Volgens mij vroeg jij het aan @Betrouwbaar , die de foto van die telefooncel in zijn profiel heeft staan, maar dat is niet dezelfde als op jouw foto.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPatricia Paay heeft een keertje in het blad geposeerd, maar dat was lang geleden, of ze moet het nogmaals gedaan hebben.Judith Osborn (57) schittert poedeltjenaakt in nieuwe Playboy-kersteditie In navolging van Patricia Paay en Jane Seymour voegt Judith Osborn zich nu
Ik maak de grap van Theo hier niet......De laatste keer, dat Patricia Paay in de Playboy stond was ze 60 (2009).
Die is alweer 57 jaar. Vroeger lag de Playboy bij de spermabank, tegenwoordig kennelijk vooral op de geriatrische afdeling van het ziekenhuis.En de volgende is bekend. Volgens VI Judith Osborn.
Geen idee waar ze haar BNerschap aan te danken heeft. Voor mij alleen bekend als ex van Bert van de Veer, de tv regisseur
Een kinderhand is gauw gevuld.Ik denk dat ze bij PB tevreden zijn met elke BNer die uit de kleren wil.
De grap uitleggen, is de grap vermoorden, dus dat ga ik niet doen.Ik snap je even niet.
De grap wordt gemaakt op 8:20.......Het gaat er niet over dat ik een grap niet begrijp, maar ik heb geen idee over welke grap het gaat.
O, dat soort berichten lees ik nooit.De grap wordt gemaakt op 8:20.......
Tegenwoordig misschien wel, maar iemand (bekende van me) die meer een man van de werkvloer is, heeft in het verleden ook omgang met haar gehad.Die wist ook met wie ze het bed moest delen......
Of anders om: eerst proberen bij Bart en andere bekende mensen om zo een carrière te kunnen opbouwen, vervolgens nergens aan het haakje te worden geslagen en toen "een stapje terug" naar de "gewone man".Tegenwoordig misschien wel, maar iemand (bekende van me) die meer een man van de werkvloer is, heeft in het verleden ook omgang met haar gehad.
Omgang is een mooi beschaafd Nederlands woord om te zeggen dat er geneukt is. Dit woord moeten we vaker gebruiken.omgang
Gezien je naam en je woordkeuze moet je wel Kees van Kooten zijn......Omgang is een mooi beschaafd Nederlands woord om te zeggen dat er geneukt is. Dit woord moeten we vaker gebruiken.
Afgelopen dinsdag was ik in mijn favoriete privehuis. Ik had daar omgang met mijn favoriete dame. De omgang met haar was het geilste dat ik deze week heb gedaan. Binnenkort ga ik weer bij haar langs voor een potje omgang. Omgang ik lust er wel pap van.
O ja die Valerie. Goh daar verbaasde ik me wel over. Was niet jaloers op Bart de Graaff maar die Valerie troefde hij wel wat mannen af.wat zou er eigenlijk van Valerie Zwikker geworden zijn inmiddels?
die heeft er ook nog in gestaan ooit..
is die ook 100 kilo tegenwoordig?
Ik heb er niet naast gelegen, dus wat er gebeurd is, blijft in nevelen gehuld.Omgang is een mooi beschaafd Nederlands woord om te zeggen dat er geneukt is. Dit woord moeten we vaker gebruiken.
Naar het schijnt is ze een erg verwend kind geweest.