dan vroeger, ze hebben veel minder te besteden.Wat is de reden dat Playboy geen BN ers meer strikken ? Daar moet toch een blijvende markt voor zijn ?
Of deze verzamelaar zich even bekend wil maken, want die zal toch wel lid zijn van dit forum?!Nu is het jubileumnummer ivm 40 jarig bestaan uit.
1 van de onderwerpen bekend bloot.
Daarnaast een interview met een verzamelaar die alle 484 Nederlandse edities heeft.
Ik heb de namen van de BN'ers in dit jubileumnummer eens vergeleken met mijn collectie bekend bloot waarvan ik het overzicht hier heb geplaatst en andere reacties hier. Dan is er nog een naam uit dit jubileumnummer die volgens mij hier niet eerder genoemd is Nicolette KluijverNu is het jubileumnummer ivm 40 jarig bestaan uit.
1 van de onderwerpen bekend bloot.
Merkwaardig genoeg gebeurde het omgekeerde soms ook; Katja Schuurman scheen haarzelf aangeboden te hebben voor een fotoreportage, maar ten burele had men geen interesse.Wat is de reden dat Playboy geen BN ers meer strikken ? Daar moet toch een blijvende markt voor zijn ?
Wie willen jullie in hun blote kont zien ?
Ik ga voor Merel Ek
Maar die doet het vast voor nog geen 1 miljoen, zo waren er vroeger natuurlijk ook al meer weigeraars.
Dat kan niet waar zijn! Geen interesse in Katja??????Merkwaardig genoeg gebeurde het omgekeerde soms ook; Katja Schuurman scheen haarzelf aangeboden te hebben voor een fotoreportage, maar ten burele had men geen interesse.
Daar hadden ze achteraf aardig spijt van. Toen ze haar wel vroegen had zij er even geen trek in.Dat kan niet waar zijn! Geen interesse in Katja??????
Ik zou haar graag een keer willen "strikken". Ze mag me minimaal een week lang gebruiken om haar nyphomane honger te stillen.Daar hadden ze achteraf aardig spijt van. Toen ze haar wel vroegen had zij er even geen trek in.
Naderhand is het goed gekomen, maar de geschiedenis vertelt ons niet hoeveel pogingen de redactie heeft moeten ondernemen om haar alsnog te strikken.
... en vooral hoeveel Euro's ze haar moesten bieden.Daar hadden ze achteraf aardig spijt van. Toen ze haar wel vroegen had zij er even geen trek in.
Naderhand is het goed gekomen, maar de geschiedenis vertelt ons niet hoeveel pogingen de redactie heeft moeten ondernemen om haar alsnog te strikken.
Heeft ze zo'n honger naar seks?Ik zou haar graag een keer willen "strikken". Ze mag me minimaal een week lang gebruiken om haar nyphomane honger te stillen.
Heeft ze zo'n honger naar seks?
Als je ff moet uitrusten neem ik met alle plezier het stokje van je over.Ik zou haar graag een keer willen "strikken". Ze mag me minimaal een week lang gebruiken om haar nyphomane honger te stillen.
Dan zal dat exemplaar wel gedoneerd zijn aan het HOVM. daar heb ik die foto gemaakt.De telefooncel met de kop van Stalin er in stond vele jaren op hoek van de Geleen/Hunzestraat.
Voorzover ik weet staat die tegenwoordig in de buurt van het kunstmuseum (vh gemeentemuseum).Dan zal dat exemplaar wel gedoneerd zijn aan het HOVM. daar heb ik die foto gemaakt.